Flink!11040. Mål nådd. Resten av filmen ser jeg fra sofaen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink!11040. Mål nådd. Resten av filmen ser jeg fra sofaen.
Tatt paracet nå, så mye har det ikke verket siden jeg gikk gravid med minstenHuff![]()

Hva ser du?11040. Mål nådd. Resten av filmen ser jeg fra sofaen.
En netflix foresloHva ser du?
Den så jeg for ett par uker sidenEn netflix foreslo
No strings attached.
Har sett noen enkle romantiske komedier mens jeg går de siste ukene, så Netflix forer meg med flere.
God tur. Lykke til.God morgen
Støl i kroppen gitt, i dag blir det lite gåing men mye kjøring
En stund til ennå, før det skal kengubarnet til fysio , det lå jeg være med på, så kjøres han og kompisen til frisøren, før jeg henter mannen å drar på CT, etterpå om det ikke blir for sent skal vi innom svoger PG svigerinneGod tur. Lykke til.
AhhEn stund til ennå, før det skal kengubarnet til fysio , det lå jeg være med på, så kjøres han og kompisen til frisøren, før jeg henter mannen å drar på CT, etterpå om det ikke blir for sent skal vi innom svoger PG svigerinne
Tiden går.Så mye planer.
Så tregt det går.
Vaskemaskina surrer for andre gang og oppvaskmaskinen er klar til å tømmes.
Jeg spiser lunsj og har ikke dusja enda, har brettet klær og jobbet med komposten, vært ut med matavfall og varmt vann og kokt vann og rørt og jobbet litt med den, den er tørr og litt kald men vannet hjalp.
Når jeg har spist skal jeg på butikken og handle og ta med meg et par jenter hjem fra skolen
Men oppvasken venter enda på meg. En ny runde med klesbretting også, og enda mer klesvask som etterhvert skal brettes.
Jeg skal skifte på et par senger, hvilket blir enda mer klesvask.
Og timene flyr.
Kan det også være kombinert med at det brått har blitt veldig høst og været har endret seg?Forbasket vondt i bekken og korsrygg, verker så himla.. Merker at jobben (fått to nye tunge brukere) sliter litt ekstra på meg for tida, usj!
JaTiden går.
Hørtes kjent ut.Sta hund! Nekter å gå tur når det regner![]()
Det kan nok hende, detKan det også være kombinert med at det brått har blitt veldig høst og været har endret seg?
Har også brått fått veldig mye mer smerter i korsrygg og bekken.
Masse god bedring

He he ja omtrent sånn her, gåt bort til gresset, tisser og da går hun inn igjenHørtes kjent ut.
Vår snudde gjerne på trappa. Hadde (inntil den siste mnd) selskapsblære og holdt seg heller i en evighet.
Måtte jo dra henne ut i hagen i det minste av og til.