Signere papirer

Kjære Babydrøm [emoji173]
Ta til deg Troillmor sine ord.
Disse barna - hvis kropp ikke kunne holde tilbake på jorda. Like verdifulle og elsket som alle andre barn. For vakker for denne verden [emoji173]
Tenker sånn på deg!
 
Klarer ikke gjennomføre dette her... må vente... klarer ikke [emoji24]

Kjære deg. Du må gjøre det som føles rett for deg, men jeg tror ikke det blir lettere om du venter. Har du tatt den første tabletten?
 
Håper det går greit med deg etter forholda...

Om du kom igang på torsdag, som vel var planlagt er du kanskje ferdig med den fysiske biten [emoji24][emoji174] Om så er håper jeg at fødselen gikk bedre enn forventa og med minst mulig fysiske smerter.
 
Takk for alle tanker, måtte bare koble ut app og ha litt tid. Vi bestemte oss for at det er best å vente og la kroppen bestemme. Klarer ikke å ta et uskyldig liv, hjertet slo fortsatt. Hadde ikke klart å leve med konsekvensene og dårlig samvittighet. Har mange gode venner og fantastisk ektemann som støtter. Gruer meg til naturlig fødsel etterhvert, men med ren samvittighet klarer jeg det nok. Tok første tablett 2 dager før, men merket ingenting. Det er nå over 1 uke siden. Skal til riks på tirsdag for å lage oppfølging plan videre.
 
Takk for alle tanker, måtte bare koble ut app og ha litt tid. Vi bestemte oss for at det er best å vente og la kroppen bestemme. Klarer ikke å ta et uskyldig liv, hjertet slo fortsatt. Hadde ikke klart å leve med konsekvensene og dårlig samvittighet. Har mange gode venner og fantastisk ektemann som støtter. Gruer meg til naturlig fødsel etterhvert, men med ren samvittighet klarer jeg det nok. Tok første tablett 2 dager før, men merket ingenting. Det er nå over 1 uke siden. Skal til riks på tirsdag for å lage oppfølging plan videre.
Så bra dere har funnet rett valg for dere... tror faktisk jeg hadde valgt det samme om jeg hadde stått i dine sko.

Ta godt vare på hverandre og alle slags store og små minner.
* ul-bilder
* ta opp hjertelyden
* bilder av magen
* video av magen som rører seg om det syns på utsiden
* 3 og 4D-ul
* gravidfotografering

Alt som kan få verdi seinere... unn deg det!

Gla du har støtte rundt deg også må dere ha lykke til uansett hva som skjer og når det skjer. Du klarer dette uansett om vente tiden blir god, vond eller en blanding. Håper vi får lov å følge dere på veien mot deres førstefødte. Vi er her!!!
[emoji169] [emoji170] [emoji171] [emoji172] [emoji173] [emoji169] [emoji170] [emoji171] [emoji172] [emoji173] [emoji169] [emoji170] [emoji171] [emoji172] [emoji173] [emoji169] [emoji170] [emoji171] [emoji172] [emoji173] [emoji169] [emoji170] [emoji171] [emoji172] [emoji173]
 
Last edited:
Takk for alle tanker, måtte bare koble ut app og ha litt tid. Vi bestemte oss for at det er best å vente og la kroppen bestemme. Klarer ikke å ta et uskyldig liv, hjertet slo fortsatt. Hadde ikke klart å leve med konsekvensene og dårlig samvittighet. Har mange gode venner og fantastisk ektemann som støtter. Gruer meg til naturlig fødsel etterhvert, men med ren samvittighet klarer jeg det nok. Tok første tablett 2 dager før, men merket ingenting. Det er nå over 1 uke siden. Skal til riks på tirsdag for å lage oppfølging plan videre.

Godt å høre at dere kom frem til den beslutningen som var best for dere!
 
Takk for alle tanker, måtte bare koble ut app og ha litt tid. Vi bestemte oss for at det er best å vente og la kroppen bestemme. Klarer ikke å ta et uskyldig liv, hjertet slo fortsatt. Hadde ikke klart å leve med konsekvensene og dårlig samvittighet. Har mange gode venner og fantastisk ektemann som støtter. Gruer meg til naturlig fødsel etterhvert, men med ren samvittighet klarer jeg det nok. Tok første tablett 2 dager før, men merket ingenting. Det er nå over 1 uke siden. Skal til riks på tirsdag for å lage oppfølging plan videre.
Så bra at dere har kommet frem til hva som er riktig for dere [emoji173] Og at du fant det ut i tide. Ikke noe er viktigere enn det, og jeg syns du er megatøff! [emoji173][emoji173][emoji173] Godt å høre at dere har et støttenettverk rundt dere. [emoji173] Vi er også her når du måtte ønske å snakke. God klem til deg!!
 
Back
Topp