Jeg har aldri kunne gjort det jeg. Hmmm. Litt kjedelig egentligJeg har iallefall komme meg unna mye med å skylde på håret
Satset på ammetåke men når det ikke går så får man lage seg andre grunner
sendt ifra BV forum <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri kunne gjort det jeg. Hmmm. Litt kjedelig egentligJeg har iallefall komme meg unna mye med å skylde på håret
Man bruker det man kan. Du har sikkert dine metoder ;-)Jeg har aldri kunne gjort det jeg. Hmmm. Litt kjedelig egentlig
Satset på ammetåke men når det ikke går så får man lage seg andre grunner
sendt ifra BV forum <3
Hehe ja før så var det å prøve og se uskyldig ut nå kan jeg jo bare snakke gebrokken norsk hadde sikkert lurt mange derMan bruker det man kan. Du har sikkert dine metoder ;-)
Haha.. så komisk om du gjør det :-DHehe ja før så var det å prøve og se uskyldig ut nå kan jeg jo bare snakke gebrokken norsk hadde sikkert lurt mange der
sendt ifra BV forum <3
Det må jo prøves ut kan se det for meg der jeg står og sier jag ikke forsto. Eller jag ikke snakke norskHaha.. så komisk om du gjør det :-D
Hmmm vanskelig å si. 30 innlegg er jo en veldig formildet dom daSicret har da tilstått sine synder! Og ammetåke viser seg å være årsaken
Jeg personlig kjøper den Skal vi frikjenne henne?
Elle bør hun pålegges en straff med 30 innlegg i morga?
Helt klart Men med ammetåken,så kanskje 30 er nok skal hun klare å holde tellingenHmmm vanskelig å si. 30 innlegg er jo en veldig formildet dom da
sendt ifra BV forum <3
Sicret har da tilstått sine synder! Og ammetåke viser seg å være årsaken
Jeg personlig kjøper den Skal vi frikjenne henne?
Elle bør hun pålegges en straff med 30 innlegg i morga?
Helt enig herJeg stemmer for full frifinnelse pga. Formildende omstendigheter .
Men virker som om de andre vil ha full frikjennelse da! HmmmHelt klart Men med ammetåken,så kanskje 30 er nok skal hun klare å holde tellingen
Du må lære deg en remse på arabisk som du kan lire av deg og kaste med armene !;-)Det må jo prøves ut kan se det for meg der jeg står og sier jag ikke forsto. Eller jag ikke snakke norsk
sendt ifra BV forum <3
Hihi. Er vel bare å si masse rare ordDu må lære deg en remse på arabisk som du kan lire av deg og kaste med armene !;-)
Ja, hvis du greier å få det til å høres ut som ekte er det kjempe morsomtHihi. Er vel bare å si masse rare ord
sendt ifra BV forum <3
Tror hun har sletta det alt..Full frikjennelse på en betingelse! At hun ikke fjerner innlegget inne hos april
Må jo være arabiske ord men kan ikke så mye at det hadde blitt en samtale akkurat ")Ja, hvis du greier å få det til å høres ut som ekte er det kjempe morsomt