September 2021

Får jeg spørre deg noe?
Fikk du innsett i samme syklus som uttak etter dobbel trigger?
Jeg fikk motsigende beskjeder angående dette.
Det var planlagt med innsett etter dobbel trigger hos meg. Mens den andre sa at det skal ikke bli innsett i samme syklus som Gonapeptyl gis i.
Lurer bare på hvordan var det hos deg.
Var ikke meg du spurte, men så lenge man setter både Gonapeptyl og Ovitrelle kan man få innsett. Det er kun hvis man bare setter Gonapeptyl at man ikke kan ha innsett samme syklus :) Har i hvert fall hørt om flere som har hatt innsett med dobbel trigger!
 
Får jeg spørre deg noe?
Fikk du innsett i samme syklus som uttak etter dobbel trigger?
Jeg fikk motsigende beskjeder angående dette.
Det var planlagt med innsett etter dobbel trigger hos meg. Mens den andre sa at det skal ikke bli innsett i samme syklus som Gonapeptyl gis i.
Lurer bare på hvordan var det hos deg.
Jeg fikk innsett ja. Ble gravid, men fikk påvist MA i uke 8. Jeg leste om det med Gonapeptyl her, og begynner jo å lure på om det kan ha medvirket. Men det ble MA sist også, og da satte jeg bare Ovitrelle. Så det behøver jo ikke ha noen sammenheng.
 
Jeg har fått positiv test i dag. Så mye for å vente til 14 dpo....
Den øverste er tatt 06.30 i morrest og den nederste klokka 12.00

Tørr ikke juble helt ennå, men ok i dag er jeg gravid.

Snapchat-1477252272.jpg
 
Jeg har fått positiv test i dag. Så mye for å vente til 14 dpo....
Den øverste er tatt 06.30 i morrest og den nederste klokka 12.00

Tørr ikke juble helt ennå, men ok i dag er jeg gravid.

Vis vedlegget 367526
Wooow, det er jo helt fantastisk!!! Gratulerer :love7 Jeg jubler masse for deg, for som du selv sier - akkurat nå er du gravid!
Er vi helt likt? 11 dpo i dag?
 
Jeg har fått positiv test i dag. Så mye for å vente til 14 dpo....
Den øverste er tatt 06.30 i morrest og den nederste klokka 12.00

Tørr ikke juble helt ennå, men ok i dag er jeg gravid.

Vis vedlegget 367526
Ååå, jaaaa!!! :Heartred:Heartred:Heartred Den streken der ser veldig lovende ut!
 
Takk :Heartred
Hvordan er det med deg? Er du 6 dpo nå?

Det går fint med meg. Ser på liste at jeg er den eneste som ruger nå :smiley-ashamed004
Men med alle gode nyheter jeg leser herfra gjør meg veldig glad og optimist! :smiley-bounce022
Jepp! 6dpo i dag. Testet i dag tidlig for å se om Ovitrelle er ute.. det var en veldig veldig svak strek.
Tror nok jeg venter med å teste igjen til tirsdag.

Når må man egentlig teste?:smiley-ashamed005
 
Det går fint med meg. Ser på liste at jeg er den eneste som ruger nå :smiley-ashamed004
Men med alle gode nyheter jeg leser herfra gjør meg veldig glad og optimist! :smiley-bounce022
Jepp! 6dpo i dag. Testet i dag tidlig for å se om Ovitrelle er ute.. det var en veldig veldig svak strek.
Tror nok jeg venter med å teste igjen til tirsdag.

Når må man egentlig teste?:smiley-ashamed005
Nei altså må og må. Jeg skulle jo vente til 20 dpo, så ble det 14 dpo, også røyk jeg på en smell i dag 11 dpo. Men altså 14 dpo burde man kunne teste uansett tenker jeg. Det gjør jo også de som blir spontant gravide.
Jeg skal også ta blodprøven 20 dpo for å høre hva hcg nivået mitt ligger på.
Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Nei altså må og må. Jeg skulle jo vente til 20 dpo, så ble det 14 dpo, også røyk jeg på en smell i dag 11 dpo. Men altså 14 dpo burde man kunne teste uansett tenker jeg. Det gjør jo også de som blir spontant gravide.
Jeg skal også ta blodprøven 20 dpo for å høre hva hcg nivået mitt ligger på.
Krysser fingrene for deg :Heartred

Ja, tenker det blir det samme som når man blir spontant gravid :smiley-bounce012

Nå er jeg spent for deg og @Chipotle. Håper virkelig at hcg nivået er der det skal være. :happy:
 
Takk! Heelt perfekt for hodet i dag, faktisk! Viser seg (dessverre:hilarious:) at det er dekning her likevel, da. Så da blir jeg vel pent nødt til å oppdatere med ny test! Synes det er tydelig stigning fra i dag tidlig.
Jaa!!!! Sååå glad jeg ble nå!! Kom igjen lille spire, viks deg stor og sterk nå! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg har fått positiv test i dag. Så mye for å vente til 14 dpo....
Den øverste er tatt 06.30 i morrest og den nederste klokka 12.00

Tørr ikke juble helt ennå, men ok i dag er jeg gravid.

Vis vedlegget 367526
Jaa!! Heia heia!! :Heartred:Heartred:Heartred
Sååååå glad på dine vegne nå!!
Krysset alt for at denne når helt inn ! :D:D
 
Back
Topp