September 2018

Oi! Shit! Nå må det bli fest i varmeskapet [emoji1374] Hvordan føler du deg?
Jeg er øm og kvalm. Var på nippet til overstimulering. Var væske bak eggstokkene.

Huffdaaaa.. ingen egg? Da skjønner jeg du gruer deg :/ får krysse fingrene for at gullegget er ved neste, eventuelt eggene :)

Har hatt 3 uttak totalt med henholdsvis 13 og 16 egg ut på de to første. Avbrutt på første da utviklingen stoppet opp og innsett av 2-dagers på andre forsøk, men ble negativt, og ingen på frys heller. Sist gang var i mai, og da var alle eggposene tomme, og kun cystelignende væske som ble tappet. Enten hadde ikke medisinen fungert som den skal, ellers så hadde kroppen spontan eggløsning i forkant... så man får liksom noen bekymringer etterhvert som forsøkene går. Var lettere i begynnelsen når jeg ikke helt visste hva jeg gikk til[emoji848]

Har hatt 3 uttak totalt med henholdsvis 13 og 16 egg ut på de to første. Avbrutt på første da utviklingen stoppet opp og innsett av 2-dagers på andre forsøk, men ble negativt, og ingen på frys heller. Sist gang var i mai, og da var alle eggposene tomme, og kun cystelignende væske som ble tappet. Enten hadde ikke medisinen fungert som den skal, ellers så hadde kroppen spontan eggløsning i forkant... så man får liksom noen bekymringer etterhvert som forsøkene går. Var lettere i begynnelsen når jeg ikke helt visste hva jeg gikk til[emoji848]

Åy :/ ja, om man bekymrer seg, men akkurat der skjønner jeg bekymringen veldig godt.. er akkurat lik der. Får håpe på at det blir bedre denne gangen eneste :) så man kan altså ikke få ønsket effekt om man er «uheldig» å ha eggeløsning tidlig eller sent? :o

Jeg er også veldig bekymret nå. Avbrutt sist pga utviklingen stoppet og nå vil de ikke dyrke til dag 5 pga at det gikk så dårlig sist. Jeg vet ikke hva som er best jeg, ruge på et egg som ville dødd i skålen eller dyrke alt til dag 5 for å luke ut de "svake" før tilbakeføring.

Hatt kontroll i dag og ny kontroll fredag. 9 follikler på str ca 10. Datt bare helt sammen her nå, mista liksom helt trua på at dette skal gå.

Jeg er øm og kvalm. Var på nippet til overstimulering. Var væske bak eggstokkene.

Drikk masse vann. God bedring [emoji173]️ Håper du får innsett.

Hatt kontroll i dag og ny kontroll fredag. 9 follikler på str ca 10. Datt bare helt sammen her nå, mista liksom helt trua på at dette skal gå.

Nei, hva som gjør at du har mistet troen? [emoji17]

Er ikke antallet veldig bra egentlig?

Antall er bra og som forventet. Pleier å bli rundt 10 egg. Sist ble avbrutt pga utviklingen stoppet på dag 3 og 4. Er så redd det skal skje igjen!
Aah.. skjønner det var nedtur å ikke få de dyrket til blasto når det var det du ønsket.
Har du hatt innsett av 2/3dgrs før?

Back
Topp