Jeg har aldri kunne gjort det jeg. Hmmm. Litt kjedelig egentligJeg har iallefall komme meg unna mye med å skylde på håret![]()

Satset på ammetåke men når det ikke går så får man lage seg andre grunner

sendt ifra BV forum <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri kunne gjort det jeg. Hmmm. Litt kjedelig egentligJeg har iallefall komme meg unna mye med å skylde på håret![]()
Man bruker det man kan. Du har sikkert dine metoder ;-)Jeg har aldri kunne gjort det jeg. Hmmm. Litt kjedelig egentlig
Satset på ammetåke men når det ikke går så får man lage seg andre grunner
sendt ifra BV forum <3
Hehe ja før så var det å prøve og se uskyldig utMan bruker det man kan. Du har sikkert dine metoder ;-)
Haha.. så komisk om du gjør det :-DHehe ja før så var det å prøve og se uskyldig utnå kan jeg jo bare snakke gebrokken norsk
hadde sikkert lurt mange der
sendt ifra BV forum <3
Det må jo prøves utHaha.. så komisk om du gjør det :-D
Hmmm vanskelig å si. 30 innlegg er jo en veldig formildet dom daSicret har da tilstått sine synder! Og ammetåke viser seg å være årsaken
Jeg personlig kjøper denSkal vi frikjenne henne?
Elle bør hun pålegges en straff med 30 innlegg i morga?![]()
Helt klartHmmm vanskelig å si. 30 innlegg er jo en veldig formildet dom da
sendt ifra BV forum <3
Sicret har da tilstått sine synder! Og ammetåke viser seg å være årsaken
Jeg personlig kjøper denSkal vi frikjenne henne?
Elle bør hun pålegges en straff med 30 innlegg i morga?![]()
Helt enig herJeg stemmer for full frifinnelse pga. Formildende omstendigheter .
Men virker som om de andre vil ha full frikjennelse da! HmmmHelt klartMen med ammetåken,så kanskje 30 er nok skal hun klare å holde tellingen
![]()
Du må lære deg en remse på arabisk som du kan lire av deg og kaste med armene !;-)Det må jo prøves utkan se det for meg der jeg står og sier jag ikke forsto. Eller jag ikke snakke norsk
sendt ifra BV forum <3
Hihi. Er vel bare å si masse rare ordDu må lære deg en remse på arabisk som du kan lire av deg og kaste med armene !;-)
Ja, hvis du greier å få det til å høres ut som ekte er det kjempe morsomtHihi. Er vel bare å si masse rare ord
sendt ifra BV forum <3
Tror hun har sletta det alt..Full frikjennelse på en betingelse! At hun ikke fjerner innlegget inne hos april![]()
Må jo være arabiske ordJa, hvis du greier å få det til å høres ut som ekte er det kjempe morsomt![]()