September 2024

@Balderina da tror jeg at jeg er klar til å overta stafettpinnen :Heartpink
 
Jeg har lest en del om støttemedisiner ved IVF, leser at mange bruker Q10. Men så vil jeg også tipse om melatonin som ser ut til å øke kvalitet på eggene og øke sjansen for vellykket IVF! Se bare her: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0753332221007848
Jeg brukte både Q10 og melatonin gjennom sommeren. Etter to avbrutte forsøk og et forsøk med SA på 3dagers egg (totalt 26 egg uten en eneste blasto), så fikk jeg denne runden 7 blastoer på frys! Riktignok har vi bytta medisin, men jeg nekter å tro at alt jeg har gjort gjennom sommeren var uten effekt.
 
Jeg brukte både Q10 og melatonin gjennom sommeren. Etter to avbrutte forsøk og et forsøk med SA på 3dagers egg (totalt 26 egg uten en eneste blasto), så fikk jeg denne runden 7 blastoer på frys! Riktignok har vi bytta medisin, men jeg nekter å tro at alt jeg har gjort gjennom sommeren var uten effekt.
Skikkelig bra resultat, krysser fingrene for deg!
 
Glemte skrive medisiner, her er det kun cyclogest. Sist brukte jeg lutinus. Usikker hvorfor de har byttet fra første forsøk da alt gikk så bra :angelic:
 
Venter på TR her, en / to dager forsinket.. :shifty: Ser ut som Ovitrelle fortsatt henger i, er det mulig..? 16 dager siden jeg tok første halvdel, og 13 dager siden siste halvdel.. Kan det være derfor TR lar vente på seg? Vil bare komme igang!!!:hilarious::hilarious:


Vis vedlegget 443179
Du har vel ikke hatt sex i mellomtiden? :HeartredRart at ovitrellen skal henge i så lenge! :Heartred:Heartred:Heartred
Da blir det ikke innsett her likevel pga. tull med eggløsningstester. Prøver igjen i styrt syklus neste gang. Så da stryker jeg meg selv ut fra denne gruppa også. Veldig kjedelig, men venter heller en mens til enn at vi sløser kanskje bort et embryo pga. feil timing.

@Kinelill siden du hadde første (andre) innlegg i tråden lurer jeg på om du har lyst til å ta over gruppa? Du kan kopiere hovedinnlegget og redigere ditt første innlegg, som blir til da hovedinnlegget? (Jeg kan da endre/slette innlegget mitt etterpå). Bare hvis du har lyst alstå, det er lov å si nei :Heartred
Nei så kjedelig @Balderina ! Men holder med deg i at det er bedre at alt ligger til rette enn å peise på med feil timing! Kjenner meg igjen i det tullet med eggløsningstester, helt håpløst å vite når det er positivt! Men da blir det kanskje innsett slutten av september da? :Heartred Eller begynnelsen av oktober…?
 
Mensen kom i går, litt før ventet. Så da har jeg startet opp stimulering i dag med Menopur. Var litt spent på det å skulle stikke seg selv, men det gikk heldigvis helt smertefritt for seg :happy:
 
Du har vel ikke hatt sex i mellomtiden? :HeartredRart at ovitrellen skal henge i så lenge! :Heartred:Heartred:Heartred

Nei så kjedelig @Balderina ! Men holder med deg i at det er bedre at alt ligger til rette enn å peise på med feil timing! Kjenner meg igjen i det tullet med eggløsningstester, helt håpløst å vite når det er positivt! Men da blir det kanskje innsett slutten av september da? :Heartred Eller begynnelsen av oktober…?

Nei, sist var vel for ca 13 dager siden! :hilarious: Kanskje det var en liten streifer innom. :Heartred
 
Nei så kjedelig @Balderina ! Men holder med deg i at det er bedre at alt ligger til rette enn å peise på med feil timing! Kjenner meg igjen i det tullet med eggløsningstester, helt håpløst å vite når det er positivt! Men da blir det kanskje innsett slutten av september da? :Heartred Eller begynnelsen av oktober…?
Veldig fornøyd med klinikken og vurderingen som er gjort. Var veldig mye tull med testene denne gangen så jeg ble skikkelig stresset.
Det blir da innsett i første halvdel av oktober. Skal gå på Progynova i minst 14 dager fra CD1, UL-kontroll, så blir det innsett tidligst 5 dager etter det (avhengig av slimhinnen). Aldri prøvd styrt syklus før, så det blir spennende :)
 
9dpo i dag (6dp3dt) og her er det helt blanke tester. Jeg vet det er tidlig, men jeg har vært så utrolig håpefull denne runden - kanskje det var greit å få jekka seg ned litt!
 
TR, cd1 og oppstart med menopur i ettermiddag! :smiley-bounce012 Aldri brukt den sprøyta før, forrige gang måtte jeg blande selv, så det blir bra!
Begynner du allerede dag1 med medisiner? Jeg har alltid måtte vente til cd2. Rart at man kan ha så forskjellige planer! :happy:
 
Begynner du allerede dag1 med medisiner? Jeg har alltid måtte vente til cd2. Rart at man kan ha så forskjellige planer! :happy:

Ja, jeg syns også dette var rart :hilarious: Har startet cd2 de to andre gangene, så jeg måtte dobbeltsjekke. Kanskje de håper på flere follikler...?
 
LE83 - 41 - B2 - Porsgrunn - fer#1 - letrozol, prednisolon og cyclogest - innsett uke 38
 
Vi er enige om at jeg, 7dp3dt, burde ha sett noe på testene? Har tatt en make sure og en metode tidlig, jeg klarer ikke se noe på noen av dem. Det skulle vel ha vært noe på tidligtesten?

Kanskje symptomene jeg trodde var hcg sist gang var progesteronen. Brystene mine er ikke ømme lengre, men jeg våkner enda grytidlig som sist.

Jeg vet det var veldig optimistisk å tro det skulle funke på første innsettet fra denne runden, men man håper jo alltid :Heartpink
 
Last edited:
Vi er enige om at jeg, 7dp3dt, burde ha sett noe på testene? Har tatt en make sure og en metode tidlig, jeg klarer ikke se noe på noen av dem. Det skulle vel ha vært noe på tidligtesten?

Kanskje symptomene jeg trodde var hcg sist gang var progesteronen. Brystene mine er ikke ømme lengre, men jeg våkner enda grytidlig som sist.

Jeg vet det var veldig optimistisk å tro det skulle funke på første innsettet fra denne runden, men man håper jo alltid :Heartpink

Da er du 10 dpo i dag? Jeg vil si det bør dukke opp noe i dag eller i morgen.
 
Da er du 10 dpo i dag? Jeg vil si det bør dukke opp noe i dag eller i morgen.
Ja, blir vel 10 dpo i dag da. Jeg tror ikke det gikk denne runden, altså...
 
Ja, blir vel 10 dpo i dag da. Jeg tror ikke det gikk denne runden, altså...
Leit hvis det ikke gikk denne gangen. Føler sånn med deg :Heartred Det kan fortsatt dukke opp strek iløpet av dagen idag. Make sure er ganske sensitiv så den skal plukke det opp hvis det er noe. Klem :Heartred
 
Back
Topp