September 2020

Minstemor har hostet siden slutten av august.

Så nå har hun time hos en lege i fullt smittevernsutstyr om noen timer for å lytte litt på henne og sånn.

Jeg får bruke de 3 timene jeg har før jeg skal hente henne effektivt. Klesvask, trommelen er ferdig hører jeg så litt bretting, tenker å slå sammen spisebordet som har stått stort lenge, rydde av det mao, og altså vaske mer klær så jeg kan brette mer senere i dag ;)
Og få redusert haugen på badet.
Jeh derimot ligger fortsatt i senga å ser serie, bør vel stå opp i grunn

Titt tei! Husarbeid her:) robotstøvsugeren styrer på...oppvaskmaskin på og blir noen maskiner med klær...vinterjakke jeg har bestilt til meg selv kommer i dag, så veldig spent på den:) egentlig en barnejakke, bestilte str. 16 år:p Handler på barneavd. til meg selv innimellom så satser på den sitter som et skudd:D
Greit å handle på barneavd da , hvilken har du kjøpt?

Mye bursdager i sept her også men jeg startet tidlig med julegaver så.
Ja flink! Ikke fått til det i år her. Men men. Får snart gjøre et skippertak. Jeg jobber julaften i år...jobber fra 23-25 des. Så sover på dagen julaften. Og på igjen på kvelden. Nattevakter. Så kunne vært verre. Får jo med meg julefeiringen :)

Kos deg med den

Kan jeg spørre, hva er det i den? Altså, ikke spesifikt, men hva slags type ting? Produkt-typer? Fuktighetskremer? Såpe? Jeg lurer på ha. Slags ting.
Såpe, håndkremer, lys, kremer av diverse , renseservietter

Ja flink! Ikke fått til det i år her. Men men. Får snart gjøre et skippertak. Jeg jobber julaften i år...jobber fra 23-25 des. Så sover på dagen julaften. Og på igjen på kvelden. Nattevakter. Så kunne vært verre. Får jo med meg julefeiringen :)
Ingen som jobbet her, men vet ikkE hvor vi skal feire ennå

Var det jeg falt litt for, ikke mange som har juletema
Nei. Babor sin er pen å se på, men ikke like julete . I hvertfall ikke vært det tidligere år. Årets er jo fin nok den, men mer stemning av den du skal ha ja8DC4497C-3E8F-4283-9EED-BBE677AEDF64.jpeg

Ingen som jobbet her, men vet ikkE hvor vi skal feire ennå
Skjønner:) Vi skulle egentlig etter planen feiret med min familie i år, men det utgår jo...så blir å feire hjemme og så kommer svigers :)

Back
Topp