September 2020

7.59 var for tidlig å ringe tannlegen. De har telefontid fra 8.

Ungen som har time om et par timer har jo den gjenstridige rest - hosten som vi ikke blir kvitt.

Merker litt oppgitthet. Har en kusine som tror på all slags dritt, som detoxing. Også prøver hu å få testere til å prøve det på Facebook. Og jeg har bare så lyst til å si at det å detoxe osv er kjent svindel. Alle de produktene er jo bare dritt de selger for å selge penger. Også reklamerer hu med at du kan gå ned 1-5 kg. Jeez.

God tur. Lykke til.
En stund til ennå, før det skal kengubarnet til fysio , det lå jeg være med på, så kjøres han og kompisen til frisøren, før jeg henter mannen å drar på CT, etterpå om det ikke blir for sent skal vi innom svoger PG svigerinne

Så mye planer.
Så tregt det går.

Vaskemaskina surrer for andre gang og oppvaskmaskinen er klar til å tømmes.

Jeg spiser lunsj og har ikke dusja enda, har brettet klær og jobbet med komposten, vært ut med matavfall og varmt vann og kokt vann og rørt og jobbet litt med den, den er tørr og litt kald men vannet hjalp.

Når jeg har spist skal jeg på butikken og handle og ta med meg et par jenter hjem fra skolen

Men oppvasken venter enda på meg. En ny runde med klesbretting også, og enda mer klesvask som etterhvert skal brettes.

Jeg skal skifte på et par senger, hvilket blir enda mer klesvask.

Og timene flyr.

Så mye planer.
Så tregt det går.

Vaskemaskina surrer for andre gang og oppvaskmaskinen er klar til å tømmes.

Jeg spiser lunsj og har ikke dusja enda, har brettet klær og jobbet med komposten, vært ut med matavfall og varmt vann og kokt vann og rørt og jobbet litt med den, den er tørr og litt kald men vannet hjalp.

Når jeg har spist skal jeg på butikken og handle og ta med meg et par jenter hjem fra skolen

Men oppvasken venter enda på meg. En ny runde med klesbretting også, og enda mer klesvask som etterhvert skal brettes.

Jeg skal skifte på et par senger, hvilket blir enda mer klesvask.

Og timene flyr.
Tiden går.

Forbasket vondt i bekken og korsrygg, verker så himla.. Merker at jobben (fått to nye tunge brukere) sliter litt ekstra på meg for tida, usj!
Kan det også være kombinert med at det brått har blitt veldig høst og været har endret seg?
Har også brått fått veldig mye mer smerter i korsrygg og bekken.

Masse god bedring

Ja

Nå har jeg fått handlet litt basisvarer og sitter i bilen utenfor skolen og venter på mellomste og venninna som jeg skal kjøre hjem (venninna er naboen vår, så ingen omvei. Hun går bare gjennom hagen og hjem fra parkeringen vår) som jeg lovde siden det kneet fortsatt krangler litt.

Mens hun spiser og gjør lekser får jeg ta meg av det spisebordet i alle fall, og tømme oppvaskmaskina, jeg kan vel få satt i gang en ny klesvask også ja. Og kanskje endelig få hoppet i dusjen?

Sta hund! Nekter å gå tur når det regner:p
Hørtes kjent ut.

Vår snudde gjerne på trappa. Hadde (inntil den siste mnd) selskapsblære og holdt seg heller i en evighet.

Måtte jo dra henne ut i hagen i det minste av og til.

Hørtes kjent ut.

Vår snudde gjerne på trappa. Hadde (inntil den siste mnd) selskapsblære og holdt seg heller i en evighet.

Måtte jo dra henne ut i hagen i det minste av og til.
He he ja omtrent sånn her, gåt bort til gresset, tisser og da går hun inn igjen

Back
Topp