September 2021

Det går overraskende bra! Ting er stabilt, legene er optimistiske og jeg er faktisk optimistisk selv også :) Nå har vi jo de siste ukene fått sett litt "trenden" på hvordan ting utvikler seg, og legene sier at det fremdeles er mye å gå på før de vil ta hun ut. Blodtrykket holdes stabilt med medisiner, blodprøvene viser ingen store forverringer og selv om hun er lita er hun sterk ❤ 26+3 i dag, tiden snegler seg avgårde.
Åååå så utrolig deilig fantastisk HåpeSpire :HeartredEn sterk liten skatt du bærer på ;)

Last edited:
Tusen takk, kjære dere :Heartred Kan nesten ikke tro det!

Nå skal mannen min og jeg gå i Jotunheimen i tre dager, så da logger jeg av for en stund. Har selvfølgelig pakket med meg tester i sekken :D Oppdaterer dere på mandag!
God tur! Nyt :Heartred

Tusen takk, kjære dere :Heartred Kan nesten ikke tro det!

Nå skal mannen min og jeg gå i Jotunheimen i tre dager, så da logger jeg av for en stund. Har selvfølgelig pakket med meg tester i sekken :D Oppdaterer dere på mandag!

DETTE høres LURT ut!!! God måte å få ro i hodet når man ikke kan tenke på noe annet enn neste test ❤️ God tur

Takk :Heartred Følger med og heier så veldig på alle her inne!!

Veldig synd at det ikke ble, Timi ❤️❤️❤️ Enig at det var på tide med ny protokoll, blir så spennende å se om Menopur kan ha noe å si for modning og kvalitet ❤️

Har blitt satt på samme dose, ja. Skal høre hva de tenker om det, men vil jo tro de øker dosen dersom det er veldig treg vekst på UL. Har ganske mange follikler, så har stimulert veldig kort på Bemfola. Tror det er bedre for meg å stimulere med lavere dose over lengre tid, så eggene får tid til å modnes. Men mulig 150 er for lav dose!

Fikk du flere modne egg av Menopur?
Da kan det jo hende en lav dose er rett for deg ja! Jeg fikk 7 modne på Menopur (altså alle de fikk ut), men det var også med dobbel trigger Ovitrelle+Gonapeptyl.

...Jeg fikk 7 modne på Menopur (altså alle de fikk ut), men det var også med dobbel trigger Ovitrelle+Gonapeptyl.

Får jeg spørre deg noe?
Fikk du innsett i samme syklus som uttak etter dobbel trigger?
Jeg fikk motsigende beskjeder angående dette.
Det var planlagt med innsett etter dobbel trigger hos meg. Mens den andre sa at det skal ikke bli innsett i samme syklus som Gonapeptyl gis i.
Lurer bare på hvordan var det hos deg.

DETTE høres LURT ut!!! God måte å få ro i hodet når man ikke kan tenke på noe annet enn neste test ❤️ God tur

Takk! Heelt perfekt for hodet i dag, faktisk! Viser seg (dessverre:hilarious:) at det er dekning her likevel, da. Så da blir jeg vel pent nødt til å oppdatere med ny test! Synes det er tydelig stigning fra i dag tidlig.

Vedlegg

• E0486C6E-1DC9-4FD2-A218-231A4DE92A99.jpeg
    E0486C6E-1DC9-4FD2-A218-231A4DE92A99.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 102
Takk! Heelt perfekt for hodet i dag, faktisk! Viser seg (dessverre:hilarious:) at det er dekning her likevel, da. Så da blir jeg vel pent nødt til å oppdatere med ny test! Synes det er tydelig stigning fra i dag tidlig.
Jaaaaa den er jo mye tydeligere :blob6

Wow! Så tydelig stigning i løpet av en dag! :Heartred :Heartred
Jippi :happy093

Da kan det jo hende en lav dose er rett for deg ja! Jeg fikk 7 modne på Menopur (altså alle de fikk ut), men det var også med dobbel trigger Ovitrelle+Gonapeptyl.
Da håper jeg på bedre modning hos meg og. Skal også sette dobbel trigger :)

Kjempefin stigning!! :excited001

Back
Topp