Serietråd

Hehe, det har jeg også sett såå mange ganger. Elsker det! :shy:
Gjør jo egentlig det jeg også, men har bare sett det såå mange ganger :laughing021 Husket til og med navnet på en pasient som Dr. Bailey hadde, da tenker jeg det har gått for langt :laughing025
 
Jeg har altså begynt å se på Greys Anatomy:eek: Hvor mange ganger har jeg ikke sett det...... Må «gjøre» noe når jeg er sykemeldt. Jaja, eneste «positive» med Greys er at jeg føler jeg får litt medisinsk kompetanse etter hver episode :computer012:laughing021

Høres ut som meg med one tree hill.. ååh må se den igjen snart begynner faktisk å bli mange år siden sist!:hilarious:

Elsker også Greys...og spin off seriene:hilarious:
 
Jeg vet ikke om det finnes på noen strømmetjenester da , men vi elsker Rizzoli & Isles :).
ellers liker jeg :
The following , stalker , how to Get away with murder, castle og one tree hill :)
 
Så må vi ikke glemme mot i brøstet , det liker jeg og 5 åringen å se på sammen :)
 
* the 100
* greys anatomy
* station 19

Jeg er sengeliggende med prolaps, så jeg ser the 100 på nytt nå. Gleder meg til snart nye sesonger av greys og station. Ellers elsker jeg Kåss til kvelds som feelgood-program :love2
 
Jeg var så dum at jeg satt på Clouds i dag jeg. Film på disney+
Slusene åpnet seg etter de første 15 minuttene og var mer eller mindre åpne hele tiden. Dummeste jeg kan gjøre er jo å sette på triste filmer. Er følsom fra før men enda mer nå:sad015
 
Takk til dere som nevnte Emily in Paris her. Sofaslave pga ekstrem kvalme og lett migrene her, akkurat sett hele sesongen - i strekk :hilarious:
 
Back
Topp