Signere papirer

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Babydrøm, 25 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Tenker på deg, Babydrøm - sender mange klemmer... :Heartred

2. LilleMyyy Gift med forumet Marsboerne2017 Himmelbarn ❤ Aprilbarna19 ❤

Tenker på dere <3 <3 <3

3. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Kjære Babydrøm [emoji173]
    Ta til deg Troillmor sine ord.
    Disse barna - hvis kropp ikke kunne holde tilbake på jorda. Like verdifulle og elsket som alle andre barn. For vakker for denne verden [emoji173]
    Tenker sånn på deg!

4. Sender deg en god klem. :Heartred

5. Marikken Glad i forumet Himmelbarn Septembergull'17 Januarlykke 2020

Kjære deg. Du må gjøre det som føles rett for deg, men jeg tror ikke det blir lettere om du venter. Har du tatt den første tabletten?

6. Troillmor Gift med forumet Oktobermirakler 2013 Junibarna 2015 Himmelbarn

Håper det går greit med deg etter forholda...

Om du kom igang på torsdag, som vel var planlagt er du kanskje ferdig med den fysiske biten [emoji24][emoji174] Om så er håper jeg at fødselen gikk bedre enn forventa og med minst mulig fysiske smerter.

7. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

[emoji173][emoji173][emoji173]

8. Blomsterpiken30 Glad i forumet Novembergull 2017

Tenker på deg! :Heartpink

9. Marikken Glad i forumet Himmelbarn Septembergull'17 Januarlykke 2020

Hvordan går det med deg, Babydrøm?

10. Babydrøm Flørter med forumet

Takk for alle tanker, måtte bare koble ut app og ha litt tid. Vi bestemte oss for at det er best å vente og la kroppen bestemme. Klarer ikke å ta et uskyldig liv, hjertet slo fortsatt. Hadde ikke klart å leve med konsekvensene og dårlig samvittighet. Har mange gode venner og fantastisk ektemann som støtter. Gruer meg til naturlig fødsel etterhvert, men med ren samvittighet klarer jeg det nok. Tok første tablett 2 dager før, men merket ingenting. Det er nå over 1 uke siden. Skal til riks på tirsdag for å lage oppfølging plan videre.

11. Troillmor Gift med forumet Oktobermirakler 2013 Junibarna 2015 Himmelbarn

Så bra dere har funnet rett valg for dere... tror faktisk jeg hadde valgt det samme om jeg hadde stått i dine sko.

Ta godt vare på hverandre og alle slags store og små minner.
    * ul-bilder
    * ta opp hjertelyden
    * bilder av magen
    * video av magen som rører seg om det syns på utsiden
    * 3 og 4D-ul
    * gravidfotografering

Alt som kan få verdi seinere... unn deg det!

Gla du har støtte rundt deg også må dere ha lykke til uansett hva som skjer og når det skjer. Du klarer dette uansett om vente tiden blir god, vond eller en blanding. Håper vi får lov å følge dere på veien mot deres førstefødte. Vi er her!!!
    [emoji169] [emoji170] [emoji171] [emoji172] [emoji173] [emoji169] [emoji170] [emoji171] [emoji172] [emoji173] [emoji169] [emoji170] [emoji171] [emoji172] [emoji173] [emoji169] [emoji170] [emoji171] [emoji172] [emoji173] [emoji169] [emoji170] [emoji171] [emoji172] [emoji173]

• Liker Liker x 1
    Last edited: 8 Feb 2017
  12. Marikken Glad i forumet Himmelbarn Septembergull'17 Januarlykke 2020

Godt å høre at dere kom frem til den beslutningen som var best for dere!

• Liker Liker x 1
  13. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Så bra at dere har kommet frem til hva som er riktig for dere [emoji173] Og at du fant det ut i tide. Ikke noe er viktigere enn det, og jeg syns du er megatøff! [emoji173][emoji173][emoji173] Godt å høre at dere har et støttenettverk rundt dere. [emoji173] Vi er også her når du måtte ønske å snakke. God klem til deg!!

• Liker Liker x 1

Del denne siden