September 2020

Har svømt i 45 minutter. Det var det jeg rakk, parkerte 7.05 og var i vannet 7.15-8.00

Og på jobb omtrent den tiden jeg vanligvis drar hjemmefra. Håper alt gikk etter planen for mannen og barna

Lite søvn som vanlig , prøvde å bestille meh legetime IG skreiv det var avtalen med legen , vel jeg fikk ikke likevel .

Lite søvn som vanlig , prøvde å bestille meh legetime IG skreiv det var avtalen med legen , vel jeg fikk ikke likevel .

Du fikk ikke time selv om legen hadde sagt at du skulle?

Plan for dagen: prøve å få startet på garderoberommet, nå er det ekstremt ille der. Problemet er at jeg mange en del kurver og et stativ , blæh

Kengubarnet er i kirken , mannen gjør ferdig badet før jeh skal opp der å sortere. Kommoden fra gangen skal inn på badet , så jeg kan ha sminken min der, passet perfekt med de skuffene

Jeg vurderer hvor langt jeg skal gidde å gå i kveld. Inne-gåing altså. Pga denne dytt greia.

Jeg har vært på svømming i morges, omregnet til 9000 skritt. Og har gått litt over 6000 ordinære skritt. Ca 10.000 til så er jeg ajour. Men det er mer enn jeg orker. Kjenner svømminga i beina.

Men.... Jeg skal over 7000 i alle fall så jeg slår målet klokka har regnet ut, det pusher jeg litt opp for hver dag som går. Det lå på sånn ca 4500 før dytt så jeg har definitivt gått mer enn før.

Jeg vurderer hvor langt jeg skal gidde å gå i kveld. Inne-gåing altså. Pga denne dytt greia.

Jeg har vært på svømming i morges, omregnet til 9000 skritt. Og har gått litt over 6000 ordinære skritt. Ca 10.000 til så er jeg ajour. Men det er mer enn jeg orker. Kjenner svømminga i beina.

Men.... Jeg skal over 7000 i alle fall så jeg slår målet klokka har regnet ut, det pusher jeg litt opp for hver dag som går. Det lå på sånn ca 4500 før dytt så jeg har definitivt gått mer enn før.
Jeg har 9627, tror ikke det blir så mye mer

Jeg har 9627, tror ikke det blir så mye mer
Jeg har 7012, som i dytt grunnet svømming er regnet som 16012 så jeg føler meg rimelig ferdig.

Men altsp knapt 10.000 skritt bak å være ajour. Det er mer enn jeg orker i dag, men jeg hadde egenelig planer om 3000 til. Tror ikke jeg orker. 1000 kanskje

Bv ville snakke med legen, men pga saken i november kan jeg ikke ha det på journalen, så da måtte det bli muntlig. Så måtte klarere det med legen.
Mye å holde styr på

Jeg har 7012, som i dytt grunnet svømming er regnet som 16012 så jeg føler meg rimelig ferdig.

Men altsp knapt 10.000 skritt bak å være ajour. Det er mer enn jeg orker i dag, men jeg hadde egenelig planer om 3000 til. Tror ikke jeg orker. 1000 kanskje
Nå mangler jeg 150 på 10 000, fr vel ta de også. mukke mye det da, litt ekstra hver dag så
Er du ajour

Nå mangler jeg 150 på 10 000, fr vel ta de også. mukke mye det da, litt ekstra hver dag så
Er du ajour
Ja. Jeg skal komme ajour på sikt så jeg orker ikke ta alt i dag. Det går litt etter litt.

Jeg går litt over 10 000 hver dag som minimum så tar jeg jo inn noen skritt her og der og får jeg en tur til i svømmehallen så tar jeg et jafs den dagen også og sånn kommer jeg i mål

Back
Topp