Siste fryseforsøk

**Ole brummm**

Elsker forumet
Vi holder jo på med søknad om dagen om å bli fosterhjem, men i det vi skulle sende søknaden så fant vi ut at vi prøver det siste egget på frys først, kanskje det er gullegget ❤
hadde innsett på fredag ❤
Testing blir i påsken og da skal vi bort så må lure med meg tester.
bare sjefen min som vet om det denne gangen :)
Godt uten mas ;)

Går ikke dette blir søknad om fosterhjem sendt.
Snakket med flere leger og jeg har blitt anbefalt å ikke prøve igjen pga diabetesen og at jeg ble hyperstimulert sist og nå har det begynt å komme nye cyster på eggstokken igjen og opererte for endometriose for andre gang for bare ett år siden.
 
Massevis lykke til :) fosterhjem er en ting vi også vurderte, med mulighet for adopsjon, jg syns det er en fantastisk mulighet til å hjelpe de som ikke har d så godt..
 
Masse lykke til!! Håper det blir deres tur nå :) Fosterhjem hadde også vært vårt ønske om vi ikke lyktes. Tenker også det kan bli aktuelt igjen med store barn da det er stort behov.
 
Vi deltok på PRIDE-kurs i høst (kurs for vordende fosterforeldre), og mangler kun 2 samtaler før vi er ferdige. Nå er prosessen satt på vent pga at vi er i forsøk. Nå fikk vi også 2 egg på frys denne gangen, så da blir det nok utsatt enda lenger. Vi regner med å bli fosterforeldre en gang uansett, siden det ikke er sannsynlig at vi får mer enn et biologisk barn. Kurset kan absolutt anbefales! Man lærer utrolig mye:)
Krysser fingrene for fryseforsøket deres!
 
Lykke til! :)
 
Tusen takk alle sammen :)
Har en god følelse nå, men tiden får vise.
Siden sist vi prøvde så har jeg gått ned fra 70 til 58 kg og har aldri vært så stabil i blodsukkeret som jeg er nå så håper det er det som skulle til. Begynte på lavkarbo og fikk ett nytt liv :)

Men nå har jeg blitt ekstremt forkjølet så håper ikke det skal ødelegge noe.
 
Last edited:
Masse lykke til :)
 
Lykke til videre med rugingen! Håper virkelig det er gullegget som har inntatt sin posisjon som leieboer hos deg i mange måneder fremover. Uansett ønsker jeg dere lykke til også med prosessen for å bli fosterforeldre. Det er en superviktig og fantastisk jobb dere i såfall påtar dere! :)
 
Hmmmm.
Tok en billig test idag av ren nysgjerrighet siden jeg blødde litt for 2 dager siden og det kom en svak rosa strek fram med en gang. Er 8 dager siden innsett, men tørr ikke juble helt enda.
Så morro!! Krysder fingrene for deg!!
 
Hmmmm.
Tok en billig test idag av ren nysgjerrighet siden jeg blødde litt for 2 dager siden og det kom en svak rosa strek fram med en gang. Er 8 dager siden innsett, men tørr ikke juble helt enda.
Jeg fikk svak positiv rugedag 7 hvis du regner dagen etter innsett som 1, tok ny ett par dager etterpå som var sterkere :) tok selvfølgelig også flere fram til testdato som ble bare sterkere:) så fullt mulig å få positiv test så tidlig, krysser fingrene for deg og håper dette går bra :)
 
Hmmmm.
Tok en billig test idag av ren nysgjerrighet siden jeg blødde litt for 2 dager siden og det kom en svak rosa strek fram med en gang. Er 8 dager siden innsett, men tørr ikke juble helt enda.

Jeg jubler litt på vegne av deg! Så morro :D har aldri sett en rosa strek før, hadde vært i ekstase! ;)
Nå må den klore seg fast. Sender deg masse babystøv :)
 
Back
Topp