Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minuset er at han ikke får gjort alt hjemmefra daSkjønner.
God bedringBlæææ har frøkna hjemme. Hun er i grunn aktiv . Ikke kjempe syk. Men ja...så fri fra barnehagen selvsagt. Kor for hun utgår i dag
Takk for det. Jeg har dagvakt i morra, det spørs. Mannen eller jeg hjemme...vi får se hvordan det utvikler seg. Test vil jeg i grunn ikke utsette henne for igjen, men vi får se. Jeg er jo tilsynelatende frisk, men kunne heller vært testes .God bedring
Så lenge det ikke er du som kjører? Høres farlig utSeptember, ja, første dag i første høstmåned.
En rar og anderledes sommer er over.
Utrolig trøtt og sliten i dag.
Kan ikke si jeg gleder meg til å komme meg ut på trening i kveld.
Lurer på om jeg skal prøve å sove litt i bilen på vei hjem fra jobb i dag
Hehe...Så lenge det ikke er du som kjører? Høres farlig ut
Hehe...
Er mannen som kjører![]()
Det er bra. Måtte være sikkerXDHehe...
Er mannen som kjører![]()
Vel da håper vi at han ikke er utsattDa var det en smittet på en enhet på avdelingen mannen jobber og en av vaskepersjonellet.
Heldigvis har ikke mannen vært på den enheten på en stund.
Det gjør ikke jeg heller.Vel da håper vi at han ikke er utsatt
Krysser fingrene.Det gjør ikke jeg heller.
Han har økt risiko for å bli ordentlig syk
Det gjør jeg også.Krysser fingrene.
Det har jeg funnet ut ogsåÅ oppdatere helsenorge så ofte at jeg ikke er logget ut i mellomtiden er ikke vits.
jeg er medlem av en oppussingsgruppe på fb, og blir inspirert av det. Tanken var å ikke legge for mye penger i badet nå, men litt enkle grep for å gjøre det finere for deretter å fikse det opp om et par år (går altfor mye penger allerede, så da kan vi få spart opp litt
kan til nød leve med det på badet UsjJeg er veldig glad i svigermor. Men merker at jeg ikke har lyst til å diskutere ideer til hvordan vi skal gjøre ting i husetjeg er medlem av en oppussingsgruppe på fb, og blir inspirert av det. Tanken var å ikke legge for mye penger i badet nå, men litt enkle grep for å gjøre det finere for deretter å fikse det opp om et par år (går altfor mye penger allerede, så da kan vi få spart opp litt
). Da så jeg tips om å male baderomsplatene (sparkle med våtromssparkel, bruke heftgrunn og deretter male med våtromsmaling. Blir utrolig fint, og de som har gjort det er veldig fornøyde). Men "nei, det hadde hun aaaaldri gjort". Så mener hun at vi burde beholde gulvbelegget på det ene soverommet, men det skjer ikke! Jeg hater gulvbelegg
kan til nød leve med det på badet
![]()