Bare en ting å gjøre! Vi får dømme henne til 150 innlegg i samfunnstenesteInne på Juni12 vel og merke
![]()
Ja, jeg ser snart ingen annen løsning enn å rett og slett dømme henne for forræderi!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare en ting å gjøre! Vi får dømme henne til 150 innlegg i samfunnstenesteInne på Juni12 vel og merke
![]()
men har hun sett denne tråden så hun vet det selv?Ja, jeg ser snart ingen annen løsning enn å rett og slett dømme henne for forræderi!!
Jeg misstenker hun unngår den!men har hun sett denne tråden så hun vet det selv?![]()
men har hun sett denne tråden så hun vet det selv?![]()
hehe nei vi får gå hardt på nåI verste fall får hun dommen pr pmMen her er det vel ingen ankemuligheter når man unnlater å svare for seg??
![]()
Ingen ankemuligheteI verste fall får hun dommen pr pmMen her er det vel ingen ankemuligheter når man unnlater å svare for seg??
![]()
hehe nei vi får gå hardt på nå![]()
hahaha. Harde kriminelleHehe, ja hard staff for harde kriminelle?![]()
JupsHehe, ja hard staff for harde kriminelle?![]()
Jupskan ikke ta lett på forræderi
Det kan jeg godt forståHolder på å le meg skakk her
Ja nå venter vi på svar ifra henneHehe, ingen svar fra sicret! Hihi, morsomt![]()
Ja nå venter vi på svar ifra henne![]()
EnigBare en ting å gjøre! Vi får dømme henne til 150 innlegg i samfunnstenesteInne på Juni12 vel og merke
![]()