Gjør jo egentlig det jeg også, men har bare sett det såå mange gangerHehe, det har jeg også sett såå mange ganger. Elsker det!![]()

Gjør jo egentlig det jeg også, men har bare sett det såå mange gangerHehe, det har jeg også sett såå mange ganger. Elsker det!![]()
Jeg har altså begynt å se på Greys AnatomyHvor mange ganger har jeg ikke sett det...... Må «gjøre» noe når jeg er sykemeldt. Jaja, eneste «positive» med Greys er at jeg føler jeg får litt medisinsk kompetanse etter hver episode
![]()
Åå det har jeg glemt! Det var en fin serie detHøres ut som meg med one tree hill.. ååh må se den igjen snart begynner faktisk å bli mange år siden sist!
Elsker også Greys...og spin off seriene![]()
Det er så braTakk til dere som nevnte Emily in Paris her. Sofaslave pga ekstrem kvalme og lett migrene her, akkurat sett hele sesongen - i strekk![]()
Hahaha, har nettopp gjort akkurat det samme! Det er jo helt fantastisk!!Brukt de siste ukene på å se alle versjonene av 90 days på dplay jeg da.....![]()
Ja, virkelig underholdning!Hahaha, har nettopp gjort akkurat det samme! Det er jo helt fantastisk!!