September 2024

Ja så veldig blank ut den der! Da har du kontroll :Heartred
Blir regelrett kvalm av tanken på neste test :nailbiting: neste gang burde det være noe! Men denne runden har jeg vært så ufattelig heldig, så det går bra hvis dette ikke er gullegget :Heartpink

Spent på dine vegne etter antibiotikakur! Blir spennende de neste ukene!
 
Blir regelrett kvalm av tanken på neste test :nailbiting: neste gang burde det være noe! Men denne runden har jeg vært så ufattelig heldig, så det går bra hvis dette ikke er gullegget :Heartpink

Spent på dine vegne etter antibiotikakur! Blir spennende de neste ukene!
Det skjønner jeg! Er nervepirrende og slitsomt i den testefasen! :Heartred

Men ja, fantastisk resultat med syv på frys! Er det to/tredagers eller blastocyster?

Ja blir spennende de neste ukene! Jeg håper veldig at det var antibiotikaen som skulle til!
 
Vært på UL i dag og det er bestemt at det blir uttak på fredag og totalfrys. Fant 15 follikkel dem håper på å få ut. Og mange små som vi tviler på blir noe. Så må nok smøre meg med tålmodighet.
 
Det skjønner jeg! Er nervepirrende og slitsomt i den testefasen! :Heartred

Men ja, fantastisk resultat med syv på frys! Er det to/tredagers eller blastocyster?

Ja blir spennende de neste ukene! Jeg håper veldig at det var antibiotikaen som skulle til!
Tredagers i magen og syv blastocyster i fryseren!

Krysser fingrene for at kuren gjør susen!
Vært på UL i dag og det er bestemt at det blir uttak på fredag og totalfrys. Fant 15 follikkel dem håper på å få ut. Og mange små som vi tviler på blir noe. Så må nok smøre meg med tålmodighet.
Åh, kjipt med totalfrys, men fantastisk hvis man får ut 15 egg! :Heartpink Vanskelig å være tålmodig når man har håpa på innsett...
 
Vært på UL i dag og det er bestemt at det blir uttak på fredag og totalfrys. Fant 15 follikkel dem håper på å få ut. Og mange små som vi tviler på blir noe. Så må nok smøre meg med tålmodighet.
Kjedelig med totalfrys, krysser fingrene for at det i det minste blir mange i fryseren :Heartred
Tredagers i magen og syv blastocyster i fryseren!
Shit pommes frites. Syv blastocyster! Det er jo helt utrolig! Det må jo være ett gullegg blant dem! :Heartred
 
Tenkte vi skulle «prøve selv» i tillegg denne gangen - vet at det ikke er lov men føler samtidig at når vi nå er på niende innsettet så er det begrenset med sjanser for at det blir noe uansett. Setter eggløsningssprøyte i kveld, hvilket tidspunkt er best til å legge inn aksjer?
 
Tredagers i magen og syv blastocyster i fryseren!

Krysser fingrene for at kuren gjør susen!

Åh, kjipt med totalfrys, men fantastisk hvis man får ut 15 egg! :Heartpink Vanskelig å være tålmodig når man har håpa på innsett...
Ja sant! Men får bare håpe på det beste :joyful:
 
Tenkte vi skulle «prøve selv» i tillegg denne gangen - vet at det ikke er lov men føler samtidig at når vi nå er på niende innsettet så er det begrenset med sjanser for at det blir noe uansett. Setter eggløsningssprøyte i kveld, hvilket tidspunkt er best til å legge inn aksjer?
Sædceller lever jo en stund, så beste er vel kanskje å sette i gang omtrent nå. Kjør på med ny runde igjen om et par dager kanskje? Eggløsning skjer jo gjerne en dag etter at sprøyta er satt.
 
Sædceller lever jo en stund, så beste er vel kanskje å sette i gang omtrent nå. Kjør på med ny runde igjen om et par dager kanskje? Eggløsning skjer jo gjerne en dag etter at sprøyta er satt.
Hehe ja, vi la inn aksjer nå i kveld :laughing002 kanskje en gang til morgen så er vi på sikre siden.
 
Venter på TR her, en / to dager forsinket.. :shifty: Ser ut som Ovitrelle fortsatt henger i, er det mulig..? 16 dager siden jeg tok første halvdel, og 13 dager siden siste halvdel.. Kan det være derfor TR lar vente på seg? Vil bare komme igang!!!:hilarious::hilarious:


1000013196.jpg
 
Da blir det ikke innsett her likevel pga. tull med eggløsningstester. Prøver igjen i styrt syklus neste gang. Så da stryker jeg meg selv ut fra denne gruppa også. Veldig kjedelig, men venter heller en mens til enn at vi sløser kanskje bort et embryo pga. feil timing.

@Kinelill siden du hadde første (andre) innlegg i tråden lurer jeg på om du har lyst til å ta over gruppa? Du kan kopiere hovedinnlegget og redigere ditt første innlegg, som blir til da hovedinnlegget? (Jeg kan da endre/slette innlegget mitt etterpå). Bare hvis du har lyst alstå, det er lov å si nei :Heartred
 
Slenger meg på her :) Hadde innsett i dag, så kan settes på ruger. Håper på mange positive tester i gruppa etterhvert!

Timi90 - 33 år - B2 - Medicus Oslo - FER #1 - Cyclogest - Innsett 03.09
 
Da blir det ikke innsett her likevel pga. tull med eggløsningstester. Prøver igjen i styrt syklus neste gang. Så da stryker jeg meg selv ut fra denne gruppa også. Veldig kjedelig, men venter heller en mens til enn at vi sløser kanskje bort et embryo pga. feil timing.

@Kinelill siden du hadde første (andre) innlegg i tråden lurer jeg på om du har lyst til å ta over gruppa? Du kan kopiere hovedinnlegget og redigere ditt første innlegg, som blir til da hovedinnlegget? (Jeg kan da endre/slette innlegget mitt etterpå). Bare hvis du har lyst alstå, det er lov å si nei :Heartred
Jeg fikser det ila dagen, skjønner godt at du ikke orker organisere gruppa her når ting ble som de ble :Heartpink
 
Vil gjerne bli med her

Høsthåp - 32 - B1 - 2. ivf, nå med lang protokoll. Gonapeptyl, og startet med stimulering med Gonal-F og Menopur 28.08.

Spent på hvordan lang protokoll og nye medisiner fungerer, legger jo ikke så mye merke til medisinene utover at jeg er trøtt, så jeg håper de gjør det de skal!
 
Back
Topp