Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lite søvn som vanlig , prøvde å bestille meh legetime IG skreiv det var avtalen med legen , vel jeg fikk ikke likevel .
FlinkHar svømt i 45 minutter. Det var det jeg rakk, parkerte 7.05 og var i vannet 7.15-8.00
Og på jobb omtrent den tiden jeg vanligvis drar hjemmefra. Håper alt gikk etter planen for mannen og barna
Mhm , det var fullt..Du fikk ikke time selv om legen hadde sagt at du skulle?
Deilig start på morningen daHar svømt i 45 minutter. Det var det jeg rakk, parkerte 7.05 og var i vannet 7.15-8.00
Og på jobb omtrent den tiden jeg vanligvis drar hjemmefra. Håper alt gikk etter planen for mannen og barna
Åh kengubarnet sa alltid da han var trøtt: mamma, jeg har Stein i øynene.Herregud føles som om øynene er fulle av sand
Hva ventet/r du på?Hater å vente på at telefonen skal ringe.
Jeg har 9627, tror ikke det blir så mye merJeg vurderer hvor langt jeg skal gidde å gå i kveld. Inne-gåing altså. Pga denne dytt greia.
Jeg har vært på svømming i morges, omregnet til 9000 skritt. Og har gått litt over 6000 ordinære skritt. Ca 10.000 til så er jeg ajour. Men det er mer enn jeg orker. Kjenner svømminga i beina.
Men.... Jeg skal over 7000 i alle fall så jeg slår målet klokka har regnet ut, det pusher jeg litt opp for hver dag som går. Det lå på sånn ca 4500 før dytt så jeg har definitivt gått mer enn før.
Bv ville snakke med legen, men pga saken i november kan jeg ikke ha det på journalen, så da måtte det bli muntlig. Så måtte klarere det med legen.Hva ventet/r du på?
Jeg har 7012, som i dytt grunnet svømming er regnet som 16012 så jeg føler meg rimelig ferdig.Jeg har 9627, tror ikke det blir så mye mer
Mye å holde styr påBv ville snakke med legen, men pga saken i november kan jeg ikke ha det på journalen, så da måtte det bli muntlig. Så måtte klarere det med legen.
Nå mangler jeg 150 på 10 000, fr vel ta de også. mukke mye det da, litt ekstra hver dag såJeg har 7012, som i dytt grunnet svømming er regnet som 16012 så jeg føler meg rimelig ferdig.
Men altsp knapt 10.000 skritt bak å være ajour. Det er mer enn jeg orker i dag, men jeg hadde egenelig planer om 3000 til. Tror ikke jeg orker. 1000 kanskje
Ja. Jeg skal komme ajour på sikt så jeg orker ikke ta alt i dag. Det går litt etter litt.Nå mangler jeg 150 på 10 000, fr vel ta de også. mukke mye det da, litt ekstra hver dag så
Er du ajour