Babybabywish
Elsker forumet
Håååper så inderlig det. Merket at skuffelsen tok mye plass da beskjeden kom, men får fatte mot å vente på telefonen i morgen om hvor mange som er befruktet av dem 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Ja det er nett det! Eg fekk ut 3 egg ein gong og blei gravid på det eine, så skal ikkje alltid så masse til! Lykke til![]()
Gratulerer med vell gjenomført uttak! [emoji173]️ Håper det blir god befruktning. Ofte kan det være positivt med få egg. Kvalitet er bedre enn kvantitet vettu [emoji4]
Jeg hadde det men helt fra sprøytene... men det ga seg gradvis mot slutten. Håper du har det fordi du er gravid [emoji6] Her kom forøvrig TR idag, så var tydeligvis bare crinonen som gjorde at den ikke hadde kommet og lurte meg til å tro jeg skulle få positivt svar igår. Er på en måte litt deilig at den kom når jeg først hadde fått negativt svar, så føler jeg liksom at jeg er på vei videre mot neste innsett.Flere rugere enn meg som har ømme pupper? Hadde uttak 10/9 og har ikke hatt noe reaksjon på eggløsningssprøyten siden den ble satt. Men i dag har jeg ømme pupper og føler meg litt uggen. Håper jo at det er et godt tegn, men hadde ikke noe sånt sist da jeg var gravid... Kan det være plutselig reaksjon på Crinone eller noe annet? Har også fått kjempe tørr og kløen hud på hals og hakepartiet.. Aldri vært plaget med slik før.
Så fantastisk! [emoji7] Satser på du får flere fine på frys også da! [emoji1]9 befruktede egg! [emoji7] Innsett av ett 2-dagers i morgen formiddag [emoji173]️
Åja Hahah leste litt fort eg då kanskjemen blei du berre ropt opp og måtte inn i operasjonssalen?
Okay! Då kan eg lesa det derNeida, ble ropt opp, så leverte vi fra oss sædprøve, fikk se svømmerene hans på skjermen, ut igjen på venterom, inn igjen for samtale med sykepleier, så gikk vi inn på operasjonssalen, uttak, ble trillet til venterom, lå der ca 45 min, så hjem [emoji4] Det var kortversjonen. Den lange versjonen ligger i dagboken min [emoji5]
Har ikke fått det av Crinone de andre gangene jeg har gått på det.. iallfall ikke som jeg kan huske.. Ønsker jo at det er fordi jeg er gravid, men tørr ikke håpe.. redd jeg bare innbiller meg alle symptomene.Puppene mine eksploderer fullstendig på lutinus, kanskje du har noe lignende på crinone? Eller kanskje du rett og slett bare er gravid?![]()
Kan ikke huske å ha reagert sånn på crinone før... men kan jo være. Kroppen reagerer jo ulikt fra gang til gang...Jeg ruger ikke før i morgen, men har ømme pupper av en annen verden! [emoji28] Lutinus som tuller det til for meg.
Sist uttak hadde jeg ømme pupper fra eggløsningssprøyten, men det ble gradvis mindre etter 10-12 dager. Akkurat som du skriver. Denne gangen hadde jeg ikke noe før det begynte i dag... Håper det er et godt tegn!Jeg hadde det men helt fra sprøytene... men det ga seg gradvis mot slutten. Håper du har det fordi du er gravid [emoji6] Her kom forøvrig TR idag, så var tydeligvis bare crinonen som gjorde at den ikke hadde kommet og lurte meg til å tro jeg skulle få positivt svar igår. Er på en måte litt deilig at den kom når jeg først hadde fått negativt svar, så føler jeg liksom at jeg er på vei videre mot neste innsett.
Sist uttak hadde jeg ømme pupper fra eggløsningssprøyten, men det ble gradvis mindre etter 10-12 dager. Akkurat som du skriver. Denne gangen hadde jeg ikke noe før det begynte i dag... Håper det er et godt tegn!
Så bra at mens kom! Det er noe med å få synlig bekreftelse på at det ikke gikk og bli ordentlig ferdig!
Håper!Ja nettopp! Har trua på at det er graviditetssymptom denne gangen for deg jeg, siden det ikke har kommet før nå![]()
Kan ikke huske å ha reagert sånn på crinone før... men kan jo være. Kroppen reagerer jo ulikt fra gang til gang...
Første kontroll på sprøyter i morgen, og jeg er superspent![]()
Skal gå rundt å se litt rundt i Oslo tenkte jeg, aldri vært der alene før. Så det blir spennende.
Så kanskje jeg får vite mer i morgen, om når uttak og alt blir. Skikkelig spennende![]()
Masse lykke til på kontroll i morgen! [emoji1374] Håper det ser lovende ut og at dere får planlagt dato for uttak [emoji4]
Du får helt sikkert vite mer imorgen, både om antall follikler, størrelse på dem og når det blir sannsynlig med uttak. Blir veldig spennende! [emoji4]Første kontroll på sprøyter i morgen, og jeg er superspent![]()
Skal gå rundt å se litt rundt i Oslo tenkte jeg, aldri vært der alene før. Så det blir spennende.
Så kanskje jeg får vite mer i morgen, om når uttak og alt blir. Skikkelig spennende![]()
Du får helt sikkert vite mer imorgen, både om antall follikler, størrelse på dem og når det blir sannsynlig med uttak. Blir veldig spennende! [emoji4]
Hehe ja sover du noe særlig uansett da? Synes du stadig er grytidlig våken ihvertfall [emoji28] Når må du dra hjemmefra for å være der til blodprøven?Jeg er så spent jeg, så spent på om det egentlig blir noe søvn i natt
Herregud så spent jeg er! Dette blir utrolig spennende tider.