**Ole brummm**
Elsker forumet
Mere rosa i virkeligheten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er rosa i virkeligheten og kom opp før tida.Ser strek her jaDen ser litt grå ut på bildet, men hvis den er mer rosa i virkeligheten, burde det være ganske klart dette
![]()
Den er rosa i virkeligheten og kom opp før tida.
Sendte det til samboer og da kan man se rosa fargen, men vet ikke hvorfor den ikke kommer ordentlig fram her...
Ja ❤ hadde det på ett fryseforsøk for 2 år siden og da på ul i uke 7 fikk vi beskjed at det hadde død og forsvinni i uke 6 så kjenner jeg blir stressa for er så redd det skal skje igjen.Sånn er det med flere tester som har blitt lastet opp her.
Så godt det må være å se den streken <3
Ja ❤ hadde det på ett fryseforsøk for 2 år siden og da på ul i uke 7 fikk vi beskjed at det hadde død og forsvinni i uke 6 så kjenner jeg blir stressa for er så redd det skal skje igjen.
Regner med den streken er enda sterkere da om ett par dagerSkjønnerEr ikke noe særlig på venting selv jeg så.
Ser et strek jeg også. Hurra for positiv test!!![]()
Det er litt vanskelig med bilder ja. Det blir streker om et par dager og du kan ta en skikkelig bildet.![]()
![]()
Men er så irriterende at bildene blir så svake i forhold til virkeligheten.
Ingen tvil der! Gratulerer!Testen fra i dag. Ikke noe spesielt sterkere, men tidlig enda.