Ja det er helt kart bra når det er så mye smitteJa kjipt, men bra de stenger ned og er strengere. Her er foreldremøte avlyst i dag. 2 besøker utgår. Mannen kommer ikke på kontoret etc etc. Men men.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er helt kart bra når det er så mye smitteJa kjipt, men bra de stenger ned og er strengere. Her er foreldremøte avlyst i dag. 2 besøker utgår. Mannen kommer ikke på kontoret etc etc. Men men.
Er der fortsatt, men mye mindre og ikke vond. Så kan hende den går bort eller den blir værende og blir verre igjen, får se..
Ja det kan jeg forstå. Det burde vært unngått i første omgangVi har ikke hatt tid for oss selv siden min bursdag for 7 mnd siden. Så ja, bra de stenger ned, det som gjør meg sur er hvorfor det er nødvendig.
Ja , men selvsagt synd det er behov for det. Men men. Håper det roer seg til guttungene sine timer på HUS.Ja det er helt kart bra når det er så mye smitte
Ja det er alternativet men nå som den ikke står i fare for å gi meg en infeksjon akkurat nå kommer det ikke til å prioriteresHåper den går bort. Alternativet er vel at den må kuttes bort?
Er redd det blir mer av det fremoverJa , men selvsagt synd det er behov for det. Men men. Håper det roer seg til guttungene sine timer på HUS.
Det skjønner jeg jævla godt. Gruer meg til vi kommer dit.Er det lov å si man blir lei sv alt det dugnadsmaset, det er sinnsyke summer som skal inn pga leirskole og vinterball. Det å selge en drøss av produkter er liksom ikke så lett heller, når det blir så mange dugnader på kort tid..
Ja...vi får se. Og besøk fra Østlandet utgår. Vi og mamma er jo blant værste byene såEr redd det blir mer av det fremover
Ender jo med p kjøpe selv ..Det skjønner jeg jævla godt. Gruer meg til vi kommer dit.
Jævla irriterende..Ender jo med p kjøpe selv ..
Sist var det kort for 2500 som skulle selges
Før det var det spekemat 5 pakker
Nå er diverse produkter folk kan velge mellom som kort, sokker, duftlys og førstehjelpsskrin
Ender jo med p kjøpe selv ..
Sist var det kort for 2500 som skulle selges
Før det var det spekemat 5 pakker
Nå er diverse produkter folk kan velge mellom som kort, sokker, duftlys og førstehjelpsskrin
Jeg skjønner ikke at man må reise på så himla dyre turer eller ha dyrt ballJævla irriterende..
MhmDet blir fort mye!
Nei det skjønner ikke jeg hellerJeg skjønner ikke at man må reise på så himla dyre turer eller ha dyrt ball
Det burde ikke være nødvendig neiJeg skjønner ikke at man må reise på så himla dyre turer eller ha dyrt ball
De reiser ikke langt, men likevel er det fryktelig dyrt.Det burde ikke være nødvendig nei
Tror ikke du vil ha minOg enda en betennelse i skulderen. Noen som vil bytte kropp med meg?