Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeh derimot ligger fortsatt i senga å ser serie, bør vel stå opp i grunnMinstemor har hostet siden slutten av august.
Så nå har hun time hos en lege i fullt smittevernsutstyr om noen timer for å lytte litt på henne og sånn.
Jeg får bruke de 3 timene jeg har før jeg skal hente henne effektivt. Klesvask, trommelen er ferdig hører jeg så litt bretting, tenker å slå sammen spisebordet som har stått stort lenge, rydde av det mao, og altså vaske mer klær så jeg kan brette mer senere i dag
Og få redusert haugen på badet.
Greit å handle på barneavd da , hvilken har du kjøpt?Titt tei! Husarbeid herrobotstøvsugeren styrer på...oppvaskmaskin på og blir noen maskiner med klær...vinterjakke jeg har bestilt til meg selv kommer i dag, så veldig spent på den
egentlig en barnejakke, bestilte str. 16 år
Handler på barneavd. til meg selv innimellom så satser på den sitter som et skudd
![]()
Ja flink! Ikke fått til det i år her. Men men. Får snart gjøre et skippertak. Jeg jobber julaften i år...jobber fra 23-25 des. Så sover på dagen julaften. Og på igjen på kvelden. Nattevakter. Så kunne vært verre. Får jo med meg julefeiringenMye bursdager i sept her også men jeg startet tidlig med julegaver så.
Hvilken serie ser du på?Jeh derimot ligger fortsatt i senga å ser serie, bør vel stå opp i grunn
Du trenger vel egentlig hvile. Hvordan går det med deg?Jeh derimot ligger fortsatt i senga å ser serie, bør vel stå opp i grunn
Så flott og koselig design
Den så god og varm ut. Og dyr
Ja kosta litt. For mye syns jeg...men da har jeg noen årDen så god og varm ut. Og dyr
Såpe, håndkremer, lys, kremer av diverse , renseservietterKos deg med den
Kan jeg spørre, hva er det i den? Altså, ikke spesifikt, men hva slags type ting? Produkt-typer? Fuktighetskremer? Såpe? Jeg lurer på ha. Slags ting.
Var det jeg falt litt for, ikke mange som har juletemaSå flott og koselig design![]()
Det har du nokJa kosta litt. For mye syns jeg...men da har jeg noen år![]()
Så Home and Away nåHvilken serie ser du på?
Ingen som jobbet her, men vet ikkE hvor vi skal feire ennåJa flink! Ikke fått til det i år her. Men men. Får snart gjøre et skippertak. Jeg jobber julaften i år...jobber fra 23-25 des. Så sover på dagen julaften. Og på igjen på kvelden. Nattevakter. Så kunne vært verre. Får jo med meg julefeiringen![]()
Går greit, fortsatt tett men ellers greitDu trenger vel egentlig hvile. Hvordan går det med deg?
Ja synes det, har du kjøpt babor? Så det skilte endel i pris på denNei. Babor sin er pen å se på, men ikke like julete . I hvertfall ikke vært det tidligere år. Årets er jo fin nok den, men mer stemning av den du skal ha jaVis vedlegget 336986
SkjønnerIngen som jobbet her, men vet ikkE hvor vi skal feire ennå