Alle sesongene?How to get away with murder
Alle sesongene?![]()
Takk! Samboeren min foreslo den serien i går. Så det var litt gøy at du anbefalte denNetflix, vi er på siste sesong, altså 6.. Veldig spennende
Takk! Samboeren min foreslo den serien i går. Så det var litt gøy at du anbefalte denBlir alltid litt skeptisk når det er mange sesonger jeg da...
Er det ny historie for hver sesong?
![]()
Takk! Da må vi kanskje sjekke det ut. Samboer blir glad nåFøler egentlig at det er en rød tråd gjennom altdet er noe som skjer hele tiden, og mye som blir men i de andre sesongene.. Er litt vanskelig å forklare.. Jeg har nå sett den for andre gang..først alene, og nå sammen med mannen
![]()
Broen er kanskje min favorittserie gjennom tideneAng. How to get away with murder; jeg syntes personlig at det ble mindre interessant etter 4 sesonger. Men absolutt spennende, i alle fall de første sesongene
Skal jeg anbefale to dritbra serier vil jeg si «Broen» eller «Papirhuset». De er helt fantastiske![]()
Noen som har sett den nye på Sumo, Schitts Creek? Den vant mange Emmy’s, så ble litt nysgjerrig![]()
Kjenner meg igjen i den! Nå har vi netflix, disney+ og viaplay. I tillegg til vanlig tvkanaler og inkludert HBONei, eg tenkte også å sjå den, verkar lovande. Men har ikkje sumo, så drøyer nok litt. Prøver å begrense antall strømmetjenester vi har samtidig...
Ser den!Nei, eg tenkte også å sjå den, verkar lovande. Men har ikkje sumo, så drøyer nok litt. Prøver å begrense antall strømmetjenester vi har samtidig...
Disney + er sååå braKjenner meg igjen i den! Nå har vi netflix, disney+ og viaplay. I tillegg til vanlig tvkanaler og inkludert HBO![]()
Jeg også! Monsen er såå gøy!Om ein ønske meir feelgood anbefale eg When calls the heart på Netflix, den e sååå god og fin
Og The chosen e og ein veldig fin serie, den kan ses gratis på egen app
Ser generelt ufattelig lite på tv (me har ikkje tv-kanaler) men eg elsker Lars Monsen, så kvar Fredag e de obligatorisk å se på han på tur nå![]()