Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle sesongene?How to get away with murder
Alle sesongene?![]()
Takk! Samboeren min foreslo den serien i går. Så det var litt gøy at du anbefalte denNetflix, vi er på siste sesong, altså 6.. Veldig spennende

Takk! Samboeren min foreslo den serien i går. Så det var litt gøy at du anbefalte denBlir alltid litt skeptisk når det er mange sesonger jeg da...
Er det ny historie for hver sesong?
![]()
det er noe som skjer hele tiden, og mye som blir men i de andre sesongene.. Er litt vanskelig å forklare.. Jeg har nå sett den for andre gang..først alene, og nå sammen med mannen Takk! Da må vi kanskje sjekke det ut. Samboer blir glad nåFøler egentlig at det er en rød tråd gjennom altdet er noe som skjer hele tiden, og mye som blir men i de andre sesongene.. Er litt vanskelig å forklare.. Jeg har nå sett den for andre gang..først alene, og nå sammen med mannen
![]()
Broen er kanskje min favorittserie gjennom tideneAng. How to get away with murder; jeg syntes personlig at det ble mindre interessant etter 4 sesonger. Men absolutt spennende, i alle fall de første sesongene
Skal jeg anbefale to dritbra serier vil jeg si «Broen» eller «Papirhuset». De er helt fantastiske![]()
Noen som har sett den nye på Sumo, Schitts Creek? Den vant mange Emmy’s, så ble litt nysgjerrig![]()
Kjenner meg igjen i den! Nå har vi netflix, disney+ og viaplay. I tillegg til vanlig tvkanaler og inkludert HBONei, eg tenkte også å sjå den, verkar lovande. Men har ikkje sumo, så drøyer nok litt. Prøver å begrense antall strømmetjenester vi har samtidig...
Ser den!Nei, eg tenkte også å sjå den, verkar lovande. Men har ikkje sumo, så drøyer nok litt. Prøver å begrense antall strømmetjenester vi har samtidig...

Disney + er sååå braKjenner meg igjen i den! Nå har vi netflix, disney+ og viaplay. I tillegg til vanlig tvkanaler og inkludert HBO![]()

Jeg også! Monsen er såå gøy!Om ein ønske meir feelgood anbefale eg When calls the heart på Netflix, den e sååå god og fin
Og The chosen e og ein veldig fin serie, den kan ses gratis på egen app
Ser generelt ufattelig lite på tv (me har ikkje tv-kanaler) men eg elsker Lars Monsen, så kvar Fredag e de obligatorisk å se på han på tur nå![]()