Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer ikke gjennomføre dette her... må vente... klarer ikke [emoji24]
Så bra dere har funnet rett valg for dere... tror faktisk jeg hadde valgt det samme om jeg hadde stått i dine sko.Takk for alle tanker, måtte bare koble ut app og ha litt tid. Vi bestemte oss for at det er best å vente og la kroppen bestemme. Klarer ikke å ta et uskyldig liv, hjertet slo fortsatt. Hadde ikke klart å leve med konsekvensene og dårlig samvittighet. Har mange gode venner og fantastisk ektemann som støtter. Gruer meg til naturlig fødsel etterhvert, men med ren samvittighet klarer jeg det nok. Tok første tablett 2 dager før, men merket ingenting. Det er nå over 1 uke siden. Skal til riks på tirsdag for å lage oppfølging plan videre.
Takk for alle tanker, måtte bare koble ut app og ha litt tid. Vi bestemte oss for at det er best å vente og la kroppen bestemme. Klarer ikke å ta et uskyldig liv, hjertet slo fortsatt. Hadde ikke klart å leve med konsekvensene og dårlig samvittighet. Har mange gode venner og fantastisk ektemann som støtter. Gruer meg til naturlig fødsel etterhvert, men med ren samvittighet klarer jeg det nok. Tok første tablett 2 dager før, men merket ingenting. Det er nå over 1 uke siden. Skal til riks på tirsdag for å lage oppfølging plan videre.
Så bra at dere har kommet frem til hva som er riktig for dere [emoji173] Og at du fant det ut i tide. Ikke noe er viktigere enn det, og jeg syns du er megatøff! [emoji173][emoji173][emoji173] Godt å høre at dere har et støttenettverk rundt dere. [emoji173] Vi er også her når du måtte ønske å snakke. God klem til deg!!Takk for alle tanker, måtte bare koble ut app og ha litt tid. Vi bestemte oss for at det er best å vente og la kroppen bestemme. Klarer ikke å ta et uskyldig liv, hjertet slo fortsatt. Hadde ikke klart å leve med konsekvensene og dårlig samvittighet. Har mange gode venner og fantastisk ektemann som støtter. Gruer meg til naturlig fødsel etterhvert, men med ren samvittighet klarer jeg det nok. Tok første tablett 2 dager før, men merket ingenting. Det er nå over 1 uke siden. Skal til riks på tirsdag for å lage oppfølging plan videre.