[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, kjære deg [emoji173]Hva bør jeg pakke med meg til sykehus inleggelsen?
Må ta mifepristone tablett I morgen. Bør jeg være forberedt på noen virkninger frem til torsdag? [emoji21]
Jeg fikk bare med meg tabletten hjem uten info. Lest på nettet evt bivirkninger selv. Jormor ville egentlig jeg bare skulle spise tabletten og legge inn neste dag. Jeg ble helt satt ut på hvor fort det gikk unna. Jeg måtte bremse og booke uken etter. Fordi vi flytter! Kan ikke risikere det blir tull med utflytting og overtakelse....Jeg merket ingen virkning av den, men på sykehuset sa de at noen kan få litt smerter av den fordi kroppen begynner å forberede seg til det som skal skje. Du får helt sikkert mer informasjon når du får tabletten. Håper prosessen går lettest mulig for deg.
Jeg fikk bare med meg tabletten hjem uten info. Lest på nettet evt bivirkninger selv. Jormor ville egentlig jeg bare skulle spise tabletten og legge inn neste dag. Jeg ble helt satt ut på hvor fort det gikk unna. Jeg måtte bremse og booke uken etter. Fordi vi flytter! Kan ikke risikere det blir tull med utflytting og overtakelse....
Gruer meg gjør jeg uansett. Må spørre ang parkering osv, ikke fått noe info. Huff blir godt når alt er overstått og jeg kan hvile... sliten...Vi fikk også sinnsykt lite informasjon hos legen da jeg fikk den første tabletten. Helt ærlig satt vi begge igjen med en følelse av at vi var på verkstedet med bilen, så lite involvert var legen..
Jeg ble kjempestresset av det og ringte føden dagen etter, der fikk jeg snakke med en herlig og empatisk jordmor. Det hjalp masse [emoji173]
I etterkant fikk jeg beskjed om å ringe uansett hva jeg måtte lure på. Så ring ditt om du er usikker på noe eller gruer deg
Gruer meg gjør jeg uansett. Må spørre ang parkering osv, ikke fått noe info. Huff blir godt når alt er overstått og jeg kan hvile... sliten...
Jeg fikk bare med meg tabletten hjem uten info. Lest på nettet evt bivirkninger selv. Jormor ville egentlig jeg bare skulle spise tabletten og legge inn neste dag. Jeg ble helt satt ut på hvor fort det gikk unna. Jeg måtte bremse og booke uken etter. Fordi vi flytter! Kan ikke risikere det blir tull med utflytting og overtakelse....
Takk det går greit. Inleggelse på riksen I morgen. Gruer meg men blir godt å "bli ferdig".. Gruer meg mest til fysisk smerte. Allerede vondt I kroppen og hodet etter endt flytting I går. Kan jeg snart "slappe av"..Hvordan går det med deg, Babydrøm? [emoji173]
Jeg tenker på deg [emoji173] Husk at vi er her etterpå også for deg!Takk det går greit. Inleggelse på riksen I morgen. Gruer meg men blir godt å "bli ferdig".. Gruer meg mest til fysisk smerte. Allerede vondt I kroppen og hodet etter endt flytting I går. Kan jeg snart "slappe av"..
Er det ordnet klart med sykemelding for deg og mannen? Jeg fikk automatisk 6 uker. Tenkte at det kom jeg nok ikke til å trenge, men der tok jeg feil! Veldig godt at det bare ble ordnet på sykehuset. Mannen min fikk også automatisk to eller tre. Mener det ble tre. Ta i mot om de sier noe om det! [emoji173]Takk det går greit. Inleggelse på riksen I morgen. Gruer meg men blir godt å "bli ferdig".. Gruer meg mest til fysisk smerte. Allerede vondt I kroppen og hodet etter endt flytting I går. Kan jeg snart "slappe av"..
Klarer ikke gjennomføre dette her... må vente... klarer ikke [emoji24]
Klarer ikke gjennomføre dette her... må vente... klarer ikke [emoji24]
Joda kjære deg... du kommer gjennom det... og hvem veit kanskje det går bedre en frykta.Klarer ikke gjennomføre dette her... må vente... klarer ikke [emoji24]