September 2018

Uff så kjedelig , jeg er mye bedre nå, men hadde noen helt grusomme dager. Kjenner godt at eggstokkene mine er der da, det tar vell litt tid.Du ble ikke overstimulert eller?
Nei ble ikke det, men var jo veldig mange egg så kanskje derfor det kjennes litt ekstra? Sa ifra på innsett igår hvordan jeg har det og de sa det er helt normalt. Håper det går seg til iløpet av helgen ihvertfall...hvor mange dager tok det for deg før smertene avtok?

Nei ble ikke det, men var jo veldig mange egg så kanskje derfor det kjennes litt ekstra? Sa ifra på innsett igår hvordan jeg har det og de sa det er helt normalt. Håper det går seg til iløpet av helgen ihvertfall...hvor mange dager tok det for deg før smertene avtok?
Etter 1 uke var jeg mye bedre.

Gikk det greit og ta sobril? Blir man ikke helt slapp av den :p
Jeg merket ikke noe til den :p
Man får den for å sove godt om natta, men jeg sover stort sett godt om natta, så lite forskjell :)

Jeg merket ikke noe til den :p
Man får den for å sove godt om natta, men jeg sover stort sett godt om natta, så lite forskjell :)
Ja det gjør no jeg og :p
Uten om i natt, men det tror jeg er pga jeg er ikke vandt med Og sove alene :hilarious:

Ferdig med uttak, 7 egg, så nå er det bare å vente i nervepirrende spenning på tlf i morgen[emoji51] Kjenner jeg gruer meg veldig. Litt uvant å få så lite egg, men de var fornøyd. Satser på at gullegget er der[emoji1317]
Gratulerer med overstått uttak, 7 egg er jo fint det så lenge gullegget er blant dem [emoji4] Blir spennende imorgen! Krysser fingrene for gode nyheter!

Ferdig med uttak, 7 egg, så nå er det bare å vente i nervepirrende spenning på tlf i morgen[emoji51] Kjenner jeg gruer meg veldig. Litt uvant å få så lite egg, men de var fornøyd. Satser på at gullegget er der[emoji1317]

Gratulerer med uttak! Håper gullegget er blant de 7 [emoji7] Kanskje det reduserte antall egg denne gang er tegn på at det nå er egg av god kvalitet [emoji1374][emoji173]️

Gratulerer med uttak! Håper gullegget er blant de 7 [emoji7] Kanskje det reduserte antall egg denne gang er tegn på at det nå er egg av god kvalitet [emoji1374][emoji173]️

Tusen takk for det[emoji7] Håper også det et tegn på bedre kvalitet. Var iallefall det de ville prøve på, så får bare vente i ekstrem spenning. Spørs om det blir noe søvn i natt[emoji51]

Samme her, bortsett fra sobril.
Er du ferdig med uttak?
Sobrilen hadde ikke noen effekt uansett :p

Uttak ferdig, 15 egg ut :) Så nå må vi bare håpe at gullegget er det, og at jeg ikke er overstimulert så det kan bli innsett :D

Kvalitet over kvantitet!
Ringer de uansett?

Back
Topp