Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja. Det var fortsatt lang kø på legevakta men siden is holdt, hun trengte ikke annen smertelindring ble avtalen å se henne an over napptta og evt ringe fastlegen i morgen "tidlig". De åpner telefonen ni. Eller kvart på uoffisielt i korona-stress men nå får man bestille test på nett så mulig det ikke tar en time å komme gjennom.Godt det ikke virker å Være så ille
Åh, ble så skuffet nå..
Vi fant et kjempefint brukt kjøkken på finn, avtalt å se på det imorgen. De hadde fått et bud, men det var lavere enn de ønsket å gå.
Fikk nettopp meld av henne at faren hennes plutselig skulle ha det på hytta, så de måtte slette annonsen. Kan ikke folk vurdere to ganger før de legger ting ut til salgs?![]()
Joda, bare tipset henne om å sjekke ut slike muligheter før hun la noe ut for salgs neste gang (med en god tone bak altså)Kjedelig, men hun hadde kanskje ikke spurt faren som deretter ga lyd fra seg når han så annonsen? Og hun ville prioritere familie?
Kjedelig, men lov er det jo.

Kjipt men sånt som kan skje. Jeg sjekker jo heller ikke mrd familie før det legges utÅh, ble så skuffet nå..
Vi fant et kjempefint brukt kjøkken på finn, avtalt å se på det imorgen. De hadde fått et bud, men det var lavere enn de ønsket å gå.
Fikk nettopp meld av henne at faren hennes plutselig skulle ha det på hytta, så de måtte slette annonsen. Kan ikke folk vurdere to ganger før de legger ting ut til salgs?![]()
Haha, kanskje bare meg som er vant til detKjipt men sånt som kan skje. Jeg sjekker jo heller ikke mrd familie før det legges ut

Så kjiptÅh, ble så skuffet nå..
KjiptDa har treåringen begynt å hoppe ut av sprinkelsenga( ja han er litt sent ute der), så nå er det umulig å få han til å soveFikk da noen gode uker med søvn, men nå er det over.
Endelig. Håper de finner noe som er lett å behandle.Høstferie her i heimen, mannen skal på kontoret O morgen, jeg skal forhåpentligvis til legen og kengubarnet skal være med venner.
Tirsdag skal jeg endelig på CT, 1 t å kjøre så må dra ennå litt før det.
Onsdag må det pakkes litt, torsdag tar jeg med meg kengubarnet og en kompis sv han på hytta, der blir vi til søndag![]()
Håper hu blir bedre over nattenJa. Det var fortsatt lang kø på legevakta men siden is holdt, hun trengte ikke annen smertelindring ble avtalen å se henne an over napptta og evt ringe fastlegen i morgen "tidlig". De åpner telefonen ni. Eller kvart på uoffisielt i korona-stress men nå får man bestille test på nett så mulig det ikke tar en time å komme gjennom.
Ungen må jo være på skolen før den tid med mindre vi skal ringe og si hun er syk, i påvente av evt lege. Trolig ikke en god ide å sykle til skolen så kjøre henne. Og hente da. Og evt lege midt på. Hjemmekontor? Stressa travel dag på jobb. Jadda. Mannen kanskje. Han har et møte kl 8 men kan ta det på video evt sier han.
Blæ. Om jeg bare ikke hadde den rapporten i morgen. Men der går vel.
Håper det.Håper hu blir bedre over natten
Jupp, tipper det ender med noen øvelser bare siden den er endel bedre nåEndelig. Håper de finner noe som er lett å behandle.
Det var da enda godt, når det er streik pleier vel busser å kjøre ikke gåGått 14575 skritt idag da. Null buss som går![]()