Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal gå inn til Åsane og ha den samtalen med bv...Vaske og ryddeplaner her i dag, hva skal dere i dag?
Lykke tilJeg skal gå inn til Åsane og ha den samtalen med bv...
Mhm men har jo skjønt både bronkitt og lungebetennelse tar tid , å nå i disse dager er man jo ekstra forsiktig .
Vaske og ryddeplaner her i dag, hva skal dere i dag?
Jeg skal gå inn til Åsane og ha den samtalen med bv...
Jeg har tatt frøkna fri fra bhg, så skal jeg og hun gå og besøke pappaVaske og ryddeplaner her i dag, hva skal dere i dag?

Lykke til, dette går fintJeg skal gå inn til Åsane og ha den samtalen med bv...

Kos dereJeg har tatt frøkna fri fra bhg, så skal jeg og hun gå og besøke pappa![]()
Sengetøy til vask,gleder meg til å legge meg i kveld
Lykke til, dette går fint![]()
Lykke til
Da er jeg ferdig. Hjemmebesøk på torsdag.. usj. Liker ikke dette.. føler meg uglesett..Lykke til![]()
De 2 siste ukene har det vært guttegjenger med gutter i alderen 13-17 år festet fredag og lørdag i sentrum har vi bor.
Forrige helg ble de observert alkohol, røyk, hasj og hærverk.
Føles *litt* feil å levere 13-åringen i sentrum i kveld
Ja, han skal bare i bursdag på fritidsklubben som foreldrene til bursdagsbarnet har leid.
Jeg vet det er helt trygt, og han skal hentes når det er ferdig, men føles bare litt feil
Vondt overalt. -,-
Jeg er temmelig sikker på at han langt i fra den som kommer til å være den første på trinnet som gjør det.Skjønner hva du mener
Takk. Skulderen er pyton, nakke og rygg suger. Vil bare legge meg og våkne i 2021huff da, god bedring
Jeg er temmelig sikker på at han langt i fra den som kommer til å være den første på trinnet som gjør det.
Tror heller han vil være den kjipe som står og fortelle de andre at det der er galt
Men vil har skakket med han om det som skjedde forrige helg.
Vi har også vært veldig klare på at uansett hva som skjer, uansett og han har drukket eller fått i seg noe han ikke skulle skal han ALDRI være redd for å ringe hjem å be om hjelp.
Liker ikke helt det som skjedde forrige helg, men veldig greit med en forvarsel slik at vi voksne kan snakke oss imellom om hvordan vi skal reagere den gangen han tester ut alkohol første gang og lignende.