Sex

Blir lite sex for tiden ja, mye trøtt og sliten... og virker som min kjære begynner å bli litt redd for magen min:p men får se om det tar seg opp litt nå når jeg begynner på ferie til helga ;)

Dessverre sjeldent. Er så hoven og alt er ømt i tillegg til svær mage og vondt bekken... Men planen er klar, dette skal tas opp igjen nå om noen dager hvor jeg ikke lengere er redd for prematur fødsel ;) :D

Eeh... Det skjer sjeldent, du.. Blir nok mer fremover, men da i håp om å starte fødselen :p nå er lysten på bånn og vi bare fjaser :p

Funker fint her, en del kynnere og denslags ubehag i etterkant, men har så mye av det fra før uansett.

Ellers... Skade ungene? Good luck Chuck :rolleyes: De færreste menn er SÅ godt utstyrt :smiley-bounce015

Har en samboer som ikke tenner på gravide (hyggelig).. Så her er det sex en gang i uka... Har avtalt det- jeg er litt sexavhengig så syns det er meget lite men har mye vondt i rygg, bekken å kynnere for tiden så er snart det samme med hele sex-greia..
Skal ha ks 31.august så ikke lenge igjen til prinsessa kommer

Samboen sier jeg har blitt så sær når det kommer til sex, og at det har vært sånn i noen mnd nå. Må pent innrømme at jeg ser det selv. Jeg er ikke den jeg en gang var, og jeg var absolutt ikke slik i mitt forrige svangerskap!

Jeg har lyst, men så har jeg plutselig ikke lyst lenger. Koser han for mye med meg mister jeg lysta, samme om han koser for lite. Gud forby om han rører puppene mer enn 4 sekunder. Stillinger som man kan få til med en høygravid mage er plutselig ikke noe godt lenger, og jeg liker tydeligvis ikke de samme tingene som jeg likte før. Jeg klager mer enn jeg nyter! :dead::wideyed:
Så jeg har gitt opp... Prøver en gang innimellom, og håper det blir bedre, men neeeeida... Satser på å få tilbake min sexlyst osv etter fødsel!

Her blir det bare oftere og oftere nå.. Samboeren synes absolutt ikke at det er ekkelt med magen og at babyen beveger på seg.. Han stryker og kysser til og med på magen innimellom økta..

Det har blitt mye sjeldnere enn før. I sommer har jeg blitt litt øm nedentil dagen etter - men de siste ukene har jeg ikke hatt noe ubehag.
Eneste problemet nå er å finne en god stilling :p

Over 2 mnd sia sist å æ hold på å bli sprø!!! Å æ frykte d ikke blir nokka heller før etter lille e kommet til værden. Så da vil d jo være nærmere 4 mnd.. Grøsse bare av tanken! Æ har aldri vært flink til å ta initiativet til sex. Vet ikke helt koffer, men æ e i allefall redd for å bli avvist. No i d siste har æ faktisk prøvd litt av kvært, men d virke ikke som om han e interessert i d hele tatt, så no går æ rundt å e sint å frustrert...

Her har vi satt i gang med modnings-sexen ;)
Han har hatt litt hetta for sex etterhvert som bevegelsene i magen begynte å bli tydelige, og er redd for å gjøre noe galt selv om jeg ettertrykkelig har forklart ham at d skal vanskelig gjøres! ;) Min egen lyst har også kommet og gått litt, kjenner meg veldig igjen i det som skrives over om å ha lyst og så ikke ha lyst og så ikke finne en posisjon som er behagelig. ;) Stakkers mann, er ikke rart han vil avstå! Hahahhaha!

Her har vi satt i gang med modnings-sexen ;)
Han har hatt litt hetta for sex etterhvert som bevegelsene i magen begynte å bli tydelige, og er redd for å gjøre noe galt selv om jeg ettertrykkelig har forklart ham at d skal vanskelig gjøres! ;) Min egen lyst har også kommet og gått litt, kjenner meg veldig igjen i det som skrives over om å ha lyst og så ikke ha lyst og så ikke finne en posisjon som er behagelig. ;) Stakkers mann, er ikke rart han vil avstå! Hahahhaha!

Hjelper sex på modning hvis man IKKE er moden i utgangspunktet? :-) Eller er det bare når man er helt moden, at det kan hjelpe til å sette i gang en fødsel? Jeg trodde det siste nemlig...

Har ikke hatt lysten på flere mnd, gjennomførte bare sånn typ 1 gang i uka for sambos skyld :p nå et det stopp da, får så mye kynnere etterpå- i går var det helt ekstremt. Trodde nesten det var fødsel på gang! Så nå tør jeg ikke ha sex :p

Hjelper sex på modning hvis man IKKE er moden i utgangspunktet? :-) Eller er det bare når man er helt moden, at det kan hjelpe til å sette i gang en fødsel? Jeg trodde det siste nemlig...
De sier at sex, eller da veldig spesifikt sperm, tre ganger etter hverandre tilsvarer en modningskur på sykehuset. Dette fordi sperm inneholder prostaglandin som er det samme som modningspillene inneholder. Er jo et kjerringråd, så har mine tvil på at det funker, men er jo lov å ha det litt morro på veien ;)

De sier at sex, eller da veldig spesifikt sperm, tre ganger etter hverandre tilsvarer en modningskur på sykehuset. Dette fordi sperm inneholder prostaglandin som er det samme som modningspillene inneholder. Er jo et kjerringråd, så har mine tvil på at det funker, men er jo lov å ha det litt morro på veien ;)

Ja nå leste jeg litt om det, trodde det bare var riestartende, men det var vel orgasme det? Man må være litt moden, så kan spermen hjelpe modningen på vei.. Jeg satser nå på at jeg er bittelitt moden og har startet min sex-mission mot fødsel! :-P (Håper det ikke varer i 5 uker.. Haha)

Kanskje litt intimt spørsmål, men er det flere som har blitt veeldig trang "der nede"? Sykt vondt og å ha sex er uaktuelt par dager fremover pga sambo ble litt sår etter sist gang pga det.. Ellers har det å ha sex gått helt fint gjennom hele svangerskapet:p

Kanskje litt intimt spørsmål, men er det flere som har blitt veeldig trang "der nede"? Sykt vondt og å ha sex er uaktuelt par dager fremover pga sambo ble litt sår etter sist gang pga det.. Ellers har det å ha sex gått helt fint gjennom hele svangerskapet:p
Vil tro det er nokså trangt der nede, ettersom samboer bare holder ut I noen minutter nå! Haha! Vanligvis kan vi holde på ei stund men nå blir det korte økter. Haha!

Back
Topp