mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Håper testene er positive imorgen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

JaHåper testene er positive imorgen![]()

Takk!Heier på positiv test![]()
![]()

Oppblåsthet var mitt tydeligste symptom, og kom 1 døgn før jeg kunne se streker!!9 dpo:
Kjennes ut som om jeg skal få mensen akkurat nå. Er kjempe oppblåst og har veldig murringer. Altså, magen står på spreng her.
Ser en supersvak strek idag.
Vis vedlegget 464401

Åå, var det?Oppblåsthet var mitt tydeligste symptom, og kom 1 døgn før jeg kunne se streker!!
9dpo kunne jeg såvidt se noe på tidligtester, men synes jo jeg ser et eller annet på den vanlige testen din!! Spennende![]()
![]()
Det ser altså ut som om jeg er 5 mnd gravid
Og det føles veldig sprengt. Kjente det ble veldig spennende her. Har også en sånn stram følelse i halsen, ikke kvalme men bare noe.Ja, begynte på 8dpo hos meg. Da skjønte både jeg og gubben at egget måtte ha festet seg. (Det, også skulle alle kattene ligge på meg.) Nå har jeg jo vært gravid fire ganger før, så kroppen min vet godt hva hcg skal gjøre. Så oppblåst er jeg enda, ser ut som jeg er flere måneder på vei, og må derfor gå i løse klærÅå, var det?Det ser altså ut som om jeg er 5 mnd gravid
Og det føles veldig sprengt. Kjente det ble veldig spennende her. Har også en sånn stram følelse i halsen, ikke kvalme men bare noe.

Når man kjenner kroppen sin, så bare vet man! Jeg har jo vært sikker tidligere, så jeg gidder ikke høre på følelsen nåJa, begynte på 8dpo hos meg. Da skjønte både jeg og gubben at egget måtte ha festet seg. (Det, også skulle alle kattene ligge på meg.) Nå har jeg jo vært gravid fire ganger før, så kroppen min vet godt hva hcg skal gjøre. Så oppblåst er jeg enda, ser ut som jeg er flere måneder på vei, og må derfor gå i løse klær![]()
Gleder megNår man kjenner kroppen sin, så bare vet man! Jeg har jo vært sikker tidligere, så jeg gidder ikke høre på følelsen nå
Tar en test i halv tolv tiden. Da har det hvertfall gått noen timer

Vi gleder oss til neste test 

Klokken snart halv tolv eller?Murringer hele tiden. Og kjennes vått ut, trodde seriøst det var mensen! Men bare masse utflodSnakk om spenning!!

Hehe. Snaaart! Jeg klarte å glemme meg, så tisset nettopp.. Skulle jo holde megKlokken snart halv tolv eller?![]()
NeeeeiHehe. Snaaart! Jeg klarte å glemme meg, så tisset nettopp.. Skulle jo holde meg![]()

Åjada! Det skal jegNeeeei
Jaja, du får teste likevel, nå er jeg så spent så![]()