Bare en ting å gjøre! Vi får dømme henne til 150 innlegg i samfunnsteneste Inne på Juni12 vel og merke
Ja, jeg ser snart ingen annen løsning enn å rett og slett dømme henne for forræderi!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare en ting å gjøre! Vi får dømme henne til 150 innlegg i samfunnsteneste Inne på Juni12 vel og merke
men har hun sett denne tråden så hun vet det selv?Ja, jeg ser snart ingen annen løsning enn å rett og slett dømme henne for forræderi!!
Jeg misstenker hun unngår den!men har hun sett denne tråden så hun vet det selv?
men har hun sett denne tråden så hun vet det selv?
hehe nei vi får gå hardt på nåI verste fall får hun dommen pr pm Men her er det vel ingen ankemuligheter når man unnlater å svare for seg??
Ingen ankemulighete I beste fall flere innleggI verste fall får hun dommen pr pm Men her er det vel ingen ankemuligheter når man unnlater å svare for seg??
hehe nei vi får gå hardt på nå
hahaha. Harde kriminelle Men det er jo så sant så sant!!Hehe, ja hard staff for harde kriminelle?
Jups kan ikke ta lett på forræderiHehe, ja hard staff for harde kriminelle?
Jups kan ikke ta lett på forræderi
Det kan jeg godt forståHolder på å le meg skakk her
Ja nå venter vi på svar ifra henneHehe, ingen svar fra sicret! Hihi, morsomt
Ja nå venter vi på svar ifra henne
EnigBare en ting å gjøre! Vi får dømme henne til 150 innlegg i samfunnsteneste Inne på Juni12 vel og merke