September 2024

Ja, blir vel 10 dpo i dag da. Jeg tror ikke det gikk denne runden, altså...
Er det ikke mest sikkert 12 dpo? Ikke alle som får positiv 10 dpo. Tidligere i år fikk jeg ikke positiv på Make Sure test på dag 12 (testet også på kvelden kl. 20.00) usikker på om den hadde vært positiv på morgenurin.
 
Er det ikke mest sikkert 12 dpo? Ikke alle som får positiv 10 dpo. Tidligere i år fikk jeg ikke positiv på Make Sure test på dag 12 (testet også på kvelden kl. 20.00) usikker på om den hadde vært positiv på morgenurin.
Jo, du har nok rett. Jeg bare har en skikkelig dårlig følelse. Men så skal jeg huske på at jeg er heldig som fikk på frys og slipper uttak for å kunne prøve igjen neste mnd :Heartpink

Jeg vil heller ta nedturen nå enn å håpe i mange dager til... Jeg håper enda litt, men prøver å finne ro i at det kan være over for nå!
 
Last edited:
Veldig forståelig og forstår deg veldig godt! Er så skummelt å håpe for mye når man har blitt møtt med så mange negative tester. Kan hende du har rett i det du føler nå, men jeg krysser for at du ikke har rett og at den sitter :Heartred håper en av dem du fikk ut er gullegget!:joyful:
 
Er det ikke mest sikkert 12 dpo? Ikke alle som får positiv 10 dpo. Tidligere i år fikk jeg ikke positiv på Make Sure test på dag 12 (testet også på kvelden kl. 20.00) usikker på om den hadde vært positiv på morgenurin.

Det er endel forskning på hcg og IVF, tom så tidlig som 10 dpo. Så på gruppenivå burde man få noe utslag på 10 dpo, men det finnes selvfølgelig veldig veldig mange i gråsonene som får positiv på både 11, 12 og senere hvor det går kjempebra ❤️.

Kommer jo også sånn på hvilke strimler man bruker, hvor konsentrert urinen er, når på døgnet etc.
 
Var på ultralyd i dag, seks follikler med god størrelse og seks follikler som var mindre, de antok at de kanskje kom til å få ut 6-11 gode follikler, spennende! Uttak førstkommende tirsdag. Fikk ut 8 sist, men bare en ble blastocyst, og den ble det ikke noe av, så jeg jubler ikke ennå.

Enten så er det medisinene eller så er det all ventingen og usikkerheten, eller kanskje en kombinasjon, men er irriterende irritabel for tiden, null tålmodighet. Gleder meg til å bli ferdig med sprøytene (for denne runden) snart!
 
Jeg er på dag 3 av stimulering, og kjenner at jeg allerede har begynt å bli så smått oppblåst og følelse av å ha sting i magen. Var ikke det litt tidlig å kjenne det? :smiley-ashamed004 Det gjør ikke vondt eller noe, men bare forventet det etter litt flere dager, så litt småstressa om det har poppet noe voldsomt der nede allerede. Noen erfaringer?
 
Jeg er på dag 3 av stimulering, og kjenner at jeg allerede har begynt å bli så smått oppblåst og følelse av å ha sting i magen. Var ikke det litt tidlig å kjenne det? :smiley-ashamed004 Det gjør ikke vondt eller noe, men bare forventet det etter litt flere dager, så litt småstressa om det har poppet noe voldsomt der nede allerede. Noen erfaringer?
Første runden min kjente jeg også ganske tidlig ubehag, men så forsvant det igjen. Nå er jeg på dag ni og kjenner veldig lite, det gjorde jeg også sist på samme tidspunkt. Så vanskelig å si, hos meg gikk iallefall det tidlige ubehaget over etter noen dager igjen.
 
Jeg er på dag 3 av stimulering, og kjenner at jeg allerede har begynt å bli så smått oppblåst og følelse av å ha sting i magen. Var ikke det litt tidlig å kjenne det? :smiley-ashamed004 Det gjør ikke vondt eller noe, men bare forventet det etter litt flere dager, så litt småstressa om det har poppet noe voldsomt der nede allerede. Noen erfaringer?
Ble litt dårlig på dag 3 med svimmelhet og kvalme pga det. Men hadde ikke poppet så mye. Hadde også mye murringer. Føltes nesten like trangt ut da som nå dagen før uttak. Men tror kroppen kjenner at det skjer noe og det er mye nerver rundt. Så kan føles som at dem er store, men egentlig vokser dem bare gradvis
 
Første runden min kjente jeg også ganske tidlig ubehag, men så forsvant det igjen. Nå er jeg på dag ni og kjenner veldig lite, det gjorde jeg også sist på samme tidspunkt. Så vanskelig å si, hos meg gikk iallefall det tidlige ubehaget over etter noen dager igjen.
Ble litt dårlig på dag 3 med svimmelhet og kvalme pga det. Men hadde ikke poppet så mye. Hadde også mye murringer. Føltes nesten like trangt ut da som nå dagen før uttak. Men tror kroppen kjenner at det skjer noe og det er mye nerver rundt. Så kan føles som at dem er store, men egentlig vokser dem bare gradvis

Godt å høre, da kan jeg slå meg til ro med at det nok er normalt. Ultralyd på mandag, så blir spennende å se da. Tusen takk begge :Heartred
 
Back
Topp