24 egg ut!!
Oi! Shit! Nå må det bli fest i varmeskapet [emoji1374] Hvordan føler du deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
24 egg ut!!
Jeg er øm og kvalm. Var på nippet til overstimulering. Var væske bak eggstokkene.Oi! Shit! Nå må det bli fest i varmeskapet [emoji1374] Hvordan føler du deg?
Jeg sliter med å laste ned forumapp på min android...andre som heller ikke får til?
Skal ha uttak i dag halv ti. Grugleder meg!
Hurra! Av 19 egg ble 11 befruktet [emoji1] Satser på at det er et gullegg blant dem!
Så bra!! Der er gullegget!Hurra! Av 19 egg ble 11 befruktet [emoji1] Satser på at det er et gullegg blant dem!
Huffdaaaa.. ingen egg? Da skjønner jeg du gruer deg :/ får krysse fingrene for at gullegget er ved neste, eventuelt eggene![]()
Så bra! [emoji7] Nå skal vi ruge på gulleggene våre!7 befruktet, innsett på fredag![]()
Har hatt 3 uttak totalt med henholdsvis 13 og 16 egg ut på de to første. Avbrutt på første da utviklingen stoppet opp og innsett av 2-dagers på andre forsøk, men ble negativt, og ingen på frys heller. Sist gang var i mai, og da var alle eggposene tomme, og kun cystelignende væske som ble tappet. Enten hadde ikke medisinen fungert som den skal, ellers så hadde kroppen spontan eggløsning i forkant... så man får liksom noen bekymringer etterhvert som forsøkene går. Var lettere i begynnelsen når jeg ikke helt visste hva jeg gikk til[emoji848]
Det skal vi! Innsett fredag du og?Så bra! [emoji7] Nå skal vi ruge på gulleggene våre!
Jeg er også veldig bekymret nå. Avbrutt sist pga utviklingen stoppet og nå vil de ikke dyrke til dag 5 pga at det gikk så dårlig sist. Jeg vet ikke hva som er best jeg, ruge på et egg som ville dødd i skålen eller dyrke alt til dag 5 for å luke ut de "svake" før tilbakeføring.Har hatt 3 uttak totalt med henholdsvis 13 og 16 egg ut på de to første. Avbrutt på første da utviklingen stoppet opp og innsett av 2-dagers på andre forsøk, men ble negativt, og ingen på frys heller. Sist gang var i mai, og da var alle eggposene tomme, og kun cystelignende væske som ble tappet. Enten hadde ikke medisinen fungert som den skal, ellers så hadde kroppen spontan eggløsning i forkant... så man får liksom noen bekymringer etterhvert som forsøkene går. Var lettere i begynnelsen når jeg ikke helt visste hva jeg gikk til[emoji848]
Jeg er øm og kvalm. Var på nippet til overstimulering. Var væske bak eggstokkene.
7 befruktet, innsett på fredag![]()
Hatt kontroll i dag og ny kontroll fredag. 9 follikler på str ca 10. Datt bare helt sammen her nå, mista liksom helt trua på at dette skal gå.
Er ikke antallet veldig bra egentlig?Hatt kontroll i dag og ny kontroll fredag. 9 follikler på str ca 10. Datt bare helt sammen her nå, mista liksom helt trua på at dette skal gå.
FlyttetDa har jeg blitt ruger til en fin blasto....krysser fingre for at denne sitter!!

Nei, hva som gjør at du har mistet troen? [emoji17]
Antall er bra og som forventet. Pleier å bli rundt 10 egg. Sist ble avbrutt pga utviklingen stoppet på dag 3 og 4. Er så redd det skal skje igjen!Er ikke antallet veldig bra egentlig?
FlyttetDu kan sette meg opp som rugerEtter 2 år med bare avbrutt er det deilig å endelig ha et fullført
![]()

Aah.. skjønner det var nedtur å ikke få de dyrket til blasto når det var det du ønsket.Antall er bra og som forventet. Pleier å bli rundt 10 egg. Sist ble avbrutt pga utviklingen stoppet på dag 3 og 4. Er så redd det skal skje igjen!