Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ler meg skakk av dere Men hvor blir det av responsen fra den skyldige?
BV App ★
Det lurer jeg også på!Haha, ler meg skakk av dere Men hvor blir det av responsen fra den skyldige?
BV App ★
En ting skal sicret ha..Hennes forræderi har medført seg snart 60 innlegg, så det bør nok tas i betraktning når dommen avsies
Ja, vi får opprette en avstemning på sen saken, og så får vi se hvordan forholdene utarter seg videre Enn så lenge er jo skurken på frifot så da får vi bare vente til samvittigheten innhenter henne................Hmm... Synes du virkelig det er å regne for formildende omstendigheter altså? Hmmm... Spørs om vi må ta en avsteming på det blant juriemedlemmene altså!
Ja, vi får opprette en avstemning på sen saken, og så får vi se hvordan forholdene utarter seg videre Enn så lenge er jo skurken på frifot så da får vi bare vente til samvittigheten innhenter henne................
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, brått står hun som deltaker på septemer2013 og lisssooom....
Ja kan ikke si hun har rent mel i posen neiJa, plutselig!! Er ikke godt å si med mennesker så lever såpass på kant med loven!!
Det er jo egentlig ikke så dumt, med mindre hun har skrevet masse der?Dt verste nå er jo at hun blir regnet med på gjennomsnittet i neste døgns skravlekonkurranse inne hos april13 da.
har litt å stå til rette for nå sicret
Dt verste nå er jo at hun blir regnet med på gjennomsnittet i neste døgns skravlekonkurranse inne hos april13 da.
har litt å stå til rette for nå sicret
Ja blir spennnende å se hvordan tiltalte stiller segStort sett er hun mest aktiv utpå kvelden, så får se hva som skjer
Nei er vist ikke det! HmmmEnda ingen svar?? :-O