Samme her!Har jeg kommet til 11-12 DPO uten positiv så vet jeg at løpet er kjørt. Krysser fingrene for at du får sterkere strek i morgen. For meg funket det også best på ettermiddagen/kvelden, og faktisk, midnatt.![]()
Takk for kryssing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Har jeg kommet til 11-12 DPO uten positiv så vet jeg at løpet er kjørt. Krysser fingrene for at du får sterkere strek i morgen. For meg funket det også best på ettermiddagen/kvelden, og faktisk, midnatt.![]()
Jeg ser streker på disse, så håper på mer økning for degSånn! Da har jeg pent og pyntelig lagd oversikten for disse tre dageneHar hatt for mye tid for meg selv idag
Vis vedlegget 461123

Takk! Tok en nå nettopp, der var det absolutt nada å se verken før eller etter tidsfrist. Jeg fortsetter imorgenJeg ser streker på disse, så håper på mer økning for deg![]()
Sånn var mine tester og i begynnelsen. Men 10 DPO på ettermiddagen var det ikke lenger tvilTakk! Tok en nå nettopp, der var det absolutt nada å se verken før eller etter tidsfrist. Jeg fortsetter imorgenMest sannsynlig er det bare noen tullestreker jeg har med å gjøre. Men da vet jeg hvertfall det til neste syklus. At det ikke er noe hold i de.
Tenkte faktisk på deg, leste at det var sånn hos deg. Tiden vil viseSånn var mine tester og i begynnelsen. Men 10 DPO på ettermiddagen var det ikke lenger tvilKrysser enda fingrene for deg!!

Ja, alt dette vil vi ha. Føler meg så heldig som allerede har gjort alt dette, 2 ganger. Håper vi får lov å gjøre det igjen.Jeg har også vært skikkelig emosjonell idag, tårene satt løst9 dpo(?):
Det har vært en superfin helg! Vi har fått gått turer, spist god mat og sett film. Ny uke straks, og full fart med leking, handle mat, og litt vedlikehold på huset står for tur. Har tenkt litt på hvordan det blir om vi klarer å få et barn til. Alle som har barn vet jo at det er travelt. Men også at det er så kjekt å få utvidet familien. Amming, søvnløse netter, kos på puppen, samsoving, masse bleieskift, første smil, trøtte fjes som møter hverandre, kjærester som må huske på å gi klem og gi rom og støtte til hverandre, såre brystvorter, barseltårer, pauser, ammetåke, søskensjalusi, søskenkjærlighet, bekymringer, og masse gledeJa, alt dette vil vi ha. Føler meg så heldig som allerede har gjort alt dette, 2 ganger. Håper vi får lov å gjøre det igjen.
Test ikveld er helt negativ.
Har ikke stolt helt på eggløsningsdag, og har hatt det i mente hele veien. Nå går bare dagene av seg selv. Og om det dukker opp en positiv test på veien, så er det så fint. Om ikke, så er det helt greit det også. Da går vi inn i ny runde med optimismen på plass!
Redigert!:
Symptomer idag:
- Stikninger, litt kraftige til tider.
- Menssmurringer av og på dypt inni bak til ryggen.
- Emosjonell ( grinetryne )

Hehe, er ikke bare bare med hormoner. Har du testet?Jeg har også vært skikkelig emosjonell idag, tårene satt løst![]()
Så nå at du har testet idag. Blir ekstra spennende imorgen, da!Jeg har også vært skikkelig emosjonell idag, tårene satt løst![]()
Jeg bruker ikke være så emosjonell, så håper det er positivtHehe, er ikke bare bare med hormoner. Har du testet?
håper testene våre er positiv i morgen eller tirsdag 
Da lover jo det skikkelig bra for deg!Jeg er jo pms-monster deluxe, så ikke så lett for meg å lene meg på akkurat det symptometJeg bruker ikke være så emosjonell, så håper det er positivthåper testene våre er positiv i morgen eller tirsdag
![]()
Lykke til med testene de neste to dagene! Tvi tvi!
10 dpo(?):
Tok en test nå klokken 10. Så blenda som den kan bli. Blir sikkert en ikveld også. Rart at det var flere tester flere dager på rad med svak strek. Men det var jo litt vel tidlig så klart
Har mye stikk og stølhet idag også. Ingen menssmerter så langt.
Symptomer:
- Stikk
- Stølhet
Det kan jo hende det er en streifer, ja. Slår fra meg teorien med at jeg har naturlig forhøyet hcg i kroppen iallefall. Da burde jeg jo sett det samme på resten av testene.Jeg syns også det er veldig rart at strekene dukker opp, men jeg klarer ikke å finne annen forklaring enn at det er en streifer som trigger HCG- produksjonen. Håper for din del at det ikke er en streifer!
Litt usikker. Kan jo bare være noe med fargestoffet også. Hvem vet. Er litt kjedelig, ja. Men lite å gjøre med det, annet enn å fortsetteTenker også at det kan ha vært en streifer/kjemisk siden du hadde streker?Er så trist når det skjer
![]()