September 2018

Gratulerer til alle rugere, håper det blir junibabyer på dere alle sammen [emoji173]️[emoji257]

Jeg hadde uttak i dag, 9 egg ut og jeg er strålende fornøyd [emoji4] Nå er det bare å håpe at telefonen min ikke ringer før innsett [emoji4]

Gratulerer så mye med uttak av 9 egg! Håper det er noen gullegg blant dem [emoji173]️[emoji1374] St. Olavs ringer ikke i morgen og oppdaterer om antall befruktet før innsett??

Snakket med laben på Haukeland i dag. Der har vi fått 5 fine egg i frysen! 2 todagers og 3 femdagers.
Rakk ikke telefontid til sykepleier i dag, så ringer i morgen og legger plan for fryseforsøk. Håper vi får komme i gang igjen på neste syklus!

Gratulerer med både 2- og 5-dagers på frys! [emoji7][emoji173]️

Så trist at dere ikke lyktes denne gang! Ta en pils hvis mens har kommet i tilfellet HCG stigning kommer senere enn normalt hos deg!
Drømmen er ikke kjørt ennå....du har jo embryo i frys!
Neida drømmen er absolutt ikke i knas enda, har sikte på eggene i fryseren nå...ikke fått mens enda men spl mente det bare var pga medisinene tullet med syklusen og at den vil komme innen et par dager...

Fikk time til kontroll hos Hausken den 27. Har på følelsen at det blir oktober før det blir innsett. Mini ble satt inn 31.oktober 2016, så om det klaffer vil han bli storebror rundt 1 måned før 2 års dagen

Dere som har satt Gonal-f hvor lang tid før mens slutter ca??

Uff så trist [emoji17] Håper en av de på frys er gullegget [emoji173]️ Føler veldig med deg og håper tiden frem mot fryseforsøk går fort [emoji173]️[emoji257]
Takk, jeg har bestemt meg for å bare nyte tiden nå og gjøre det jeg ikke kan som gravid, så tar vi det som det kommer fra neste start og håper neste egg er gullegget. Samboeren har allerede vært ute idag og kjøpt både cola, lakris, røkelaks, spekeskinke og øl [emoji23]

Back
Topp