Serietråd

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Noen som har noen anbefalinger til serier nå? Vi har alle mulige streamingsapper, men nå har vi nada å se på :banghead::banghead::banghead::banghead:
 
Vikings ? Being 29 på sumo, love IT. Rookie, også på sumo.
 
Ang. How to get away with murder; jeg syntes personlig at det ble mindre interessant etter 4 sesonger. Men absolutt spennende, i alle fall de første sesongene :happy:

Skal jeg anbefale to dritbra serier vil jeg si «Broen» eller «Papirhuset». De er helt fantastiske :woot:
 
Takk! Samboeren min foreslo den serien i går. Så det var litt gøy at du anbefalte den :) Blir alltid litt skeptisk når det er mange sesonger jeg da... :oops: Er det ny historie for hver sesong? :)

Føler egentlig at det er en rød tråd gjennom alt:happy: det er noe som skjer hele tiden, og mye som blir men i de andre sesongene.. Er litt vanskelig å forklare.. Jeg har nå sett den for andre gang..først alene, og nå sammen med mannen :)
 
Ang. How to get away with murder; jeg syntes personlig at det ble mindre interessant etter 4 sesonger. Men absolutt spennende, i alle fall de første sesongene :happy:

Skal jeg anbefale to dritbra serier vil jeg si «Broen» eller «Papirhuset». De er helt fantastiske :woot:
Broen er kanskje min favorittserie gjennom tidene:D:D Papirhuset ja, spennende!! Skal sjekke det ut :)
 
Being 29 på sumo er kjempe koselig. Ellers så har jeg akkurat begynt på Gilmlore Girls og elsker det :D
 
Noen som har sett den nye på Sumo, Schitts Creek? Den vant mange Emmy’s, så ble litt nysgjerrig:happy:
 
Noen som har sett den nye på Sumo, Schitts Creek? Den vant mange Emmy’s, så ble litt nysgjerrig:happy:

Nei, eg tenkte også å sjå den, verkar lovande. Men har ikkje sumo, så drøyer nok litt. Prøver å begrense antall strømmetjenester vi har samtidig...
 
Nei, eg tenkte også å sjå den, verkar lovande. Men har ikkje sumo, så drøyer nok litt. Prøver å begrense antall strømmetjenester vi har samtidig...
Kjenner meg igjen i den! Nå har vi netflix, disney+ og viaplay. I tillegg til vanlig tvkanaler og inkludert HBO o_O
 
Nei, eg tenkte også å sjå den, verkar lovande. Men har ikkje sumo, så drøyer nok litt. Prøver å begrense antall strømmetjenester vi har samtidig...
Ser den! :) Her har vi nesten alt for å dekke ulike behov. Litt tullete, men det er nå sånn det er i denne husstanden :laughing021
 
Om ein ønske meir feelgood anbefale eg When calls the heart på Netflix, den e sååå god og fin :Heartbigred
Og The chosen e og ein veldig fin serie, den kan ses gratis på egen app

Ser generelt ufattelig lite på tv (me har ikkje tv-kanaler) men eg elsker Lars Monsen, så kvar Fredag e de obligatorisk å se på han på tur nå :wav
 
Om ein ønske meir feelgood anbefale eg When calls the heart på Netflix, den e sååå god og fin :Heartbigred
Og The chosen e og ein veldig fin serie, den kan ses gratis på egen app

Ser generelt ufattelig lite på tv (me har ikkje tv-kanaler) men eg elsker Lars Monsen, så kvar Fredag e de obligatorisk å se på han på tur nå :wav
Jeg også! Monsen er såå gøy! :happy::happy:
 
Back
Topp