September 2018

Herregud for en fangst! Var alle modene? Blir spennende å se hvor mange som blir befruktet! :)
Vet ikke noe om kvaliteten, bare at det var 19 egg, så får jeg vite resten imorgen når de ringer om befruktning... Akkurat nå kan det se ut som samboeren må gjennom en ny TESA, for det ser ut som spermen ikke har tålt opptiningen så bra [emoji45] Vi venter på endelig beskjed. For hans skyld håper jeg jo han slipper men det viktigste er jo at det er god nok kvalitet så vi får minst ett befruktet egg som er bra nok til å bli en perfekt liten baby...

Krysser fingra for det :)
Gleder meg til jeg er ferdig med uttaket, det høres så vondt ut.
Det gikk egentlig ganske greit, det var vondt å sette bedøvelsen og litt ubehagelig med et par av stikkene som jeg kjente litt, men det er jo ganske fort over så gikk bra. Nå etterpå kjennes det mest ut som menssmerter i magen.

Det gikk egentlig ganske greit, det var vondt å sette bedøvelsen og litt ubehagelig med et par av stikkene som jeg kjente litt, men det er jo ganske fort over så gikk bra. Nå etterpå kjennes det mest ut som menssmerter i magen.

Det er nok ikke så ille som man tror, så prøver å slappe av og ta det som det kommer :)
Sikkert godt å være ferdig med det :) Og se fremover og snart være ruger :)

Det er nok ikke så ille som man tror, så prøver å slappe av og ta det som det kommer :)
Sikkert godt å være ferdig med det :) Og se fremover og snart være ruger :)
Ja håper det, nå ble mannen hastet inn til ny TESA fordi den frosne spermen ikke tålte tiningen så nå ligger jeg her og er livredd de ikke skal få ut bra sperm [emoji29] Håper virkelig det går bra nå assa...det var en strek i regningen idag...

Ja håper det, nå ble mannen hastet inn til ny TESA fordi den frosne spermen ikke tålte tiningen så nå ligger jeg her og er livredd de ikke skal få ut bra sperm [emoji29] Håper virkelig det går bra nå assa...det var en strek i regningen idag...

Husker eksen min grua seg veldig til TESA, men jeg sa nei til hele forsøket, så han slapp unna...
Håper det går bra og at de får ut en god dose med fine svømmere :)

Vet ikke noe om kvaliteten, bare at det var 19 egg, så får jeg vite resten imorgen når de ringer om befruktning... Akkurat nå kan det se ut som samboeren må gjennom en ny TESA, for det ser ut som spermen ikke har tålt opptiningen så bra [emoji45] Vi venter på endelig beskjed. For hans skyld håper jeg jo han slipper men det viktigste er jo at det er god nok kvalitet så vi får minst ett befruktet egg som er bra nok til å bli en perfekt liten baby...
Får håpe han slipper det ja!! Krysser fingrene for dere!!

Husker eksen min grua seg veldig til TESA, men jeg sa nei til hele forsøket, så han slapp unna...
Håper det går bra og at de får ut en god dose med fine svømmere :)
Ja han har vært igjennom det 2 ganger nå, under utredning. Gruet seg veldig begge gangene. Det var visst ikke særlig godt, så han hadde jo håpet å slippe nå siden han fikk beskjed sist om at det var såpass bra at de bare kunne fryse det, men han gikk raskt og villig avgårde med legen ihvertfall. Ville ikke at jeg skulle bli med så jeg ligger bare her og slapper av og venter i spenning. Trenger strengt tatt bare 19 fine sædceller av god kvalitet [emoji28]

Det klarer de nok helt sikkert å få ut :) Jeg krysser det jeg kan jeg :)

Her har vi møtt på ett problem. For her har husfar årets mest viktige kurs, som går over mandag til torsdag, i uttaks uka!
Så han vet ikke om han kan dra fra... Så han er ganske stressa. Hmmm. Så håper det ordner seg. Vil ikke ta toget hjem alene, tilfelle jeg er litt surrete etter alle medisina den dagen. Så håper det ordner seg.

Det klarer de nok helt sikkert å få ut :) Jeg krysser det jeg kan jeg :)

Her har vi møtt på ett problem. For her har husfar årets mest viktige kurs, som går over mandag til torsdag, i uttaks uka!
Så han vet ikke om han kan dra fra... Så han er ganske stressa. Hmmm. Så håper det ordner seg. Vil ikke ta toget hjem alene, tilfelle jeg er litt surrete etter alle medisina den dagen. Så håper det ordner seg.
Huff da, det var jo litt kinkig ja...Håper det ordner seg da! Kanskje du får fremskyndet uttaket litt til fredagen før om du er heldig ;)

De fikk heldigvis ut nok gode svømmere så nå bærer det hjem for å hvile så får vi vente i spenning på telefonen imorgen tidlig.

Så bra :) Da er det bare å vente til i morgen for dere og få gode nyheter :)

Ja, jeg håper at kroppen er så flink, så vi kan få uttak på fredagen, for jeg vil ikke sitte der alene og gjøre uttak alene.
Eller bli sendt alene med tog, i dårlig form...

Gratulerer Dårris! :)

Åhh, jeg vil og bli ferdig med sprøyter, uttak og alt dette her... :yuck:

Sitter på venterommet i Porsgrunn nå og føler meg litt nervøs. Vet ikke helt hvorfor siden dette bare er forsamtalen, har jo vært igjennom dette før :)
Og venter mensen om en uke så tenker at det vil gå ganske fort til oppstart :)

Ser ut som om jeg kan strykes fra september-lista, vi ble enige der inne om å ta en væskesonografi i begynnelsen av neste syklus for å se om egglederne er tette (virket sånn sist gang men fått barn på naturlig vis etter det)
Hvis de klarer å spyle gjennom de så skal vi prøve noen sykluser til med letrozol, men om det ikke går så skal vi planlegge oppstart med ivf syklusen etterpå :-)

Takk :) Det kommer til å gå fort selv om det ikke føles sånn :D Det har i allefall gått ekstremt for for meg :)

Joda, men jeg er så seint ute i septembergruppa, så tror jeg blir siste, hehe.

Men er jo ikke lenge sida det var 12 uker til uttak, og nå er det 3, så skal vel holde ut tenker jeg :)

Ja, veldig fornøyd :) Var redd for overstimulering sånn som for 4 år siden. 24 egg ut :eek:
Spent på telefonen i morgen :rolleyes:
Vet du hvor mange som var modne eller? Så bra du ikke var overstimulert!!! Satser på at det er minst et gullegg der :)

Veldig spent på hvordan mitt uttak blir. Sist fikk jeg ut 14 egg, hvorav 9 var modne. Denne gangen har AMH sunket fra 21 til 13 (begynner jo å bli eldre...), så er spent på om det viser seg på hvor mange egg jeg får ut.

Back
Topp