Siste fryseforsøk

Å nei:( Digital trenger ganske høy hcg for å slå ut da... Men skjønner at du er lei deg:(
 
Når tok du den digitale? Brukte du samme urin som på den ordinære CB-testen? De andre testene dine ER positive, så enten har det skjedd noe feil med den digitale eller sa hadde du for utvannet urin da testen ble tatt. Sender deg en god klem og håper den siste testen ikke viste korrekt resultat!
 
Når tok du den digitale? Brukte du samme urin som på den ordinære CB-testen? De andre testene dine ER positive, så enten har det skjedd noe feil med den digitale eller sa hadde du for utvannet urin da testen ble tatt. Sender deg en god klem og håper den siste testen ikke viste korrekt resultat!
Ble tatt på formiddagen. Nei ble tatt etterpå.

Takk, har ett par tester til liggende så ser hva en av de viser i morgen tidlig.
 
Ble tatt på formiddagen. Nei ble tatt etterpå.

Takk, har ett par tester til liggende så ser hva en av de viser i morgen tidlig.
Der har du nok svaret. Ettersom det er såpass tidlig enda er det faktisk mange som ikke har høyt nok hcg-nivå til at man kan bruke lite konsentrert urin. Spar neste test til i morgen tidlig, så krysser jeg fingrene for er helt klart positivt svar! :)
 
Da satser vi på det :)
Men vi har pratet endel de siste dagene i tilfellet det ikke går bra denne gangen og vi er enige i at vi er ikke klare for å gi oss uansett om fastlegen min anbefaler det. Vi har kjent mye på følelsene de siste dagene og vi er ikke klare for det uansett om at vi var sikre på at vi var det...
 
Dette skal gå bra, men det er alltid greit å ha tenkt igjennom ulike scenario, slik dere har gjort. Skjønner godt at dere ikke klarer å legge dette til side og gi opp. Det er nesten det vanskeligste med hele prosessen etter min mening. Når skal man si at nok er nok? Uendelig vanskelig spørsmål, men dere har snakket sammen og funnet ut hva som er riktig for dere. Jeg håper imidlertid at det ikke blir nødvendig med flere runder! :)
 
Nå slutter jeg å teste å bare stoler på det.
Den er sterkere i virkeligheten.
 

Vedlegg

  • 1428212024452.jpg
    1428212024452.jpg
    21,5 KB · Visninger: 76
Nå må du legge de bort :) Snakker av egen erfaring. For mange tester kan være ganske ødeleggende, Var overbevist om at det hadde gått skeis, etter flere sterke positive tester, fordi jeg tok en dårlig test plutselig.

Gratulerer igjen, og lykke til videre. Nå satser vi på at den holder seg på plass tida ut :)
 
Nå må du legge de bort :) Snakker av egen erfaring. For mange tester kan være ganske ødeleggende, Var overbevist om at det hadde gått skeis, etter flere sterke positive tester, fordi jeg tok en dårlig test plutselig.

Gratulerer igjen, og lykke til videre. Nå satser vi på at den holder seg på plass tida ut :)
Jeg skal. Jeg lover :)

Tusen takk ❤ skal holde beina i kryss i åtte måneder nå er planen ;-)
 
Sorry folkens, men måtte bare teste en billigtest for å se forskjell fra den siste for noen dager siden og forskjellen er ganske stor.
Dette var siste.
Litt lettere i hodet og hjerte nå ❤❤

Grattis!! :D Klar og tydelig ;) INGEN tvil :D
 
Åww så koselig!!!!!! Gratulerer med positiv test!!! ❤️ Veldig gøy, også på siste forsøk ;)
Sånn var det her også, vi gikk på Pride-kurs og bare bråbestemte oss for og sette i gang med 2. IVF forsøk, etter en drøss med fryseforsøk som hadde vært svært utmattende..., så jeg sa at dette er vårt aller aller siste forsøk :) Nå sitter jeg her i dag, akkurat halvveis (20+1) og venter baby i august ❤️ For min del trur jeg tanken på at nok var nok og at det bare fikk gå som det gikk, og fulgte ingen regler som skulle øke sjansen, og der satt den :) Så her gikk vi ferdig Pride-kurset, som var kjempe bra og lærerikt, og ser ann senere hva vi ønsker ;)
Lykke lykke til!!! Og kos deg med svangerskapet ❤️
 
Back
Topp