September 2020

Blæææ har frøkna hjemme. Hun er i grunn aktiv . Ikke kjempe syk. Men ja...så fri fra barnehagen selvsagt. Kor for hun utgår i dag

Takk for det. Jeg har dagvakt i morra, det spørs. Mannen eller jeg hjemme...vi får se hvordan det utvikler seg. Test vil jeg i grunn ikke utsette henne for igjen, men vi får se. Jeg er jo tilsynelatende frisk, men kunne heller vært testes .

September, ja, første dag i første høstmåned.
En rar og anderledes sommer er over.

Utrolig trøtt og sliten i dag.
Kan ikke si jeg gleder meg til å komme meg ut på trening i kveld.
Lurer på om jeg skal prøve å sove litt i bilen på vei hjem fra jobb i dag

September, ja, første dag i første høstmåned.
En rar og anderledes sommer er over.

Utrolig trøtt og sliten i dag.
Kan ikke si jeg gleder meg til å komme meg ut på trening i kveld.
Lurer på om jeg skal prøve å sove litt i bilen på vei hjem fra jobb i dag
Så lenge det ikke er du som kjører? Høres farlig ut

JEg la meg tidlig i går kveld, men ble liggende med mobilen og sovnet ikke så tidlig liekvel. Våknet fire og ble liggende til godt over fem og var helt i ørska når alarmen gikk seks og sovna igjen og sto opp sju. Rotemorgen. Skulle jo uansett være hjemme, men. Like greit jeg bare må være hjemme i dag, men særlgi at jeg klarer dytt-kravet i dag...

Da var det en smittet på en enhet på avdelingen mannen jobber og en av vaskepersjonellet.
Heldigvis har ikke mannen vært på den enheten på en stund.

Å oppdatere helsenorge så ofte at jeg ikke er logget ut i mellomtiden er ikke vits.

Jeg er veldig glad i svigermor. Men merker at jeg ikke har lyst til å diskutere ideer til hvordan vi skal gjøre ting i huset:shy: jeg er medlem av en oppussingsgruppe på fb, og blir inspirert av det. Tanken var å ikke legge for mye penger i badet nå, men litt enkle grep for å gjøre det finere for deretter å fikse det opp om et par år (går altfor mye penger allerede, så da kan vi få spart opp litt :p). Da så jeg tips om å male baderomsplatene (sparkle med våtromssparkel, bruke heftgrunn og deretter male med våtromsmaling. Blir utrolig fint, og de som har gjort det er veldig fornøyde). Men "nei, det hadde hun aaaaldri gjort". Så mener hun at vi burde beholde gulvbelegget på det ene soverommet, men det skjer ikke! Jeg hater gulvbelegg :hilarious: kan til nød leve med det på badet :p

Blir nok legetime i morgen om jeg ikke har fått svar/fått negativt svar
Blæ altså

Jeg er veldig glad i svigermor. Men merker at jeg ikke har lyst til å diskutere ideer til hvordan vi skal gjøre ting i huset:shy: jeg er medlem av en oppussingsgruppe på fb, og blir inspirert av det. Tanken var å ikke legge for mye penger i badet nå, men litt enkle grep for å gjøre det finere for deretter å fikse det opp om et par år (går altfor mye penger allerede, så da kan vi få spart opp litt :p). Da så jeg tips om å male baderomsplatene (sparkle med våtromssparkel, bruke heftgrunn og deretter male med våtromsmaling. Blir utrolig fint, og de som har gjort det er veldig fornøyde). Men "nei, det hadde hun aaaaldri gjort". Så mener hun at vi burde beholde gulvbelegget på det ene soverommet, men det skjer ikke! Jeg hater gulvbelegg :hilarious: kan til nød leve med det på badet :p
Usj

Back
Topp