Jaa!! Heia heia!!
Sååååå glad på dine vegne nå!!
Krysset alt for at denne når helt inn !
Herregud! Gratulerer så mye krysser fingrene for at lille spiren sitter hele veien
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa!! Heia heia!!
Sååååå glad på dine vegne nå!!
Krysset alt for at denne når helt inn !
Herregud! Gratulerer så mye krysser fingrene for at lille spiren sitter hele veien
Jaa!!!! Sååå glad jeg ble nå!! Kom igjen lille spire, viks deg stor og sterk nå!
Åh herlighet! Gratulerer så myeVåknet med ganske lav temp, så hadde egentlig gitt opp. Men så…
Første ordentligste positive test på altfor altfor lenge 10 dpo i dag.
Oi, men det må jo ikke være kjemisk eller? Skal du ta blodprøve?Altså, hva skjeeer?! I dag, FEMTEN dpo, får jeg plutselig sterkere strek på Babyplan. Nå var jeg jo klar for at mensen skulle komme, også bestemmer kroppen seg for at «neida, nå blir det kjemisk likevel». Trodde egget festa seg treigt den gangen jeg fikk strek 13 dpo, men denne tar kaka
Ja, skal ta blodprøve i dag. Medicus vil jo at hcg skal være på over 100 på blodprøvedagen, og med denne streken tipper jeg at jeg ligger på mellom 10 og 15 i hcg Fatter ikke hvorfor det fester seg så sent.Oi, men det må jo ikke være kjemisk eller? Skal du ta blodprøve?
Blir spennende å høre svaret Hold oss oppdatertJa, skal ta blodprøve i dag. Medicus vil jo at hcg skal være på over 100 på blodprøvedagen, og med denne streken tipper jeg at jeg ligger på mellom 10 og 15 i hcg Fatter ikke hvorfor det fester seg så sent.
Ååå, så spennende!! Du må oppdatere når du vet noe merAltså, hva skjeeer?! I dag, FEMTEN dpo, får jeg plutselig sterkere strek på Babyplan. Nå var jeg jo klar for at mensen skulle komme, også bestemmer kroppen seg for at «neida, nå blir det kjemisk likevel». Trodde egget festa seg treigt den gangen jeg fikk strek 13 dpo, men denne tar kaka
Altså, hva skjeeer?! I dag, FEMTEN dpo, får jeg plutselig sterkere strek på Babyplan. Nå var jeg jo klar for at mensen skulle komme, også bestemmer kroppen seg for at «neida, nå blir det kjemisk likevel». Trodde egget festa seg treigt den gangen jeg fikk strek 13 dpo, men denne tar kaka
Åh herlighet! Gratulerer så mye
Ja, det er helt koko! Kan ikke bli barn av det her.. Gidder ikke begynne på Cyclogest igjen, jeg trenger det jo egentlig ikke uansett. Hadde det vært styrt syklus hadde jeg nok begynt, men i og med at jeg har hatt eggløsning selv er jo progesteronen bare en boost.Whaat Det var rekordsent! Begynner du på Lutinus igjen nå eller? Spent på blodprøvesvar! Men det må vel være kjemisk, ja? De embryoene dine har veldig lyst til å feste og utvikle seg, da, det skal de ha
Ja, det er helt koko! Kan ikke bli barn av det her.. Gidder ikke begynne på Cyclogest igjen, jeg trenger det jo egentlig ikke uansett. Hadde det vært styrt syklus hadde jeg nok begynt, men i og med at jeg har hatt eggløsning selv er jo progesteronen bare en boost.
Litt begge deler egentlig. Var veldig klar for at mensen skulle komme nå, var liksom ferdig deppa og ready to go! Men det er jo positivt at det skjer noe, bare kjipt at det aldri holder hele veien Tredje kjemiske på rappen.Cyclogest var det, ja. Og nei, da skjønner jeg at du ikke gidder å begynne igjen! Er det litt digg at det skjer *noe* på en måte? Eller er det bare slitsomt og dritt at neste forsøk blir utsatt?
Så bra! Håper den dukker opp sporenstrax og at den nye planen er gullKjennes ut som mensen min er like rundt hjørnet nå.. skal bli helt magisk for fyfader så oppblåst å jævlig som jeg har vært i ei uke nå.. Guri Malla! Da skal jeg få ny plan av Porsgrunn i løpet av uka.. spennende!
Litt begge deler egentlig. Var veldig klar for at mensen skulle komme nå, var liksom ferdig deppa og ready to go! Men det er jo positivt at det skjer noe, bare kjipt at det aldri holder hele veien Tredje kjemiske på rappen.
Jeg har fått positiv test i dag. Så mye for å vente til 14 dpo....
Den øverste er tatt 06.30 i morrest og den nederste klokka 12.00
Tørr ikke juble helt ennå, men ok i dag er jeg gravid.
Vis vedlegget 367526
Tusen takk
så, så velfortjent!!! Gratulerer!
Litt begge deler egentlig. Var veldig klar for at mensen skulle komme nå, var liksom ferdig deppa og ready to go! Men det er jo positivt at det skjer noe, bare kjipt at det aldri holder hele veien Tredje kjemiske på rappen.