Siste leieboer

Neeeeei så dumt, skjønner frustrasjonen og motløsheten din :bored: Men gode tips fra @Gakkepus , mulig kroppen prøver for andre gang fordi egget slapp ikke på første. Har du opplevd lignende før?

Angående måling av bbt; jeg begynte først med bare urinstrips, tenkte det var så styrete med tempen og at det ikke var nødvendig. Men fikk tips og opplæring av @Smågoth så begynte å prøve det, og ser at det er en veldig fin indikasjon/bekreftelse på at egget faktisk har sluppet. Her i bilde under er infoen jeg fikk fra @Smågoth, legger det ved her fordi det var veldig god info og hjelp for meg :Heartpink

Vis vedlegget 463560
Takk for quote, glad det hjalp! :D
Temping er veldig nyttig for å se når EL faktisk har vært. Kjempefint å vite at det faktisk har skjedd og når!
Da jeg ble gravid nå var det faktisk tempen som fikk meg til å tro litt, for tempen var fortsatt høy forbi IKM :happy:

Takk for quote, glad det hjalp! :D
Temping er veldig nyttig for å se når EL faktisk har vært. Kjempefint å vite at det faktisk har skjedd og når!
Da jeg ble gravid nå var det faktisk tempen som fikk meg til å tro litt, for tempen var fortsatt høy forbi IKM :happy:
Ja jeg synes det faktisk er blitt gøy å følge med på tempen og gleder meg til å våkne kl 04 selv i helgen for å ta tempen :bookworm: Sovner fort igjen da :hilarious:

Ja jeg synes det faktisk er blitt gøy å følge med på tempen og gleder meg til å våkne kl 04 selv i helgen for å ta tempen :bookworm: Sovner fort igjen da :hilarious:
Hahaha ja det er kjempegøy! Men dumt at man gleder seg så mye at man våkner ofte om natten :hilarious: Selv om man egentlig ikke skal se på enkelttemp så gjør man jo det, og analyserer etter graviditetstegn :laughing002 Noe tidsfordriv må vi ha i DPO-land!

Åh, så kjedelig at egget ikke slapp!
(Eller kanskje det gjorde, men du fikk dobbel eggløsning? :dead: sjeldent, men skjer visst).
Får håpe det blir bra nå i alle fall! :)

Så bra! Og tempen da? :love017 hjelper jo ikke å bare se på en temperaturmåling, må jo se at den stiger fremover men jeg var bare nysgjerrig :laughing005

Den målte jeg til 35.1 i sengen. Var ikke det voldsomt lavt? :joyful:

35.10 , under tunga? uansett, det er godt utgangspunkt for de neste 3 dagene. Jeg hadde 35.8 rett før EL.

Vedlegg

• IMG_4555.png
    IMG_4555.png
    321,5 KB · Visninger: 21
35.10 , under tunga? uansett, det er godt utgangspunkt for de neste 3 dagene. Jeg hadde 35.8 rett før EL.
Ja, under tungen. Målte rett etterpå utpå badet, da var den oppi 35.7.
Ah! Ok, da er det vel riktig. Bare synes det var grusomt lavt. Da blir det jo litt spennende å se videre.

Ja, under tungen. Målte rett etterpå utpå badet, da var den oppi 35.7.
Ah! Ok, da er det vel riktig. Bare synes det var grusomt lavt. Da blir det jo litt spennende å se videre.
Husk at tempen går opp ila dagen og etter bevegelse :)

Skal huske på det. Det var bare for å sjekke om jeg faktisk var i live på badet :hilarious: Hva om testene bare forblir høye i flere dager til? Har fremdeles de samme stikkingene og svake murringer. Kanskje kroppen bare jobber hardt for å slippe egget?
Haha, ser den. I luetalfasen blir man mer levende igjen. :laughing002 Tempen var lav, men det kan være positivt. Hvis vi går ut ifra at du er rett før EL, så har østrogen en temperatursenkende effekt, og dette kan gi en midlertidig "dip" i BBT. Mål i morgen, og se. Det positive er jo at EL-testene blir bare sterkere! Da kan det være at du klarer å fange opp BBT som bekrefter EL.

Haha, ser den. I luetalfasen blir man mer levende igjen. :laughing002 Tempen var lav, men det kan være positivt. Hvis vi går ut ifra at du er rett før EL, så har østrogen en temperatursenkende effekt, og dette kan gi en midlertidig "dip" i BBT. Mål i morgen, og se. Det positive er jo at EL-testene blir bare sterkere! Da kan det være at du klarer å fange opp BBT som bekrefter EL.
Det er sant! Godt poeng. Ble jo likevel litt spennende istedenfor at jeg bare hadde surmult her :hilarious:

Skal huske på det. Det var bare for å sjekke om jeg faktisk var i live på badet :hilarious: Hva om testene bare forblir høye i flere dager til? Har fremdeles de samme stikkingene og svake murringer. Kanskje kroppen bare jobber hardt for å slippe egget?
Umiddelbart tenker jeg at kroppen forsøker på EL, men får det ikke til, dermed skyves EL på.

Kan være du har EL i dag, da!

Back
Topp