September 2018

Takk, jeg har bestemt meg for å bare nyte tiden nå og gjøre det jeg ikke kan som gravid, så tar vi det som det kommer fra neste start og håper neste egg er gullegget. Samboeren har allerede vært ute idag og kjøpt både cola, lakris, røkelaks, spekeskinke og øl [emoji23]

Godt at du klarer å se slik på det [emoji173]️ Kos deg med alt som er forbudt [emoji38][emoji1303]

Er det vanlig å tisse mye etter uttak? Føler ikke jeg har gjort annet enn å tisse i hele kveld [emoji15] Har også vondt i eggstokkområdet, men det er vel vanlig?

Krysser fingrer for uttak fredag og innsett mandag [emoji322][emoji322][emoji173]️

Håpe på det! [emoji16]

Fantastisk uttak idag du da[emoji7] Så deilig å få det overstått [emoji16]

Hvilken venterom brukte dere når det er uttak?
Må man sitte med de som skal ha kun ul åsånn?

Dagens test og klinikkens test dato:happy:

Vedlegg

• 3D310F2A-5632-4409-9EE0-C9F8D5454D12.jpeg
    3D310F2A-5632-4409-9EE0-C9F8D5454D12.jpeg
    1.016,5 KB · Visninger: 88
Ja sterkere kan den vell nesten ikke bli:DTdelig at de har sen test dato:)
Nei her er det ingen tvil :D
jeg tok en i går og den var temmelig lik din og nå tror jeg egentlig ikke jeg gidder å teste mer med de vanlige cb'ene (har en igjen).

ja, herlighet, de vet å holde en på pinebenken! Men nå kan du jo endelig ringe inn positivt test. Skal du ta blodprøve? I så fall er jeg veldig spent på resultatet ditt!
Jeg ringte inn positiv test på fredag. hadde tenkte å avvente til jeg i hvert fall fikk 2-3 på den digitale men så gikk jeg jo rett på det og da ble det til at jeg ringte samme dag. TUL om 2,5 uke om alt går fint frem til det.

Nei her er det ingen tvil :D
jeg tok en i går og den var temmelig lik din og nå tror jeg egentlig ikke jeg gidder å teste mer med de vanlige cb'ene (har en igjen).

ja, herlighet, de vet å holde en på pinebenken! Men nå kan du jo endelig ringe inn positivt test. Skal du ta blodprøve? I så fall er jeg veldig spent på resultatet ditt!
Jeg ringte inn positiv test på fredag. hadde tenkte å avvente til jeg i hvert fall fikk 2-3 på den digitale men så gikk jeg jo rett på det og da ble det til at jeg ringte samme dag. TUL om 2,5 uke om alt går fint frem til det.
Vet ikke hva jeg skal venter på svar fra de nå, må begynne på noen medisiner , tipper jeg har et risikosvangerskap . Kjenner jeg er litt mere beroliget når testene er så sterke. Jeg fikk 2-3 på den digitale her om dagen , så da har sikkert du det også.

Last edited:
Er det vanlig å tisse mye etter uttak? Føler ikke jeg har gjort annet enn å tisse i hele kveld [emoji15] Har også vondt i eggstokkområdet, men det er vel vanlig?
Jeg fløy på do og tissa i ett sett, hadde veldig vondt i 9 dager.

Ok, jeg håpet det var ett annet! Sitte der med masse smertestillende i kroppen å være sløv ser jeg ikke frem til![emoji15]
Men hva gjør man ikke for å få ett gull i magen!
Har du barn fra før?

Du rekker ikke å bli så sløv før du kommer inn altså [emoji4] Jeg gjorde ikke det i alle fall. Følte meg litt susete, men var ikke dopa-dopa [emoji4] Gikk helt fint å sitte på det venterommet, så det er ingenting å grue seg til [emoji4]
Nei, ingen barn fra før. Hverken han eller jeg [emoji4]

Oki, godt å høre at det ikke er unormalt i alle fall, men ikke så godt å høre at du hadde så vondt så lenge [emoji173]️
Men jeg var litt overstimulert også, så det kan nok være derfor jeg hadde vondt så lenge. Håper du slipper unna smertene om noen dager [emoji173]

Back
Topp