Sex

blessed

Betatt av forumet
For de som vil dele ;) hvordan går det med sexlivet? Vondter etterpå?
Jeg blir så hoven etterpå nedentil og sår :/

Tror jeg snart kan klassifiseres som jomfru igjen...

Det går bra :p Litt sjeldnere enn før da.. Og stillinger må tilpasses osv pga magen..
Ja, blir ektremt øm og sår..... Smører med kokosolje eller krem med aloe vera i etterpå, da går det fortere over ;)

Last edited:
Her er sexlivet akkurat som før :) er bare noen stillinger som ikke går an lenger fordi jeg får vondt og når det blir for hyppig med sex så tar vi en pause siden jeg er redd for å få sopp :p

Ikke vanlig sex, men andre ting, dog ikke like ofte... Samboer syntes det blir for nære lillegutt i magen

Ikke vanlig sex, men andre ting, dog ikke like ofte... Samboer syntes det blir for nære lillegutt i magen

Samme her. Selv om sambo vet det er ufarlig osv er det noe mentalt der som stopper. Det at jeg kjenner nedpress og at magen har sunket har vel kanskje ikke hjulpet han heller :oops: Ellers ikke like ofte som før men vi er veldig OBS på det og gjør andre ting - ingen av oss har lyst å bevege oss inn i jomfruland med mindre vi må ;)

Her er det stopp frem til etter fødsel! Får så mye kynnere, så vi synes det er helt greit å la det ligge frem til fødsel er ferdig! :)

Her er det også det samme, noe mindre enn før det skal innrømmes. Går litt opp og ned ned lysten for min del, men man er to i et parforhold og det er viktig for meg at han har det bra også! :) Tenker også at så lenge det ikke går på min helse løs, er det ingen problem! Kanskje vi får en bonus med en litt tidligere fødsel! Hahahhaha! Han er allerede advart om at det blir mye greier fra jeg går ut i permisjon ;)

Her har det tatt seg ganske opp igjen, sambo begynner å bli vant til magen;) jeg holder riktig nok ikke like lenge som før, blir helt skutt;) får en del nedpress etterpå, og litt øm som mange skriver. Smørte meg med sinksalve den ene gangen og det gjorde underverker:)

Jeg får skikkelige murringer og mens smerter etter sex, og er ganske ømt og vondt om han ikke er veldig veldig forsiktig, så blir ikke så ofte nå lenger. I tillegg blir jeg skikkelig kvalm av å se sæd og penisen hannes :p

Kunne nok i teorien holdt på som før, men vi har en ikke så intim periode og er slitne og lei begge to! :-( Så i det siste har det vel vært begrenset til en gang i uka..

Nå vil ikke samboer ha sex mer fordi han er redd for å sette i gang fødselen. Prøver å forklare at det ikke skjer med mindre jeg er moden uansett, men han vil ikke høre... :(
Men jeg kan jo gjøre ting på han istedenfor :P

Stor mage og bekkenløsning setter store begrensninger, men ellers er alt som før egentlig. Ingen vondter og ikke øm. Massevis av vonde kynnere har jeg hele døgnet uansett, så det gjør ikke stor forskjell.

Fra jeg ble gravid til mandag I forgje uke hadde vi kanskje hatt sex 2-3 ganger. Tok seg opp denne uka hvertfall. Har hatt 4 ganger bare denne uka :-P
Måtte bare finne riktig stillinger så ble det mer en bra nok:-) så nå er lysten på topp^^

Jeg vil si at det er nesten slik som det var. Perioder litt mindre, da jeg har en del vondter :p mannen syntes det er litt dumt å gjøre det da jeg kan vrenge meg i smerte etterpå, og får vondt med en gang etter en orgasme. Syntes selv at det er vært det da x) hahah

det døde i februar ;) sambo har nekta siden da, redd for å skade baby sier han.. er helt klart jomfru igjen :(

Back
Topp