September 2020

Sengetøy til vask,gleder meg til å legge meg i kveld

God plan. VAskemaskina bør startes. Sengetøy drøyer jeg med et par dager, rett og slett greit å føle at jeg har rent sengetøy på uten forkjølelse, jeg hoster og snørrer såpass enda i dag at ejg føler jeg har smitten i og på meg og har lyst på rent sengetøy når jeg er frisk.

Ungene senger skal vel skiftes på denne helga så den kan jeg ta, det trengs å vaske håndkkær, trolig undertøy, og helt sikerkt klær.

JEg har itt glemt å vaske de siste par dagene, og det straffer seg, med fem i familien bør den gå daglig, Helst et par runder.

Sitter å skal fylle ut forsikringspapirer for kengubarnet, forhåpentligvis får han da fysiobehandling dekket å vi slipper vente lenge

De 2 siste ukene har det vært guttegjenger med gutter i alderen 13-17 år festet fredag og lørdag i sentrum har vi bor.
Forrige helg ble de observert alkohol, røyk, hasj og hærverk.

Føles *litt* feil å levere 13-åringen i sentrum i kveld :P
Ja, han skal bare i bursdag på fritidsklubben som foreldrene til bursdagsbarnet har leid.
Jeg vet det er helt trygt, og han skal hentes når det er ferdig, men føles bare litt feil

De 2 siste ukene har det vært guttegjenger med gutter i alderen 13-17 år festet fredag og lørdag i sentrum har vi bor.
Forrige helg ble de observert alkohol, røyk, hasj og hærverk.

Føles *litt* feil å levere 13-åringen i sentrum i kveld :p
Ja, han skal bare i bursdag på fritidsklubben som foreldrene til bursdagsbarnet har leid.
Jeg vet det er helt trygt, og han skal hentes når det er ferdig, men føles bare litt feil

Skjønner hva du mener

Skjønner hva du mener
Jeg er temmelig sikker på at han langt i fra den som kommer til å være den første på trinnet som gjør det.
Tror heller han vil være den kjipe som står og fortelle de andre at det der er galt :P

Men vil har skakket med han om det som skjedde forrige helg.
Vi har også vært veldig klare på at uansett hva som skjer, uansett og han har drukket eller fått i seg noe han ikke skulle skal han ALDRI være redd for å ringe hjem å be om hjelp.

Liker ikke helt det som skjedde forrige helg, men veldig greit med en forvarsel slik at vi voksne kan snakke oss imellom om hvordan vi skal reagere den gangen han tester ut alkohol første gang og lignende.

Jeg er temmelig sikker på at han langt i fra den som kommer til å være den første på trinnet som gjør det.
Tror heller han vil være den kjipe som står og fortelle de andre at det der er galt :p

Men vil har skakket med han om det som skjedde forrige helg.
Vi har også vært veldig klare på at uansett hva som skjer, uansett og han har drukket eller fått i seg noe han ikke skulle skal han ALDRI være redd for å ringe hjem å be om hjelp.

Liker ikke helt det som skjedde forrige helg, men veldig greit med en forvarsel slik at vi voksne kan snakke oss imellom om hvordan vi skal reagere den gangen han tester ut alkohol første gang og lignende.

Min er 12, og føles milevis fra å teste alkohol. Men hva vet jeg.

Jeg hadde et meget lykkelig mamma-hjerte-varmende tilfelle av at guttungen skulle på pokemon-raid sammen med en i klassen. Det har bokstavelig talt aldri skjedd før. Han er på raid sammen med fetteren og fetterens venner evt (men fetteren er på campingtur med vogn, min bror og ungene og mine foreldre)

Han har tidligere blitt mobbet på skolen for å spille pokemon. Så at han har avtalt det med en i klassen! Overlykkelig.

Så festing, alkohol og denslags er.... Ikke det første jeg tenker på

Back
Topp