Dagens test og klinikkens test dato![]()
Superfin test! [emoji7][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, jeg håpet det var ett annet! Sitte der med masse smertestillende i kroppen å være sløv ser jeg ikke frem til![emoji15]
Men hva gjør man ikke for å få ett gull i magen!
Har du barn fra før?
Da var uttaket gjort, å det ble 4 egg ut.. bare å vente på telefon i morgen å gøre om befruktningskuffende antall, men trenger kun 1-2 gode
![]()
Så bra! Ja det er nett det! Eg fekk ut 3 egg ein gong og blei gravid på det eine, så skal ikkje alltid så masse til! Lykke tilDa var uttaket gjort, å det ble 4 egg ut.. bare å vente på telefon i morgen å gøre om befruktningskuffende antall, men trenger kun 1-2 gode
![]()
Da var uttaket gjort, å det ble 4 egg ut.. bare å vente på telefon i morgen å gøre om befruktningskuffende antall, men trenger kun 1-2 gode
![]()
What? Blir dere ikke «lagt inn» på St. Olavs ved uttak? På Haukeland får man innleggelsesbånd og blir lagt i sykeseng før og etter uttak. Jeg hadde ikke hatt sjans til å sitte på et vanlig venterom med den smertestillende, beroligende og kvalmestillende cocktailen jeg får i meg [emoji23]
TakkSuperfin test! [emoji7][emoji173]️

Blodprøva viste HCG på 366, og TUL om 3 uker![]()
Så bra! Blir spennende med TUL! [emoji1]Blodprøva viste HCG på 366, og TUL om 3 uker![]()
Shit pomfritt! Satt du på venterommet etter uttak?!?Nei, ingen innleggelse der! Følte ikke det var nødvendig for min del i alle fall. Satt fint på venterommet og fniste litt med mannen [emoji38]
kva klinikk var du på?Åh så herligBlodprøva viste HCG på 366, og TUL om 3 uker![]()
Så flott då! Lykke til i morgen9 befruktede egg! [emoji7] Innsett av ett 2-dagers i morgen formiddag [emoji173]️
Shit pomfritt! Satt du på venterommet etter uttak?!?Eg blei trilla på sykeseng inn til eit eget avlukke, skulle ligga der i minimum 1 time til medisinane var gått ut og eg følte meg i form. Eg låg i to timar og småsov heile tida. Så den tida der var heilt nødvendig. Og eg blødde jo litt så å sitta på eit venterom å blø gjennom buksa er ikkje så delikat
kva klinikk var du på?
Åja Hahah leste litt fort eg då kanskjeNeida, ikke etter uttak! Før uttak [emoji4] Etter ble jeg trillet i en seng inn på et rom hvor jeg lå i ca 45 min [emoji5]
Puppene mine eksploderer fullstendig på lutinus, kanskje du har noe lignende på crinone? Eller kanskje du rett og slett bare er gravid?Flere rugere enn meg som har ømme pupper? Hadde uttak 10/9 og har ikke hatt noe reaksjon på eggløsningssprøyten siden den ble satt. Men i dag har jeg ømme pupper og føler meg litt uggen. Håper jo at det er et godt tegn, men hadde ikke noe sånt sist da jeg var gravid... Kan det være plutselig reaksjon på Crinone eller noe annet? Har også fått kjempe tørr og kløen hud på hals og hakepartiet.. Aldri vært plaget med slik før.

Flere rugere enn meg som har ømme pupper? Hadde uttak 10/9 og har ikke hatt noe reaksjon på eggløsningssprøyten siden den ble satt. Men i dag har jeg ømme pupper og føler meg litt uggen. Håper jo at det er et godt tegn, men hadde ikke noe sånt sist da jeg var gravid... Kan det være plutselig reaksjon på Crinone eller noe annet? Har også fått kjempe tørr og kløen hud på hals og hakepartiet.. Aldri vært plaget med slik før.