Siste fryseforsøk

Så moro!! Gratulerer :)
 
Åww så koselig!!!!!! Gratulerer med positiv test!!! ❤️ Veldig gøy, også på siste forsøk ;)
Sånn var det her også, vi gikk på Pride-kurs og bare bråbestemte oss for og sette i gang med 2. IVF forsøk, etter en drøss med fryseforsøk som hadde vært svært utmattende..., så jeg sa at dette er vårt aller aller siste forsøk :) Nå sitter jeg her i dag, akkurat halvveis (20+1) og venter baby i august ❤️ For min del trur jeg tanken på at nok var nok og at det bare fikk gå som det gikk, og fulgte ingen regler som skulle øke sjansen, og der satt den :) Så her gikk vi ferdig Pride-kurset, som var kjempe bra og lærerikt, og ser ann senere hva vi ønsker ;)
Lykke lykke til!!! Og kos deg med svangerskapet ❤️
Tusen takk ❤
Det var det vi også tenkte nå at det får gå som det går :)
Var nok bare det som skulle til for har slappet av på en helt annen måte denne gangen :)
 
Har fått ultralyd 30 april og håper tida kommer til å gå fort....
Men kjenner meg livredd for å ikke få se ett bankende hjerte denne gangen. Har en god følelse denne gangen, men kjenner at det som skjedde for 2 år siden sitter dypt....
 
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å roe meg ned... Er så sikker på at dette ikke går bra :,(
Var så dum å ta en test idag og den var svakere, hadde håpet på super sterk for å roe ned nervene.........
 
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å roe meg ned... Er så sikker på at dette ikke går bra :,(
Var så dum å ta en test idag og den var svakere, hadde håpet på super sterk for å roe ned nervene.........
Du må slutte å teste. Får så vondt av deg, blir veldig slitsomt når du ikke klarer slappe av i det hele tatt. Men selv om du har dårlige opplevelser fra før betyr det ikke at det vil gjenta seg. Har du snakket med legen om at du er så urolig?
 
Du må slutte å teste. Virkestoffene i testene kan reagere forskjellig pluss at urinen din kan ha vært mer uttynnet enn tidligere selv om alle er på morgenurin. Du kan få falske negative tester, men man kan ALDRI få en falsk positiv. Nå går du i skapet ditt, henter alle testene dine, legger de i søpla, tar søpleposen og går ut med den!! Borte-borte! Så går du inn, lager deg en kakao eller noe annet du liker og setter deg ned i sofaen, tullet inn i et pledd med en morsom film og senker skuldrene:)
 
Du må slutte å teste. Får så vondt av deg, blir veldig slitsomt når du ikke klarer slappe av i det hele tatt. Men selv om du har dårlige opplevelser fra før betyr det ikke at det vil gjenta seg. Har du snakket med legen om at du er så urolig?
Jeg vet, men....
Ja snakket med han om det og fikk bare beskjed om å ta det med ro og vente til ul 30 april.... At det ikke var noe jeg fikk gjort fra eller til...
 
Jeg vet, men....
Ja snakket med han om det og fikk bare beskjed om å ta det med ro og vente til ul 30 april.... At det ikke var noe jeg fikk gjort fra eller til...

Skjønner at de er vanskelig å vente såpass lenge.. Du får ikke blodprøve for å roe deg da?
 
Jeg vet, men....
Ja snakket med han om det og fikk bare beskjed om å ta det med ro og vente til ul 30 april.... At det ikke var noe jeg fikk gjort fra eller til...
Kanskje spørre om jevnlig måling av hcg? Kan det være det er lettere å snakke med jordmor evt? Det er ikke sånn at det bare er å ta seg sammen, for da hadde du jo gjort det. Føler med deg!
 
Har etter ett skikkelig hysterianfall klart å roe meg...
Blir så sint på meg selv for at jeg blir slik, nesten så jeg forbereder meg på ett nytt uttak for jeg kan ikke gi meg, men får bare ta en dag av gangen nå.
Det er jo utslag og det ble tatt på formiddagen så er jo fortsatt gravid, men....
 
Har etter ett skikkelig hysterianfall klart å roe meg...
Blir så sint på meg selv for at jeg blir slik, nesten så jeg forbereder meg på ett nytt uttak for jeg kan ikke gi meg, men får bare ta en dag av gangen nå.
Det er jo utslag og det ble tatt på formiddagen så er jo fortsatt gravid, men....
Ikke bli sint på deg selv da:) Det er jo helt forståelig at du reagerer slik. Hvem av oss kan si med hånden på hjertet at de ikke har hatt noe snev av panikk i denne prosessen? Og ihvertfall for de som endelig får det til! Herregud! Jeg kommer til å være den verste!! Hahahaha:):D :D Men nå må jeg være litt streng med deg. Kast resten av testene og sett deg ned og nyyyyt at du er gravid! Det er denne perioden du skal være så lykkelig du bare kan. Alt er helt sikkert i orden. Jeg krysser alt jeg hsr for deg og har en god magefølelse her altså! :D :D
 
Det er gjort. Skal reise å få tatt blodprøver på mandag, håper det går bra, men magefølelsen min sier nok dessverre nei, men håper den er megafeil...
Viser blodprøven at det skulle være kjørt så ringer jeg st. Olavs og får planlagt nytt uttak.

Men dere? Kan man sende inn søknad på fosterhjem når man er under forsøk? Den ligger klar til sending, men er ikke sendt enda.
 
Det er gjort. Skal reise å få tatt blodprøver på mandag, håper det går bra, men magefølelsen min sier nok dessverre nei, men håper den er megafeil...
Viser blodprøven at det skulle være kjørt så ringer jeg st. Olavs og får planlagt nytt uttak.

Men dere? Kan man sende inn søknad på fosterhjem når man er under forsøk? Den ligger klar til sending, men er ikke sendt enda.
Send i vei:) Det er ikke noe å vente på:)
 
Magefølelsen var dessverre riktig.
Fikk så vanvittige smerter i går kveld og var på legevakta og testene der var blendahvite.... Så da har det samme som skjedde sist skjedd igjen. Det fester seg også slipper det bare taket og blir borte.....
 
Magefølelsen var dessverre riktig.
Fikk så vanvittige smerter i går kveld og var på legevakta og testene der var blendahvite.... Så da har det samme som skjedde sist skjedd igjen. Det fester seg også slipper det bare taket og blir borte.....
Huff så utrolig trist og vondt. Tenker på deg! Klem!
 
Back
Topp