Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi satt i gang med modnings-sexen
Han har hatt litt hetta for sex etterhvert som bevegelsene i magen begynte å bli tydelige, og er redd for å gjøre noe galt selv om jeg ettertrykkelig har forklart ham at d skal vanskelig gjøres! Min egen lyst har også kommet og gått litt, kjenner meg veldig igjen i det som skrives over om å ha lyst og så ikke ha lyst og så ikke finne en posisjon som er behagelig. Stakkers mann, er ikke rart han vil avstå! Hahahhaha!
Hjelper sex på modning hvis man IKKE er moden i utgangspunktet? Eller er det bare når man er helt moden, at det kan hjelpe til å sette i gang en fødsel? Jeg trodde det siste nemlig...
De sier at sex, eller da veldig spesifikt sperm, tre ganger etter hverandre tilsvarer en modningskur på sykehuset. Dette fordi sperm inneholder prostaglandin som er det samme som modningspillene inneholder. Er jo et kjerringråd, så har mine tvil på at det funker, men er jo lov å ha det litt morro på veienHjelper sex på modning hvis man IKKE er moden i utgangspunktet? Eller er det bare når man er helt moden, at det kan hjelpe til å sette i gang en fødsel? Jeg trodde det siste nemlig...
De sier at sex, eller da veldig spesifikt sperm, tre ganger etter hverandre tilsvarer en modningskur på sykehuset. Dette fordi sperm inneholder prostaglandin som er det samme som modningspillene inneholder. Er jo et kjerringråd, så har mine tvil på at det funker, men er jo lov å ha det litt morro på veien
Vil tro det er nokså trangt der nede, ettersom samboer bare holder ut I noen minutter nå! Haha! Vanligvis kan vi holde på ei stund men nå blir det korte økter. Haha!Kanskje litt intimt spørsmål, men er det flere som har blitt veeldig trang "der nede"? Sykt vondt og å ha sex er uaktuelt par dager fremover pga sambo ble litt sår etter sist gang pga det.. Ellers har det å ha sex gått helt fint gjennom hele svangerskapet