Så kjiptDer ringte de. Blir Gonapeptyl og totalfrys...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjiptDer ringte de. Blir Gonapeptyl og totalfrys...![]()

TakkOi, så bra fangst[emoji5] Vel overstått uttak[emoji173]️

ja, jeg vet!! Håper du får gode nyheter i morgenTusen takk! Ja, alt for spennende...kjenner jeg gruer meg skikkelig til tlf i morgen[emoji38]

Ja helt klartSå kjedelig, men det er bedre en å bli sikkelig overstimulert da hvert fall.
Jeg har flere ganger røket på en smell rundt dag 9 tidligere og blitt kjempelei meg for negativ test selv om jeg vet at det er altfor tidligDe dyrker til onsdag, og hvis jeg ikke har væske i buken eller andre tegn på overstimulering så blir det innsett da. Totalfrys hvis jeg er overstimulert. Jeg vil og tro at man kjenner overstimulering, jeg er i nærmest uforskammet god form nå sammenlignet med forrige runde. Så får håpe det holder seg til onsdag
Jeg klarer aldri å vente til klinikkens testdatoMen fra dag 10 omtrent tar nysgjerrigheten overhånd, selv om jeg veit at det er lurt å vente.. Blir spennende å se når du tester da
![]()
Har ikke så mange tester i hus nå så skal prøve å være flink (hvertfall frem til tirsdag). Mannen er kjempestreng på det der og vil ikke høre noe om tester før testdato. Selv positive tester har han nektet å ta stilling til før den offisielle datoen er der. skikkelig regelrytter Jeg har og en sånn mann!Jeg har flere ganger røket på en smell rundt dag 9 tidligere og blitt kjempelei meg for negativ test selv om jeg vet at det er altfor tidligHar ikke så mange tester i hus nå så skal prøve å være flink (hvertfall frem til tirsdag). Mannen er kjempestreng på det der og vil ikke høre noe om tester før testdato. Selv positive tester har han nektet å ta stilling til før den offisielle datoen er der. skikkelig regelrytter
Håper den gode formen fortsetter og at du blir oppringt med beskjed om mange befruktede egg i morgen![]()
Ja de sa de ringer ikke om det ikke blir innsett, jeg kommer jo til og være drit nervøs den dagen for st de skal ringeJeg har og en sånn mann!
Men jeg pleier å ignorere ham
Og jeg fikk sånn 100 tester fra en bruker her inne, så når det en gang blir innsett på meg så blir det antageligvis prøve-bonanza uten like
St Olavs ringer ikke med mindre alt håp er ute, og jeg tror ikke de ringer i helgene uansett, så her er det bare å holde pusten fram til mandag![]()
Bare vent til en eller annen telefonselger ringer deg mens du venter på innsett, jeg holdt på å drite på megJa de sa de ringer ikke om det ikke blir innsett, jeg kommer jo til og være drit nervøs den dagen for st de skal ringe![]()

Åååå stakkars den tlf selgerenBare vent til en eller annen telefonselger ringer deg mens du venter på innsett, jeg holdt på å drite på meg![]()

Nice! Du kan jo bare gi på med testing flere ganger om dagen om behovet skulle melde seg, joJeg har og en sånn mann!
Men jeg pleier å ignorere ham
Og jeg fikk sånn 100 tester fra en bruker her inne, så når det en gang blir innsett på meg så blir det antageligvis prøve-bonanza uten like
St Olavs ringer ikke med mindre alt håp er ute, og jeg tror ikke de ringer i helgene uansett, så her er det bare å holde pusten fram til mandag![]()
Han fikk høre detÅååå stakkars den tlf selgeren![]()
![]()
Oh yes, har store planer om å ta helt avNice! Du kan jo bare gi på med testing flere ganger om dagen om behovet skulle melde seg, jo
Lykke til med helgen. Må den gå fort! Å ikke ringe er jo tortur!! Blir spennende på mandag da![]()

Hurra[emoji16][emoji16][emoji173]️ Det er bra da!! Tror de er strengere på hva de fryser på FS enn i Porsgrunn. Også er det forskjell fra syklus til syklus.Jeg er ruger! Et 4-dagers embryoEtt på frys bre, men håper jeg ikke trenger det
Så.. fra 16 på frys i 2014 til 1 på frys i 2018![]()
Hurra! Jeg flyttet degJeg er ruger! Et 4-dagers embryoEtt på frys bre, men håper jeg ikke trenger det
Så.. fra 16 på frys i 2014 til 1 på frys i 2018![]()

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne velge om jeg ville ta den sobrilen .. og jeg tror ikke jeg kommer til og ta denSobrilen hadde ikke noen effekt uansett
Uttak ferdig, 15 egg utSå nå må vi bare håpe at gullegget er det, og at jeg ikke er overstimulert så det kan bli innsett
![]()
Så bra! Da holdt du deg akkurat innafor grensen da [emoji1] Om du er overstimulert ville du vel fått vite det idag? Satser på at du ikke er det. God bedring nå og lykke til, krysser fingrene for bra telefon imorgen!Sobrilen hadde ikke noen effekt uansett [emoji14]
Uttak ferdig, 15 egg utSå nå må vi bare håpe at gullegget er det, og at jeg ikke er overstimulert så det kan bli innsett
![]()
Den er visst bare for at man skal sove godt. Jeg sover stort sett godt, så tror ikke det hadde gjort noe fra eller tilJeg fikk beskjed om at jeg kunne velge om jeg ville ta den sobrilen .. og jeg tror ikke jeg kommer til og ta den
Så leit :/ men oktober er rett rundt svingen det, tiden flyrDa ble det ikke innsett i dag da. Blir innsett i oktober av frosen embryo i stedet. Hadde en del væske og altfor store eggstokker. Er jo uvel og har vondt så skjønner jo det. Kjipt likevel mn må bare se frem til oktober![]()
Hurra, endelig! [emoji1]Da blir det uttak på mandag