Sex

Kanskje litt intimt spørsmål, men er det flere som har blitt veeldig trang "der nede"? Sykt vondt og å ha sex er uaktuelt par dager fremover pga sambo ble litt sår etter sist gang pga det.. Ellers har det å ha sex gått helt fint gjennom hele svangerskapet:p
Har merket det her også! Er nok fordi vi blir mer hovne der nede jo lenger på vei vi er... Bruk glidemiddel er mitt tips ;)

Jeg var kanskje littegrann hoven før, og i dag spurte jeg sambo om han merket noe annerledes.. Han syntes det var BEDRE PLASS enn noen gang!! Jeg prøvde på alle måter å få det til å bli positivt, men ender opp med at det kan det ikke være.. Da er sikkert fødsel langt unna da! :-(

Hjelper sex på modning hvis man IKKE er moden i utgangspunktet? :-) Eller er det bare når man er helt moden, at det kan hjelpe til å sette i gang en fødsel? Jeg trodde det siste nemlig...

Fra oktober her...vi har fått sex-nekt av lege på sykehuset pga kort livmorhals og fare for fortidlig fødsel. Vet ikke om jeg er "moden", tror ikke det, men vi får ikke ha sex før i uke 34 (ble stopp i uke 28) . Både min orgasme og hans sæd kan påvirke...

Kjør på, sier jeg :D kan bli en stund til man får seg noe etter fødsel :P

Fra oktober her...vi har fått sex-nekt av lege på sykehuset pga kort livmorhals og fare for fortidlig fødsel. Vet ikke om jeg er "moden", tror ikke det, men vi får ikke ha sex før i uke 34 (ble stopp i uke 28) . Både min orgasme og hans sæd kan påvirke...

Kjør på, sier jeg :D kan bli en stund til man får seg noe etter fødsel :P

Ja jeg fant ut av det etterpå, det hjelper på modning av livmorhalsen ;-) Så vi er i gang. Vel, litt... Haha.

Etter en natt med sterke kynnere tenkte jeg å tippe de over på rier med en liten runde. Funket grådig dårlig! ;) Men har det mye morro på veien til fødsel da! :)

Her ender jeg med sterke kynnere/begynnende rier etter ver gang vi har sex, i går varte det i to timer, stram mage , nedepress, mens smerter, ufattelig smerter i korsrygg og nedover i lårene, varer i 45-60 sekunder, så kommer de hvert 6-10 min, har opplevd dette 3 ganger nå etter sex, så her skjer det noe i allefall ;)

I går begynte jeg å Grue meg til fødsel, fordi dette minnet meg alt for mye om forje fødsel

Her har lysten vært på topp hele svangerskapet for begge(er det fortsatt fra min side)... Men de siste ukene har det blitt mye mindre! Samboer som ikke vil, han synes det blir litt kronglete og tror egentlig han er redd for at det skal skje noe med barnet!! Men er nå 40+0... Så nå er jeg liksom klar til at fødsel skal starte!!! ;)

Hahahhahaha! Må bare fortelle! Vi hadde oss en runde her i sted og så plutselig utbryter mannen: shit, milk coming! Jeg knakk sammen i latter, mens han fikk et litt sånt "æsj" fjes på. Også en første gang for melkeproduksjonen ;)

hahahaha. hva er det med menn som normalt elsker pupper som synes det er ekkelt med morsmelk? :P

Ikke en eneste kynner etter sex eller orgasme, hva er det som skjer.. Det begynte jeg jo med for mange mange måneder siden liksom, og de var alltid veldig kraftige :-(

Mhm. Men er åpning og slimproppen begynte å gå. Så kan jo ikke bli overtid, har termin om 19 dager. Men tror det fortsatt vil gå en stund siden det stoppet opp...

Kan det ikke bli overtid da? Synes jeg hører det over alt.. Håper selvfølgelig du har helt rett og at du har vesle hos deg snart :-)

Tror ikke det blir no mer sex her fremover..etter de siste to gangene har jeg fått sterke strikkepinnesmerta der nede og vondter i både rygg og mage som går over etter noen timer.

Siden jeg ikke legger no særlig merke til kynnere så vet jeg ikke om jeg bare får sterke kynnere eller hva det er :p

Last edited:
Back
Topp