Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til.Ferdig hos fysio , kjørt gutta til byen, nå kommer snart mannen hjem så drar vi på CT. Må innrømmme jeg er spent siden jeg har pustetrøbbel igjen i dag, det å ligge på rygg blir en utfordring , får håpe det ikke er snakk om lang tid
Ikke noe jeg vil klassifisere som spennende.Tilbake fra trening, skjedd noe spennende?
Takk, håper jeg ogsåLykke til.
Håper det pustetrøbbelet snart gir seg, du har slitt lenge nå!
Så diggKoselig å besøke nevø og nieseMasse kos og fangsitting, herlig
![]()
Det er detSå digg![]()
Herlig.Koselig å besøke nevø og nieseMasse kos og fangsitting, herlig
![]()
Det var det, sett de altfor lite i år dessverre, men kos får jeg uansett om det er lenge siden eller ikke siden jeg så deHerlig.
Oh Joy.Hurra for oppkast ved frokostbordet (minsten)![]()
God bedringHurra for oppkast ved frokostbordet (minsten)![]()
Kastet opp litt slim nå. Ikke heeelt sikker på om det er omgangs/spysyke eller at han rett og slett er litt tett med mye slim. Det får man vel svar på ila dagen, han ville ikke ha noe mat til frokost forståelig nokOh Joy.
Etter litt frem og tilbake er alle klarert for skole og bhg her.
(mellomste våkner med vondt i halsen hver dag. Men så lenge det er helt borte etter frokost så sender vi på skolen.)
Minstemor hoster og hoster. Men det har hun nå gjort i 4,5 uke. Må vel snart ringe legen, for det skal man etter 3 uker kom jeg på i går.
God bedringKastet opp litt slim nå. Ikke heeelt sikker på om det er omgangs/spysyke eller at han rett og slett er litt tett med mye slim. Det får man vel svar på ila dagen, han ville ikke ha noe mat til frokost forståelig nok![]()
Ikke begynt her, men så sinnsykt med bursdager i sept og okt så har liksom ikke fått tida til det.God morgen
I dag må det pakkes, i tillegg må jeg på fyllingen å tømme det jeg har lagt i bilen. planen mim var å være ferdig med julegavene som skulle vestover , det klarte jeg ikke så mulig jeg må se om jeg får kjøpt noen av de også
Mye bursdager i sept her også men jeg startet tidlig med julegaver så.Ikke begynt her, men så sinnsykt med bursdager i sept og okt så har liksom ikke fått tida til det.