Siste leieboer

Hei hvor det går! Tok enda en test ikveld, og den var mye svakere. Kan jo være kroppen leker litt her. Får jo bare fortsette å teste og se om de blir sterkere etterhvert. ChatGPT sier det er eggløsning. Men jeg synes det virker usannsynlig så tidlig.
IMG_8346.jpeg

Syklusdag 9:

Våkner med svake menssmerter som nå har vart i noen timer. Litt stikninger også.
Testen idag er noe høyere enn siste igår kveld. Her skal alt noteres slik at jeg har litt peiling om lignende skjer igjen.
IMG_8348.jpeg

Syklusdag 11:

Igår hadde jeg noe som lignet el-slim. Men det var lite ifht hva jeg pleier, om jeg har hatt eggløsning nå. Hadde svake murringer og en del stikk. Jeg fortsetter å teste etter LH. Er litt rådvill på hva som foregår i kroppen. Tester litt senere.

Syklusdag 12:

Eller som Premom og ChatGPT sier; 3 dpo :hilarious: Har mye murringer idag, og stikk høyre eggstokk. Fikk litt svakere test idag, men vips så er den vel sterkere imorgen igjen. Jeg fortsetter LH-testing de neste dagene. Kanskje det synker, kanskje det stiger. Uansett så er jeg nærmere og nærmere positiv graviditetstest!

Tok en siste test ikveld. Har hatt mer murringer nå, og ville se om det var eggløsning eller slike smerter jeg får ETTER eggløsning. Den var kjempesvak, så jeg får være enig med Premom om at eggløsning har vært. For nå, iallefall.
IMG_8412.jpeg

Tok en siste test ikveld. Har hatt mer murringer nå, og ville se om det var eggløsning eller slike smerter jeg får ETTER eggløsning. Den var kjempesvak, så jeg får være enig med Premom om at eggløsning har vært. For nå, iallefall.
Vis vedlegget 460711
Masse lykke til - håper på dobbelstrek denne gangen :happy: Hvor lagrer du EL testene dine i premom? Jeg får et forholdstall jeg :bored:

Vedlegg

• IMG_3881.jpeg
    IMG_3881.jpeg
    254,4 KB · Visninger: 28
Syklusdag 14/5dpo(?):

Blir ikke mer LH-testing. Vi har regelmessig sex uansett, så det skal ikke stå på innsats. Er bare ok å vite hvilken dpo man er på. Nå er jeg hvertfall i lutealfasen. Hvit utflod og murringer. Det kan ikke slå feil.

Symptomer:
- Konstante menssmerter
- Trøtte øyne
- Snev av uggenhet nå på morgenen
- Hvit utflod

Syklusdag 15/6dpo(?):

Symptomer:

- Mye romstering i livmor
- Stikk både her og der
- Trøtt

Noen må ta fra meg testene! Hvorfor, hvorfor må jeg? :hilarious: Bare fordi jeg har de liggende så pent på rad i skapet, og jeg helt uskyldig skal ut og tisse. De roper på meg fra skapet! Har ikke engang en intensjon eller tanke om å ta en test før jeg stiger helt uskyldig ut på badegulvet..
IMG_8450.jpegIMG_8453.jpegIMG_8451.jpeg
6 dpo og streker som ikke skulle vært lovlig å dukke opp så tidlig. De forsvant etter tiden gikk ut. Så det er nok kun noe skyggestreker.

7 dpo(?):

Har en del stikninger i livmor, og skikkelig sultfølelse. Det hadde jeg igår også.
Ny dag, ny test! Hadde egentlig planer om å drøye lengst mulig utover dagen/tidlig kveld. Men haha, hallo hvem er det jeg prøver å lure her? :hilarious:
Babyplan vanlig strimmel, lik som igår. Det samme skjedde nå, en anelse svakere da.

IMG_8480.jpeg

Kan legge til et symptom forresten, masse utflod, men det er helt klart og blankt. Ikke strekkbart.

Ser jo en strek her:nailbiting:

Var ikke mye å skryte av, dette!
Ser den såvidt nå. Bildet er tatt før 5 min er gått.
IMG_8505.jpeg

7-ish dpo:

Kan notere ned symptomer. Er ganske ulikt fra sist pp iallefall. Da var jeg jo dritkvalm fra et par dager etter EL. Nå derimot har jeg vel kun hatt én dag med lett kvalme. Har en merkelig sultfølelse selv om jeg ikke er sulten. Litt sånn hul følelse i magen. Har litt annerledes menssmerter enn jeg har sånn ellers ila syklus. Disse er mer isende/brennende. En god del stikkinger idag. Er trøtt, men det er jeg alltid før mensen. Har også hatt den følelsen i puppene når baby vil ha melk. Prikkende, strammende.
Føler meg helt gal med disse sterke symptomene :hilarious: Er veldig forsiktig nå, og har egentlig ikke noen forventninger til at streken blir sterkere. Men gøy er det iallefall i ventetiden!

Back
Topp