Siste leieboer

Har jeg kommet til 11-12 DPO uten positiv så vet jeg at løpet er kjørt. Krysser fingrene for at du får sterkere strek i morgen. For meg funket det også best på ettermiddagen/kvelden, og faktisk, midnatt. :happy:
Samme her!
Takk for kryssing :) Blir en ikveld også:cool:

Jeg ser streker på disse, så håper på mer økning for deg :Heartred
Takk! Tok en nå nettopp, der var det absolutt nada å se verken før eller etter tidsfrist. Jeg fortsetter imorgen :cool: Mest sannsynlig er det bare noen tullestreker jeg har med å gjøre. Men da vet jeg hvertfall det til neste syklus. At det ikke er noe hold i de.

Takk! Tok en nå nettopp, der var det absolutt nada å se verken før eller etter tidsfrist. Jeg fortsetter imorgen :cool: Mest sannsynlig er det bare noen tullestreker jeg har med å gjøre. Men da vet jeg hvertfall det til neste syklus. At det ikke er noe hold i de.
Sånn var mine tester og i begynnelsen. Men 10 DPO på ettermiddagen var det ikke lenger tvil :) Krysser enda fingrene for deg!!

9 dpo(?):

Det har vært en superfin helg! Vi har fått gått turer, spist god mat og sett film. Ny uke straks, og full fart med leking, handle mat, og litt vedlikehold på huset står for tur. Har tenkt litt på hvordan det blir om vi klarer å få et barn til. Alle som har barn vet jo at det er travelt. Men også at det er så kjekt å få utvidet familien. Amming, søvnløse netter, kos på puppen, samsoving, masse bleieskift, første smil, trøtte fjes som møter hverandre, kjærester som må huske på å gi klem og gi rom og støtte til hverandre, såre brystvorter, barseltårer, pauser, ammetåke, søskensjalusi, søskenkjærlighet, bekymringer, og masse glede :Heartred Ja, alt dette vil vi ha. Føler meg så heldig som allerede har gjort alt dette, 2 ganger. Håper vi får lov å gjøre det igjen.

Test ikveld er helt negativ.
Har ikke stolt helt på eggløsningsdag, og har hatt det i mente hele veien. Nå går bare dagene av seg selv. Og om det dukker opp en positiv test på veien, så er det så fint. Om ikke, så er det helt greit det også. Da går vi inn i ny runde med optimismen på plass!

Redigert!:

Symptomer idag:

- Stikninger, litt kraftige til tider.
- Menssmurringer av og på dypt inni bak til ryggen.
- Emosjonell ( grinetryne )

9 dpo(?):

Det har vært en superfin helg! Vi har fått gått turer, spist god mat og sett film. Ny uke straks, og full fart med leking, handle mat, og litt vedlikehold på huset står for tur. Har tenkt litt på hvordan det blir om vi klarer å få et barn til. Alle som har barn vet jo at det er travelt. Men også at det er så kjekt å få utvidet familien. Amming, søvnløse netter, kos på puppen, samsoving, masse bleieskift, første smil, trøtte fjes som møter hverandre, kjærester som må huske på å gi klem og gi rom og støtte til hverandre, såre brystvorter, barseltårer, pauser, ammetåke, søskensjalusi, søskenkjærlighet, bekymringer, og masse glede :Heartred Ja, alt dette vil vi ha. Føler meg så heldig som allerede har gjort alt dette, 2 ganger. Håper vi får lov å gjøre det igjen.

Test ikveld er helt negativ.
Har ikke stolt helt på eggløsningsdag, og har hatt det i mente hele veien. Nå går bare dagene av seg selv. Og om det dukker opp en positiv test på veien, så er det så fint. Om ikke, så er det helt greit det også. Da går vi inn i ny runde med optimismen på plass!

Redigert!:

Symptomer idag:

- Stikninger, litt kraftige til tider.
- Menssmurringer av og på dypt inni bak til ryggen.
- Emosjonell ( grinetryne )
Jeg har også vært skikkelig emosjonell idag, tårene satt løst :hilarious:

Jeg bruker ikke være så emosjonell, så håper det er positivt :hilarious: håper testene våre er positiv i morgen eller tirsdag :Heartred
Da lover jo det skikkelig bra for deg!Jeg er jo pms-monster deluxe, så ikke så lett for meg å lene meg på akkurat det symptomet:hilarious: Lykke til med testene de neste to dagene! Tvi tvi!

10 dpo(?):

Tok en test nå klokken 10. Så blenda som den kan bli. Blir sikkert en ikveld også. Rart at det var flere tester flere dager på rad med svak strek. Men det var jo litt vel tidlig så klart :hilarious:
Har mye stikk og stølhet idag også. Ingen menssmerter så langt.

Symptomer:

- Stikk
- Stølhet

10 dpo(?):

Tok en test nå klokken 10. Så blenda som den kan bli. Blir sikkert en ikveld også. Rart at det var flere tester flere dager på rad med svak strek. Men det var jo litt vel tidlig så klart :hilarious:
Har mye stikk og stølhet idag også. Ingen menssmerter så langt.

Symptomer:

- Stikk
- Stølhet

Jeg syns også det er veldig rart at strekene dukker opp, men jeg klarer ikke å finne annen forklaring enn at det er en streifer som trigger HCG- produksjonen. Håper for din del at det ikke er en streifer!

Jeg syns også det er veldig rart at strekene dukker opp, men jeg klarer ikke å finne annen forklaring enn at det er en streifer som trigger HCG- produksjonen. Håper for din del at det ikke er en streifer!
Det kan jo hende det er en streifer, ja. Slår fra meg teorien med at jeg har naturlig forhøyet hcg i kroppen iallefall. Da burde jeg jo sett det samme på resten av testene.

Tenker også at det kan ha vært en streifer/kjemisk siden du hadde streker?:( Er så trist når det skjer❤️

11 dpo(?):

Tar en test litt senere på dagen idag. Har menssmerter litt dypt inni magen bak mot korsrygg. Og sånn vondt i selve skjelettet/tissen jeg får når jeg har mensen.
Jeg lar kroppen styre på videre, så får jeg bare henge med på slep bak med pakken med testene:hilarious:

12 dpo(?):

Ingen positiv test enda.
Har for øvrig litt mangel på standard symptomer som kommer nå før mens.
Ellers samme symptomene som igår.

Redigert:
Glemte å skrive at jeg er super emosjonell disse dager. Tar veldig lett til tårene. Jeg pleier å være mer monster i Pms-dagene, nå bare tuter jeg!

Last edited:
13 dpo(?):

Monsteret har entret bygningen. Skikkelig hormonella..
Neste syklus skal jeg ikke teste etter EL for tidlig. Ble veldig forvirret da testene var så sterke så tidlig. Tenk om jeg fikk eggløsning mye senere enn antatt, og jeg muligens er kun 7-8 dpo idag. Hvem vet :hilarious:

Back
Topp