Sex

Hahahha! Mannen her har fått det for seg at det er farlig å ha sex så tett opp til termin (kulturell greie, han er ikke norsk), så "noen" måtte vise ham helsedirektoratet sine sider i dag for å overtale ham for en runde.. Hjalp ikke da, har hatt masse kynnere men det er det. Samtidig må jeg si at jeg faktisk at sexen er bra, så jeg koser meg jeg ;)

Her er det fortsatt som før med sex, nesten daglig, synes nesten det er litt bedre nå enn før, mer følsom på en måte :) men begrenses jo av stillinger og magen da, også har vi lyset helt av, da føler jeg meg litt mer vel ;) vi tenker at snart er det 6 uker uten sex. Så da koser vi oss litt ekstra nå ;)

Hahahha! Ny oppdatering fra dette holdet. Hadde masse slimete utflod i går og så fikk jeg et sånt rart fjes foran mannen fordi det bare rant (beklager detaljene), så han trodde vannet gikk (var ikke det). Så når har mannen lagt ned sexnekt frem til fødselen.... Han har helt hetta ;)

Jeg er veldig trang , så vidt han kommer inn . Merkelig.... Sier til samboer i stedet for at det vider seg ut så blir det trangere . Det var ikke vondt, og han bare jippiii . Hahaha . Digg med en runde i dag siden det ikke blir noe på mange uker fremover nå .

Jeg er veldig trang , så vidt han kommer inn . Merkelig.... Sier til samboer i stedet for at det vider seg ut så blir det trangere . Det var ikke vondt, og han bare jippiii . Hahaha . Digg med en runde i dag siden det ikke blir noe på mange uker fremover nå .

Er samme her. Vi må ofte ta pause noen dager fordi vi begge blir sår og får ubehag etterpå..

Back
Topp