Ja tror vi må sende politiet på døren hennes,om hun ikke kommer med ett svar snart
Ja, jeg tenkte på deg jeg også! Hun kan jo ikke bare snike seg unna!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tror vi må sende politiet på døren hennes,om hun ikke kommer med ett svar snart
Nei! Da blir det oppstandelse fra min sideJa, jeg tenkte på deg jeg også! Hun kan jo ikke bare snike seg unna!!
Hmmm tenkt om hun bare ville ha ekstra mange muligheter på å vinne
sendt ifra BV forum <3
Jups. Hmmm at jeg ikke tenkte på det selvDer har vi nok svaret, ja! Hun er utspekulert!
Ja, jeg tenkte på deg jeg også! Hun kan jo ikke bare snike seg unna!!
hmmm. skeptisk skeptisk!!Nå ser jeg hun har svart på andre tråder Hun prøver å snike seg unna Hva nå?
Jasså!!Nå ser jeg hun har svart på andre tråder Hun prøver å snike seg unna Hva nå?
Tror du må rope høyereJasså!!
Nå ser jeg hun har svart på andre tråder Hun prøver å snike seg unna Hva nå?
Will do!!Tror du må rope høyere
Haha, likte spesielt godt den siste figuren herWill do!!
Bare en ting å gjøre! Vi får dømme henne til 150 innlegg i samfunnsteneste Inne på Juni12 vel og merkeHVA??? Hva skal vi gjøre med dette jenter? Hvordan skal vi få tatt denne forbryteren??
Hehe så morsomWill do!!
Ikke rop så høyt da! Vi får bare vente å se om hun hørte degHaha, likte spesielt godt den siste figuren her
Det var en god straff vil jeg siBare en ting å gjøre! Vi får dømme henne til 150 innlegg i samfunnsteneste Inne på Juni12 vel og merke
Will do!!
Den likte jegBare en ting å gjøre! Vi får dømme henne til 150 innlegg i samfunnsteneste Inne på Juni12 vel og merke