Serietråd

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Noen som har noen anbefalinger til serier nå? Vi har alle mulige streamingsapper, men nå har vi nada å se på :banghead::banghead::banghead::banghead:

Jente88

Glad i forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
JuniJubel2021
Vikings ? Being 29 på sumo, love IT. Rookie, også på sumo.

IVFdrømmen

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
JuniJubel2021
Ang. How to get away with murder; jeg syntes personlig at det ble mindre interessant etter 4 sesonger. Men absolutt spennende, i alle fall de første sesongene :happy:

Skal jeg anbefale to dritbra serier vil jeg si «Broen» eller «Papirhuset». De er helt fantastiske :woot:

Momtobe_littlegirl_myfirstbaby

Andre møte med forumet
Takk! Samboeren min foreslo den serien i går. Så det var litt gøy at du anbefalte den :) Blir alltid litt skeptisk når det er mange sesonger jeg da... :oops: Er det ny historie for hver sesong? :)

Føler egentlig at det er en rød tråd gjennom alt:happy: det er noe som skjer hele tiden, og mye som blir men i de andre sesongene.. Er litt vanskelig å forklare.. Jeg har nå sett den for andre gang..først alene, og nå sammen med mannen :)

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Ang. How to get away with murder; jeg syntes personlig at det ble mindre interessant etter 4 sesonger. Men absolutt spennende, i alle fall de første sesongene :happy:

Skal jeg anbefale to dritbra serier vil jeg si «Broen» eller «Papirhuset». De er helt fantastiske :woot:
Broen er kanskje min favorittserie gjennom tidene:D:D Papirhuset ja, spennende!! Skal sjekke det ut :)

Duumbo

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Being 29 på sumo er kjempe koselig. Ellers så har jeg akkurat begynt på Gilmlore Girls og elsker det :D

Eicul

Blir kjent med forumet
JuniJubel2021
Queen of the south er utrolig bra. Papirhuset er også veldig bra ☺️
Ozark, stranger things, colony, har sett alt for mye på Netflix

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Noen som har sett den nye på Sumo, Schitts Creek? Den vant mange Emmy’s, så ble litt nysgjerrig:happy:

Småsnakk

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
JuniJubel2021
Noen som har sett den nye på Sumo, Schitts Creek? Den vant mange Emmy’s, så ble litt nysgjerrig:happy:

Nei, eg tenkte også å sjå den, verkar lovande. Men har ikkje sumo, så drøyer nok litt. Prøver å begrense antall strømmetjenester vi har samtidig...

IVFdrømmen

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
JuniJubel2021
Nei, eg tenkte også å sjå den, verkar lovande. Men har ikkje sumo, så drøyer nok litt. Prøver å begrense antall strømmetjenester vi har samtidig...
Kjenner meg igjen i den! Nå har vi netflix, disney+ og viaplay. I tillegg til vanlig tvkanaler og inkludert HBO o_O

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Ser den! :) Her har vi nesten alt for å dekke ulike behov. Litt tullete, men det er nå sånn det er i denne husstanden :laughing021

ElskerJesus♡

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Om ein ønske meir feelgood anbefale eg When calls the heart på Netflix, den e sååå god og fin :Heartbigred
Og The chosen e og ein veldig fin serie, den kan ses gratis på egen app

Ser generelt ufattelig lite på tv (me har ikkje tv-kanaler) men eg elsker Lars Monsen, så kvar Fredag e de obligatorisk å se på han på tur nå :wav

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Om ein ønske meir feelgood anbefale eg When calls the heart på Netflix, den e sååå god og fin :Heartbigred
Og The chosen e og ein veldig fin serie, den kan ses gratis på egen app

Ser generelt ufattelig lite på tv (me har ikkje tv-kanaler) men eg elsker Lars Monsen, så kvar Fredag e de obligatorisk å se på han på tur nå :wav
Jeg også! Monsen er såå gøy! :happy::happy:

Topp